Hop til indhold
Guest Sandra_d

SOMMERFERIE GB OG ENE BESØG - HADSUND

Recommended Posts

Guest Sandra_d

Hejsa skønne mænd. 

D. 28 juni fra 9-19, er det sidste chance for at besøge mig inden sommerferien. 

Jeg afholder GB fra 12-14 og tager ene besøg i de andre tidsrum. Prisen for GB er 2.500 kr alt inklusiv, og ene besøg starter ved 1.200 kr!:x

Tilmelding skal ske på mail: [email protected], husk at oplyse mobilnummer. 

 

Glæder mig til at se dig! 

 

Knus <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d

Det vil koste dig 35 kr i minuttet hvis du skulle have mig alene i to timer. Synes det er et kup! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandra_d skrev, for 42 minutter siden:

Det vil koste dig 35 kr i minuttet hvis du skulle have mig alene i to timer. Synes det er et kup! <3

Det er da klart, du gør det. Det er jo dig, der "kupper" os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Liderbukken har selvfølgelig ret til sit synspunkt,  men når alt kommer til alt, er det jo et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. 

Så Sandra kupper vel ikke nogen ? Handlefriheden er vel intakt :)

Har ikke selv nogen aktie i @Sandra_d, og så gerne en ny emmission, eller et aktiesplit, for hun er da ret lækker, omend i den dyre ende :D

Redigeret af Ivanhoe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d
Liderbukken skrev, for 10 timer siden:

Det er da klart, du gør det. Det er jo dig, der "kupper" os andre.

Mændende deltager frivilligt og kender prisen inden de kommer. Så er det jo op til dem om de vil deltage eller ej. BTW så er det mærkeligt du bruger tid på en du alligvel ikke økonomi til. Noget må have fanget din interesse? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Liderbukken skrev, for 16 timer siden:

Nej tak. Over 20 kroner i minuttet virker lige i overkanten for mig, når man skal dele med 10-12 andre mænd.

Du skal da vist bare blive væk.

Hvor ved du fra, at der kommer 10-12 andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandra_d skrev, for 2 timer siden:

Mændende deltager frivilligt og kender prisen inden de kommer. Så er det jo op til dem om de vil deltage eller ej. BTW så er det mærkeligt du bruger tid på en du alligvel ikke økonomi til. Noget må have fanget din interesse?

Selvom man er millionær, kan man godt have økonomisk, kritisk sans.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d
Liderbukken skrev, for 12 timer siden:

Selvom man er millionær, kan man godt have økonomisk, kritisk sans.

Ja da. Helt bestemt! Der findes nogle millionærer som kører Skoda, mens andre foretrækker Mercedes. Det er et spørgsmål om hvilken kvalitet man er til :P

Redigeret af Sandra_d

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan fan ikke rekne i pris/minut. Man må ta helheds oplevelsen i berekning. Det er lige dumt som at rekne i pris/kilo når man går til en GP. Då blir de petite piger dyre, og de lidt større billige.:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...