Hop til indhold

ThaiMassage i Flensburg

Featured Replies

Skrevet

Hvor kan man få thaimassage i Flensburg? Findes der Thai-Klinikker som i Danmark?

Håber på et hurtigt svar - skal til Flensburg på torsdag ... :):):)

Glædelig Jul

Skrevet

Ja det kan du, se evt. Fair-girls for at finde adr.

Har været et par thai steder i flensborg og det var under norm, måske har jeg bare været uheldig :?:

Skrevet

Hej frisk fyr nsj,

Hvordan var det? Var det hele pakken eller ... ? Hvis JA,

hvad var prisen?

Hej asp73,

Hvem har du besøgt?

:):) :)

Skrevet

Jeg har endnu ikke erfaring fra Flensburg, men der har jo været skrevet en del i forskellige tråde. Dog mener jeg, at det kunne være relevant med en opsamling på Hafermarkt 2 og Schiffbrücke 56 og evt. andre Thaisteder - Swan har været beskrevet flere gange og det kan også være, at jeg har overset den opsamling, som jeg nu efterspørger. Er der mere massage det ene fremfor det andet sted - hvad med indretning - seng/madras - rum eller gardin osv? Pigernes engagement osv., er vel mere eller mindre afhængig af "dagsformen", som i DK eller? Jeg skal derned engang til foråret og skal slå nogle timer ihjel og hvad mere indholdsrigt ville være en tur på et godt Thaisted med intimitet og hygge?

Skrevet

Hej asp73,

Hvem har du besøgt?

:):):)

Var ved Kim på Junkerhohlweg 14 og ved en jeg ikke husker navnet på, på Hafenmarkt 2.

Har mere held med Thai her i Danmark, skal mødes privat med en imorgen :roll: se hvad jeg har rodet mig ud i

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.