Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Pe40

Så gik turen forbi den skønne ju igen. Jeg fandt ud af at hun lige nu Kører tilbud på oliemassage hvis man kommer inden 12. Til kun 450. Som så faktisk er under  normalprisen for de klinikker der tilbyder kvalitets massage ( ju welness, suphaphorn  Blegdamsvej og oum- hannah o nordhavn )  der er bare noget over helhedsoplevelse der overgår de andre med banelængder.   Hendes altid strålende humør og søde smil og så hendes vildt  gode massage   At blive masseret af hendes varme hænder er bare himmelsk.  Hun ser samtidig rasende godt.. så What not to like ?    

https://juwellnessandspa.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 3 timer siden:

Så gik turen forbi den skønne ju igen. Jeg fandt ud af at hun lige nu Kører tilbud på oliemassage hvis man kommer inden 12. Til kun 450. Som så faktisk er under  normalprisen for de klinikker der tilbyder kvalitets massage ( ju welness, suphaphorn  Blegdamsvej og oum- hannah o nordhavn )  der er bare noget over helhedsoplevelse der overgår de andre med banelængder.   Hendes altid strålende humør og søde smil og så hendes vildt  gode massage   At blive masseret af hendes varme hænder er bare himmelsk.  Hun ser samtidig rasende godt.. så What not to like ?    

https://juwellnessandspa.dk/

 

Lækkert tilbydes der andet godt feks øko osv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ju har altid været himmelsk med hensyn massage og hj...

Lidt ærgerligt  hvis hj er udvisket af menuen...for den var ganske særlig del, når man fik Ju massage...

Man skal dog altid var respekt for folks koncept...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er virkeligt ærgerligt, jeg elskede hendes faste massage og hj på Lyngbyvej, men nu er der desværre lukket for hyggen... Så kommer ikke mere, uanset at massagen er fænomenal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi, og er ærlig talt noget forbavset over den store fanskare hun har. I min optik er hun ganske middelmådig, også til massagen, og så i øvrigt fyldt med bumser som en 15 årig. Det eneste der skulle kunne få mig tilbage er, nysgerrigheden over hvordan hun mon ser ud uden tøj på. Specielt brysterne tror jeg faktisk er ret lækre, men som jeg forstår det når man nok aldrig så langt.

Blot my 50 cent, og ikke ude på at genere nogen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig Gammel Rotte i at Ju i min bog er kraftigt overvurderet for den ordinære massage. Jeg har kun været hos hende en enkelt gang på Lyngbyvej, og det var da ganske fin massage, men ikke bedre end så mange andre steder. Hendes humør var til gengæld superfint og hun nåede da at fortælle en hel masse og være meget nærværende i sin samtale, dertil kom et rigtigt godt HJ med god, tålmodig opbygning til en dejlig afslutning.

Så altså masser af gode ting ved hende, men lige det der med at selve massagen skulle være et eller andet extra special super duper fantastisk, det holder altså ikke for min del. Og det er vel lidt det, der er tilbage nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Massagen er open fra øverste hylde nu.   Glem hvad i har prøvet på en sløj dag på kalasin.   Der levede hun Jo af sit verdens klasse hj  og opbygning hertil.  Klart at der er opgraderet nu hvor 1 kl hj er væk fra menukortet.     Bare min mening.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dejligt at der er så stor interesse om Ju's smukke nye klinik. Og ærgerligt, at hun ikke længere giver det skønne HJ. Lige nu har hun sikkert mange kunder, og ikke brug for den indtægt hun får fra HJ.

MEN - hendes husleje på Strandvejen i Hellerup er rigtig rigtig høj, og man kunne måske forestille sig, at når nyhedens interesse har lagt sig, og kundeunderlaget tyndes ud, så får hun sværere ved at stabilisere indtægten. Og her er det, at HJ måske bliver genindført. Jeg håber dog, at hun genindfører det under alle omstændigheder, og ønsker hende kun held og fremgang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 21 minutter siden:

Det er dejligt at der er så stor interesse om Ju's smukke nye klinik. Og ærgerligt, at hun ikke længere giver det skønne HJ. Lige nu har hun sikkert mange kunder, og ikke brug for den indtægt hun får fra HJ.

MEN - hendes husleje på Strandvejen i Hellerup er rigtig rigtig høj, og man kunne måske forestille sig, at når nyhedens interesse har lagt sig, og kundeunderlaget tyndes ud, så får hun sværere ved at stabilisere indtægten. Og her er det, at HJ måske bliver genindført. Jeg håber dog, at hun genindfører det under alle omstændigheder, og ønsker hende kun held og fremgang.

Det er ligesom aktiemarkedet: Det går op, og det går ned. Så det kan være, at konceptet ændres. I smug naturligvis.

Jeg har faktisk været på en – senere berømt – thaiklinik, hvor "udenoms" ikke var muligt, men da f.eks renoveringsomkostninger kom på budgettet, var mulighederne anderledes åbne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Sagt med andre ord, så håber I på, at Ju snart mangler penge? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...