MisterT 134 Skrevet 23. Juni, 2019 Kære alle Uden at vi skal blive konkrete med adresse, så tænker jeg, at vi godt kan henvise til “der-om-kring”. Det jeg leder efter er en god GP der har til huse på Islands Brygge - måske endda i det velkendte hotel/lejligheds kompleks. Jeg kan godt lide stedet, og min erfaring er, at de kvinder der vælger dette har en hvis klasse over sig. Lige nu ved jeg bare ikke hven der er at finde på adressen eller i området omkring Bryggen. Hjælp mig for jeg er trængende :) //MisterT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 23. Juni, 2019 Hvis du kigger lidt under anmeldelser vil du kunne finde en del positive om Stella. Hun kommer vist først tilbage 1. juli, og så er der sikkert en lang kø uden for hendes dør: https://www.eroguide.dk/forum/topic/102412-e-lucevan-le-stelle/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 23. Juni, 2019 Lauersen skrev, for 7 timer siden: Hvis du kigger lidt under anmeldelser vil du kunne finde en del positive om Stella. Hun kommer vist først tilbage 1. juli, og så er der sikkert en lang kø uden for hendes dør: https://www.eroguide.dk/forum/topic/102412-e-lucevan-le-stelle/ Stella holder ikke til på Islands Brygge, hun holder til på Christianshavn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 23. Juni, 2019 Jeg er faktisk lidt i tvivl - Sweex, om hun ankommer på Bryggen eller på Christianshavn jævnfør seneste korrespondance på EG, men det får vi se. Men til @MisterT: Jeg mener da, at Mia er her nu. Så får du det ikke bedre Miller’s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Juni, 2019 (edited) Bryggen er et dejligt sted. Kan huske en lille slank brunette nips fik den både i mund og efterfølgende i mis, så hun tiggede for mer, da de 30 minutter var fløjet afsted.. Bare flere unge slanke piger ville leje sig ind i det område for en stund. Edit:Det var vidst i Sturlandsgade det sjove foregik Redigeret 23. Juni, 2019 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 23. Juni, 2019 Miller's Crossing skrev, for 1 time siden: Jeg er faktisk lidt i tvivl - Sweex, om hun ankommer på Bryggen eller på Christianshavn jævnfør seneste korrespondance på EG, men det får vi se. Men til @MisterT: Jeg mener da, at Mia er her nu. Så får du det ikke bedre Miller’s Jeg så lige at hun faktisk skriver bryggen i sin annonce, så jeg skal ikke kloge mig mere. Hun skrev bare Christianshavn sidst, så jeg troede hun blev samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godmann 212 Skrevet 23. Juni, 2019 (edited) Sweex skrev, for 2 timer siden: Jeg så lige at hun faktisk skriver bryggen i sin annonce, så jeg skal ikke kloge mig mere. Hun skrev bare Christianshavn sidst, så jeg troede hun blev samme sted. Hej Guys planen var st Stella skule have været på Christianshavn 1 uges tid og så vidre til Islands brygge et sted .d.01.07 men som hun skriver måtte hun blive hjemme pga noget uventet og sprang så Christianshavn over og kommer så D. 01.07 hvor hun så er på Islands brygge Og vi er mange som ventet Redigeret 23. Juni, 2019 af godmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg