Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvem er handlede kvinder??

Recommended Posts

Gæst

Nogle gange skriver i, at i har besøgt handlede kvinder. Hvordan ved i de er handlede??? Troede indtil et par dage siden, jeg havde besøgt en handlet kvinde på et tidspunkt. Men nu er jeg pludselig i tvivl.

Hende som jeg troede var handlet. Hun var ikke alverden interesseret i sexen, men det der satte prikken over i'et, var hun havde et barn, som hun ikke havde besøgt et år. Hun måtte da være handlet? Hvorfor skulle en mor ellers ikke have set sit barn i længere tid?

Men nu bliver jeg lidt i tvivl. Besøgte for et par dage siden, en af mine ynglingspiger, som også har et barn. Elsker at besøge hende, hun plejer at være så sød og nærværende. Besøget blev nu ikke så godt, hun var ikke særlig nærværende og var begyndt at ville sælge ekstra ting flere gange under besøget. Slet ikke den pige jeg kendte, meget mere professionel og beregnende pige. Hvorfor nu det? Vi snakkede lidt løst og fast bagefter, fandt ud af hun ikke havde købt julegaver endnu, nå så nok derfor hun ikke var så nærværende. Fandt så ud af, hun var begyndt at rejse fra klinik til klinik for at tjene flest mulig penge. Derfor havde hun ikke haft mulighed for at købe gaver. Nu var hun faktisk blevet til en pige, jeg godt kunne have forestillet mig var handlet ( hvis jeg ikke kendte hende) hun var ikke nuværende, så aldrig sit barn, ville have flest mulig penge ud af manden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Nogle gange skriver i, at i har besøgt handlede kvinder. Hvordan ved i de er handlede??? Troede indtil et par dage siden, jeg havde besøgt en handlet kvinde på et tidspunkt. Men nu er jeg pludselig i tvivl.

Hende som jeg troede var handlet. Hun var ikke alverden interesseret i sexen, men det der satte prikken over i'et, var hun havde et barn, som hun ikke havde besøgt et år. Hun måtte da være handlet? Hvorfor skulle en mor ellers ikke have set sit barn i længere tid?

Men nu bliver jeg lidt i tvivl. Besøgte for et par dage siden, en af mine ynglingspiger, som også har et barn. Elsker at besøge hende, hun plejer at være så sød og nærværende. Besøget blev nu ikke så godt, hun var ikke særlig nærværende og var begyndt at ville sælge ekstra ting flere gange under besøget. Slet ikke den pige jeg kendte, meget mere professionel og beregnende pige. Hvorfor nu det? Vi snakkede lidt løst og fast bagefter, fandt ud af hun ikke havde købt julegaver endnu, nå så nok derfor hun ikke var så nærværende. Fandt så ud af, hun var begyndt at rejse fra klinik til klinik for at tjene flest mulig penge. Derfor havde hun ikke haft mulighed for at købe gaver. Nu var hun faktisk blevet til en pige, jeg godt kunne have forestillet mig var handlet ( hvis jeg ikke kendte hende) hun var ikke nuværende, så aldrig sit barn, ville have flest mulig penge ud af manden

Kører der ikke flere tråde med stort set samme emne?

hende du fortæller om, hun flytter fra klinik til klinik for at tjene flere penge. Hvis jeg kun var i Danmark med det ene formål, at tjene penge, ville jeg sikkert gøre det samme. Udnytte markedet så meget, som det overhovedet er muligt.

Er den kvinde du omtaler thai? Eller asiat? Jeg spørger, fordi det i Asien ikke er ualmindeligt, at børn vokser op hos deres bedsteforældre, og at kontrakten mellem mødre og deres børn ebber ud.

Det begynder vel med, at når moderen kommer hjem, så kan babyen/ barnet ikke genkende sin egen mor. Og foretrækker bedstemoderen. Det må være en ret traumatisk oplevelse for begge parter.

De mødre jeg omtaler, kan arbejde med alt, ikke kun sex. De kan være housemaids i Saudi Arabien, stå ved et samlebånd i Sydkorea eller Taiwan, men de kan også være prostituerede, i udlandet, eller indenfor landets egen grænser.

Handlede kvinder. Jeg får ondt i maven af det udtryk.

Sexslave.

Ofre for menneskesmugling.

Er det ikke bedre udtryk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan godt være jeg har misfortolket noget stump, men synes ikke umiddelbart der er nogen tråde, hvor der bliver stillet spørgsmålet, hvordan ved du hun er handlet?????

