Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Ninna, Frederikssund.

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Jeg var i området i dag, og havde haft hende i kikkerten et par ugers tid. Jeg sendte hende en SMS, om hun havde tid, og det havde hun. 

Landede 20 min. senere, og tog hendes sommertilbud på 1/2 time med HJ. 

Ninna snakker perfekt dansk, hvilket jeg synes var en kæmpe befrielse i dag. En lang historie kort, fik en rigtig dejlig massage, ikke mindst efter jeg fortalte hende at det godt måtte gøre ondt. Hun startede pirring mens jeg lå på maven, og da flaget var hejst 2 minutter senere, var det om på skjoldet, og så var det en tur i det svenske de næste 10 minutters tid. 

Jeg vil ikke gå i flere detaljer, da der ikke er så meget mere at sige, end lidt fakta: 

Meget meget sød pige, som man godt kunne fristes til mere med. B)

Dejlig krop, uden at hun er åleslank. 

Olien lugter kun svagt.

Toilet med en bruser på håndvasken, men svært at tage bad der, vil jeg sige. 

Ikke vanvittig diskret, men jeg blev hurtigt lukket ind. Ingen thailandske flag på vinduer og døre. 

Rene lagner og håndklæder, hvilket er godt for den der evt. kom bagefter. :D

Jeg blev opfordret til at tage hende på brysterne, og måtte gerne “røre”. Forsøgte absolut ikke andet, da jeg ikke tænker det er en del af tilbuddet. 

Varm anbefaling herfra. :)

link:https://annoncelight.dk/showad/266444

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...