Hop til indhold
TestPilot

Miss1993 og MissLittleLady - Hvidovre og Frederiksberg.

Recommended Posts

Guest Tatra
Casten skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener, at MissLittleLady er den samme, som før var Missexii06 - men kun 90% sikker.

Det har du ret i, så hæv bare fra 90 til 100. Hvor retfærdig kritikken dengang var er et lidt større spørgsmål.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, 1 time siden:

Det har du ret i, så hæv bare fra 90 til 100. Hvor retfærdig kritikken dengang var er et lidt større spørgsmål.

Jeg har haft lidt kontakt med hende på SD under hendes nye profilnavn og efter hvad hun giver udtryk for. Så ligger det i meget god tråd med det Superwood har oplevet.

Det er lige på og hårdt intet forspil!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har de ikke profiler/annoncer andre steder?

Hvorfor bruger man nu sugardaters.dk ??? Så er det hele gemt bag en betalingsmur??

Hvor syndt og latterligt... især fordi sugardating konceptet nu et blandet sammen med prostitution...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Misslittlelady et par gange, hun har en super lækker krop og en ufattelig stram mis.

men hav styr på aftaler og pris inden og forvent ikke den store indlevelse. Til prisen var jeg godt tilfreds. 2 gang ville hun gerne sutte som afslutning og det var faktisk ikke så ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...