Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Moni igår til 15 min med superfransk til 500 det jo lidt af et knaldtilbud efter min mening hvis man er lidt småliderlig i varmen ;)

Dejligt der er kommet lidt konkurrence på priserne i Aarhus :razz:

Bad fik jeg ingen af, havde nu også lige været under bruseren, så det var fint med mig. Men pjorten blev grundigt renset med en serviet.

Hendes personlighed var sød, men måske ikke den mest sprudlende, kommer nok også an på kemi :)

Blowjobbet var dog lidt skuffende med ret meget hånd involveret, så gik hurtigt til sex akten, havde jo heller ikk så lang tid :)

Selve sexen var helt ok, ikke noget dårligt at sige om den. Hun er jo en lækker slank pige med flotte bryster og krop, så hva' kan næsten gå galt. Nød ihvertfald kroppen og synet af hendes lækre røv der gled ned over min pik! Knaldede hende i 3-4 stillinger inden jeg kom.

Det er pigen på billederne og aftalen gik nemt i hus. Diskret lejlighed.

Hun deler vidst lejligheden med en, ku' godt være man skulle op og ha' en hurtig tur på hende på et tidspunkt :)

https://annoncelight.dk/showad/274781

 

 

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 4 timer siden:

Må desværre sige jeg ikke deler din begejstring 

og I andre - Læs lige om hende under Mony

Begejstring og begejstring er måske så meget sagt, men går nu heller ikke til gp for at have passioneret kæreste sex, det ikke mig. Gider ikke kysse en der sutter flere pikke om dagen. Til en hurtig quickie med noget doggy og missioner var det sku fint. Men nej det var ikke en luksus oplevelse. Det havde jeg nu heller ikke regnet med til den pris. Men levede da op til min forventning. Har også tidligere besøgt f.eks Mia holme eller Amy som der har været en masse hype omkring og kunne sku ikke se den store forskel.

 

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Monika her til aften og bestilte 30 minutter med fransk uden. Men det var ikke lige en oplevelse, jeg vil gentage. Hun virkede ikke særlig engageret eller indlevende.

Stedet er en af sidegaderne til Ingerslevs Boulevard i en lejlighed på 5. sal. Så jeg var lidt forpustet, da jeg nåede op og forsægte mig med en joke om trapperne - desværre uden nogen form form for smil eller anden reaktion. 

Da vi nåede til lagengymnastikken startede hun med et dårligt blowjob, hvor det mest var hendes hånd, der arbejdede. Og efter to minutter mente hun det var nok. Jeg fik hende dog med på en 69'er, som gik bedre. 

Herefter først hende på toppen, doggystyle og hende på toppen igen. Hun er ganske stram forneden og i glimtvis var det rigtig godt. Men hun ville bare ikke rigtig give den 100%. Så alslutningen blev med hånden, mens jeg gav hende lidt pilfinger.

Alt i alt tog det 23 minutter fra jeg gik ind af entrédøren og til jeg stod tilbage nede på gaden igen. Inklusive to gange 1000 trappetrin!

Jeg ærgrer mig over ikke at have nøjes med 15 minutter og så have sparet 200 kroner. Ja, jeg ærgrer mig faktisk over, at jeg ikke bare tog en spiller på sofaen og så havde brugt de 700 kroner på noget andet.

Turn ons:
- Hendes faste og spænstige ungpigekrop.
- Hendes stramme fisse.
- En madras af en fin kvalitet og et pænt badeværelse.

Turn offs:
- Monikas dårlige forsøg på et blowjob, som mere var med hånden og blev forsøgt afsluttet efter 2 minutter.
- Hun smilede ikke en eneste gang, mens jeg var der.
- Den næsten gravkammeragtige stilhed. Lidt musik havde gjort underværker, og jeg tilbød endda at levere musik fra min mobil.

Karakter: 1778114596_2stjerner.png.c47b7791a162447d97d5efa01b049417.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et så ofte blevet lokket, og faldet i de billige tilbud, men må igen og igen blot erkende, at man får hvad man betaler for.

Har det langt bedre efter en dejlig tur, men en pige med super service, end en nok så smuk pige, uden service og indlevelse......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...