Hop til indhold
Mand34Horsens

Annoncelight

Recommended Posts

Jeg bliver mere og mere træt af annoncelight.  

1. Der er flere mænd end kvinder, der laver annoncer.

2. De kvinder der er kan man ikke mere stole på er kvinder fordi TV mener de er kvinder, hvilket er fair nok jeg vil bare gerne vide det når jeg betaler for det.  

Ved 100% en i Randers sælger sex som kvinde som er kønsoperateret og der er også gloryhole i Horsens hvor en kvinde tager telefonen og en mand sutter pikken.  

Sådan noget bliver jo ikke stoppet af annoncelight. Selv om de ved det.

3. Alle de betalte annoncer er ubrugelige, dem læser jeg slet ikke. Der er alle dem der lyver om deres services. Mit første råd om annoncelight er at springe over alle betalte annoncer.  

Jeg kunne blive ved..

Men hvad er jeres synspunkt?

 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

syntes ikke annoncelight, er dårligere eller bedre end andre sites.

man har kun sin sunde fornuft, til at finde det gode og vælge skidtet fra.

og når man så langt, at man er ude på adressen og det slet ikke svarer til det lovede, er et nej tak en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

syntes ikke annoncelight, er dårligere eller bedre end andre sites.

man har kun sin sunde fornuft, til at finde det gode og vælge skidtet fra.

og når man så langt, at man er ude på adressen og det slet ikke svarer til det lovede, er et nej tak en mulighed.

Jeg tror desværre, at vi mænd er så dumme, at vi tænker med pikken i den situation.

Og så siger pikken; hun ligner jo næsten.

Men der er mange, der fortryder bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Og kunne vi få så vi kunne vælge om det skulle være DK piger el udlændinge vi vel søge på vel det være dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man da. Klik på det lille tandhjul ude til højre, scroll ned til nationalitet og skriv "dan" hvorefter du kan klikke på "Danmark"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhhh nu skære man da vist alle over en kam der hva...B) Jeg betaler gerne for annoncer og fremhævninger på AL og mine oplysninger, er lige præcis hvad man får... også vægten og alderen ;) 

Selvfølgelig burde der stå hvis det er en køns opereret kvinde, men igen, så er vi ude i et etisk dilemma.... Måske du skulle lære at vende om i døren...:) Ha en dejlig dag...:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 4 timer siden:

Jo men tager man DK er der også DK piger der forsvinder så 

Det er så desværre de enkelte pigers problem, når de ikke opretter deres annonce korrekt.

Hvis det ikke sker, så er det vist ligemeget hvor gode søgefunktionerne er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...