Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Uden at vi skal blive konkrete med adresse, så tænker jeg, at vi godt kan henvise til “der-om-kring”. 

Det jeg leder efter er en god GP der har til huse på Islands Brygge - måske endda i det velkendte hotel/lejligheds kompleks.

Jeg kan godt lide stedet, og min erfaring er, at de kvinder der vælger dette har en hvis klasse over sig. 

Lige nu ved jeg bare ikke hven der er at finde på adressen eller i området omkring Bryggen. 

Hjælp mig for jeg er trængende :)

//MisterT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryggen er et dejligt sted.

Kan huske en lille slank brunette nips fik den både i mund og efterfølgende i mis, så hun tiggede for mer, da de 30 minutter var fløjet afsted..

Bare flere unge slanke piger ville leje sig ind i det område for en stund.

Edit:Det var vidst i Sturlandsgade det sjove foregik

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Jeg er faktisk lidt i tvivl - Sweex, om hun ankommer på Bryggen eller på Christianshavn jævnfør seneste korrespondance på EG, men det får vi se. 

Men til @MisterT: Jeg mener da, at Mia er her nu. Så får du det ikke bedre:wub:

Miller’s

Jeg så lige at hun faktisk skriver bryggen i sin annonce, så jeg skal ikke kloge mig mere. Hun skrev bare Christianshavn sidst, så jeg troede hun blev samme sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Jeg så lige at hun faktisk skriver bryggen i sin annonce, så jeg skal ikke kloge mig mere. Hun skrev bare Christianshavn sidst, så jeg troede hun blev samme sted. 

Hej Guys

planen var st Stella skule have været på Christianshavn 1 uges tid og så vidre til Islands brygge et sted .d.01.07

men som hun skriver måtte hun blive hjemme pga noget uventet og sprang så Christianshavn over og kommer så D. 01.07 hvor hun så er på Islands brygge

Og vi er mange som ventet

Redigeret af godmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...