Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var omkring Århus og trængte til en gang massage og kørte til Jailak på Lucernevej og bestilte en gang massage de havde ikke så itravlt tror jeg så istedet for en pige var de 2 hvilket var vildt lækkert jeg fortrød straks at jeg ikke havde tagdt flere penge med for den ene var meget lækker og lige ankommet og ca 30 tror jeg hun hed may  så jeg skal snart til Århus igen for hun tilbød mig den store tur næste tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Midtjyde6 skrev, den 20.6.2019 at 16:05:

Link ?

Gid væge ku tale om Thong, , ja du ej vil spørge :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
snigeren858 skrev, den 20.6.2019 at 15:51:

Jeg var omkring Århus og trængte til en gang massage og kørte til Jailak på Lucernevej og bestilte en gang massage de havde ikke så itravlt tror jeg så istedet for en pige var de 2 hvilket var vildt lækkert jeg fortrød straks at jeg ikke havde tagdt flere penge med for den ene var meget lækker og lige ankommet og ca 30 tror jeg hun hed may  så jeg skal snart til Århus igen for hun tilbød mig den store tur næste tur.

Hvordan så hun ud?

Og hvorfor var hun en god oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Søndag. 

Blev serviceret af Anna B skål fin krop. Hun sagde at hun var fyrre men ser yngre ud. Hun har lidt uren hud.

Kom af med en tudse som jeg skulle have brugt mere fornuftigt på noget andet. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 49 minutter siden:

Var forbi Søndag. 

Blev serviceret af Anna B skål fin krop. Hun sagde at hun var fyrre men ser yngre ud. Hun har lidt uren hud.

Kom af med en tudse som jeg skulle have brugt mere fornuftigt på noget andet. 

8000

TAk. Havde hende i tankerne efter andres udtalelser. Men dine og mine oplevelser plejer at passe sammen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...