Hop til indhold
Guest lurepikken

BRYST DRONNING CARLINE STORM

Recommended Posts

Men hun HAR kæmpemæssige bryster a la Misotis. Det er helt vildt! Resten af pigen er også ret godt polstret. Det er som om det hele er et stort bryst :-))
Jeg besøgte hende for ca. 2 måneder siden i Hammerum, og for godt to år siden hvor hun var i Holsted og kaldte sig Rachel Diva. Hun er pænt over gennemsnittet i forhold til service. Hun kysser rigtigt (sikkert hvis man har ordentlig mundhygieje), er sød og man må pille, rage, røre over alt. Så det er faktisk en GFE man får, hvis man også er sød ved hende og snakker pænt. Jeg talte faktisk med hende om det efter sidste besøg, at en del piger ikke er så ægte og indlevende i det der foregår som hun. Især hvis man sammenligner med andre sorte piger.
Så jeg kan helt sikkert anbefale besøg. Men man skal selvfølgelig ikke helt turnoff'e på overvægt. Personligt besøger jeg nærmest kun piger som er specielle i den forstand at de enten har kæmpe bryster, eller er små og slanke. Carline er i øvrigt en af de meget få piger jeg har besøgt mere end en gang.

Redigeret af mikeP72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med negerpiger med meget store bryster er desværre, at resten af kroppen også er meget stor. Og at kroppens indehaver sjældent er ret engageret forehavendet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 20 minutter siden:

Min erfaring med negerpiger med meget store bryster er desværre, at resten af kroppen også er meget stor. Og at kroppens indehaver sjældent er ret engageret forehavendet.

Det er også min erfaring Jørgen. Carline er også kæmpe. Nok 125+ det skal man se som en del af oplevelsen man får. Tilgengæld er hun virkeligt engageret, langt over hvad man som oftest oplever. Især når vi snakker negerpiger. Så hvis man vil have en oplevelse ud over det sædvanlige med en sort mega kvinde, så er det go.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Ville ønske jeg kunne lege med de ENORME KÆMPE STORE bryster hver eneste dag.

Og det er virkelig en fornøjelse når kvinden rent faktisk nyder det tillige med, og det skal jeg love for hun gør.

Elsker når hun begraver mit ansigt imellem dem..Uhmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...