Den ene kommer fra Østeuropa den anden fra sydøsteuropa. Så ingen thai her!

Jeg synes handlet kvinder er et fint og dækkende udtryk, derfor bruger jeg det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Kan godt være jeg har misfortolket noget stump, men synes ikke umiddelbart der er nogen tråde, hvor der bliver stillet spørgsmålet, hvordan ved du hun er handlet?????

Den ene kommer fra Østeuropa den anden fra sydøsteuropa. Så ingen thai her!

Jeg synes handlet kvinder er et fint og dækkende udtryk, derfor bruger jeg det

Ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Liderligfyr!

Jeg tror begge de kvinder du har truffet er slaver/handlet. Du er selv inde på det manglende samvær med deres børn.. Trods kulturforskellen mellem østeuropa og Danmark, tror jeg ikke nogen mor i hele verden ganske frivilligt forlader deres børn i månedsvis. De må ganske givet være presset af bagmænd eller enden form for pengenød. Den typiske nødløgn, er historien om et dyrt medicinbehov til et sygt barn.

Jeg fornemmer også at de handlende, typisk bor samme sted, som de udføre slaveriet... Tit og ofte under kummerlige forhold.

Hvem er handlede kvinder?? Det må være lidt svært at svar på, da mange nok vælger at fortie sandheden, i frygt for repressalier...

Vi må heller ikke glemme dem, som bare har lyst til at tjene kassen af egen fri vilje.. ;) Tit og ofte findes der, danske piger på vagt i Norge. Det er vel ingen skam at søge den største guldmine.

Jeg kan ikke afgøre om, man støtter de handlene, eller om man skader dem, ved et besøg..??

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan godt være du ret Ludvig, den ene kan være handlet og den anden måske side i en økonomisk suppedas, der gør at hun er nødtvunget til det. Hun skal hjem her i jul og nytår, så handlet kan hun vel ikke være ;)

Langt de fleste udenlandske piger bor i klinikkerne. Naturligvis, for ellers ville indtjeningen jo ryge på hotelophold eller lignende :) og ja, klinikkerne er jo som oftest ikke slotte, så kummerligt forhold, kan man godt kalde det :!: men skal nu lige siges, hvis der er flere i klinikken, kan de have noget af nogle fester om aftenen/ natten med ikke uanseelige mængder alkohol :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Den er feset ind, at udgangspunktet ikke er thai prostituerede. Men i Thailand bor de kvinder meget ofte under hvad vi vil betragte som kummerlige forhold.

Fem seks piger deler huslejen, men satser på at det kun er en eller to, som skal sove i værelset, håbet er, at de er lejet ud natten over, så de dels tjener penge, dels undlader at belaste brug af værelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må som sådan godt omhandle thai stump ;) det var bare som svar på dit spørgsmål om det var en asiat, der ikke så sit barn i længere tid ( som åbenbart er meget almindelig der)

Men gerne hvordan man kan vide de er handlede, for det har jeg godt nok svært ved at gennemskue ;)

Vil jo helst så vidt mulig, undgå at besøge disse piger, da jeg tror det er medvirkende til at forværre/ bibeholde problemmet. Forstået som, hvis ingen mænd besøgte handlede kvinder, så ville de ikke være der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger oftest latinoer og mørke piger. Den historie de fleste fortæller er stort set den samme.

De er kommet til Europa fra Sydamerika via Spanien, og her har de giftet sig med en fyr. Så kan de ikke rigtigt gøre noget, før de får deres spanske pas (eller bliver hjemsendt).

Ligeså snart de har deres spanske pas - og dermed fri adgang til EU - så bliver de skilt fra proforma-ægtemanden. Han skal sikkert også have nogle penge for denne del, så ham skal de også "købe" fri.

Nu er de så EU-borgere, og kan frit foretage sig det de gerne vil.

De får også ofte et barn, da det kraftigt forbedre deres chancer for at få et spansk pas.

Er man så handlet, når man bruger denne model? Tjahh ved det faktisk ikke :-)

Jeg er liberal af natur, og mener ikke det er mig, der skal dømme andre på den vej de har valgt at tage i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

synes jeg ikke konditor! minder meget om kiropraktorer der køber ydrenumre, for at få fingre i pengene fra sygesikringen ;)

handlet er i mine øjne, når hun er her imod hendes vilje. Enten direkte købt/solgt eller hvor familie/barn bliver holdt som gisler for hun makker ret. Hvor hun så kun får en meget lille del, af de penge hun tjener ind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...