Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg i Tåsingegade 2 i dag. Ude fra så det ikke for godt ud, da vinduet ud til vejen har været smadret og nu var lappet med en plastikplade. Indenfor var bedre. Jeg blev modtaget af mutter, og pengene skiftede hænder. Den unge thai pige var smuk med pæne bryster, der dog var hjulpet godt på vej, uden at det så grimt ud. Hun var lettere reserveret, men sexen var egentlig OK. Jeg anmelder ikke meget herinde, men her den klassiske standard:

Pigen: 8/10

Sexen: 6/10

Stedet: 9/10 - mulighed for bad og relativ diskret

Der findes ikke billeder på Annoncelight - desværre. 

Prisen rimelig - blev ikke flået....

/ Hawkeye

PS: Nogen der kender noget til Kongsvangs alle i 8000? Kan se der et thai skilt ud til vejen. 

 

Redigeret af Hawkeye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hawkeye skrev, for 15 minutter siden:

PS: Nogen der kender noget til Kongsvangs alle i 8000? Kan se der et thai skilt ud til vejen. 

 

Prøv søgefunktionen :) 

Men kort: På stedet er en af mine ynglingspiger. Lidt højere en thaier er normalt. Glad og lettere genert pige, som dog hurtigt åbner. Hun har meget små bryster, men til gengæld en dejlig fast numse. Hun er let at tænde oralt, men det tager noget tid før hun ringer ;) Virkeligt godt blow. 

Jeg er altid glad når jeg går derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er på Tåsingegade nu, nogen der kender et link eller et tlfnr, så gerne skriv privat med det  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 2 minutter siden:

Hvem er på Tåsingegade nu, nogen der kender et link eller et tlfnr, så gerne skriv privat med det  :-) 

Pigerne på Tåsingegade annoncerer ikke længere med adressen, så det vil ikke være i orden at nævne det her :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Pigerne på Tåsingegade annoncerer ikke længere med adressen, så det vil ikke være i orden at nævne det her :) 

ok tak for svar..er det så Thai piger der er der, så nemlig der var lys. Går man bare hen og banker på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 13 minutter siden:

ok tak for svar..er det så Thai piger der er der, så nemlig der var lys. Går man bare hen og banker på?

Der har været thaipiger de sidste årstid, måske længere. Jeg reagerede på en annonce, og blev bedt om at komme til adressen. Men da det udefra ligner en alm klinik kan der vel ikke ske noget ved at gå hen og trykke på dørklokken ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minderne om Tåsingegade 2 har vi trods alt lov at have... Ønsker mig tilbage til 1990'erne da der var rigtig frække tøser på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja minder er der nok af der fra.. husker en der hed Eva..uha hende besøgte jeg mange gange... Eva Lover tror jeg hun kaldte sig.. nogen andre der kan huske hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gh70 skrev, for 4 timer siden:

Ja minder er der nok af der fra.. husker en der hed Eva..uha hende besøgte jeg mange gange... Eva Lover tror jeg hun kaldte sig.. nogen andre der kan huske hende. 

Var hun blond med gode silikone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gh70 skrev, den 5.8.2020 at 21:34:

Jeps :rolleyes:

Jeg husker hende som en, der med glæde lod sig kneppe i røven. Hun var megadejlig. Jeg var pp hende en del gange ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 22 timer siden:

Jeg husker hende som en, der med glæde lod sig kneppe i røven. Hun var megadejlig. Jeg var pp hende en del gange ;-).

Jeg har også været der flere gange selvom jeg ikke var så gammel dengang :-) ja hende kunne man give den i alle huller :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nanna var der også - hun var altid udstyret med frækkere tanker end en selv og kom selv med dem som forslag. Hun var også på Sonnesgade og Midtagervej husker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... og Liderlige Line hvis nogen kan huske hende :) (dengang en ret ung blondine) - oh, hun var fræk... når man ringede og hørte båndet, var der allerede sommerfugle i bukserne ;)

Undskyld peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I vil mindes gamle dage, kan I så ikke finde et andet sted? Her handler det om thaipiger - eller bør gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Julius skrev, for 20 timer siden:

Hvis I vil mindes gamle dage, kan I så ikke finde et andet sted? Her handler det om thaipiger - eller bør gøre.

Hold nu op med alt den politiske korrekthed - alting bliver så satans kedeligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...