Hop til indhold

Miss1993 og MissLittleLady - Hvidovre og Frederiksberg.

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener, at MissLittleLady er den samme, som før var Missexii06 - men kun 90% sikker.

Skrevet
Casten skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener, at MissLittleLady er den samme, som før var Missexii06 - men kun 90% sikker.

Det har du ret i, så hæv bare fra 90 til 100. Hvor retfærdig kritikken dengang var er et lidt større spørgsmål.

Redigeret af Tatra

Skrevet
Tatra skrev, 1 time siden:

Det har du ret i, så hæv bare fra 90 til 100. Hvor retfærdig kritikken dengang var er et lidt større spørgsmål.

Jeg har haft lidt kontakt med hende på SD under hendes nye profilnavn og efter hvad hun giver udtryk for. Så ligger det i meget god tråd med det Superwood har oplevet.

Det er lige på og hårdt intet forspil!

Skrevet

Har de ikke profiler/annoncer andre steder?

Hvorfor bruger man nu sugardaters.dk ??? Så er det hele gemt bag en betalingsmur??

Hvor syndt og latterligt... især fordi sugardating konceptet nu et blandet sammen med prostitution...

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har besøgt Misslittlelady et par gange, hun har en super lækker krop og en ufattelig stram mis.

men hav styr på aftaler og pris inden og forvent ikke den store indlevelse. Til prisen var jeg godt tilfreds. 2 gang ville hun gerne sutte som afslutning og det var faktisk ikke så ringe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.