Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Slave jens

Nej men skal besøge hende på søndag. Til smæk og golden shower. Og hvad hun ellers finder på og gøre ved mig  så ville være godt og høre om hende her inden besøg 

 

Redigeret af Slave jens
Tilføjet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slave jens skrev, den 21/6/2019 at 16:23:

Nej men skal besøge hende på søndag. Til smæk og golden shower. Og hvad hun ellers finder på og gøre ved mig  så ville være godt og høre om hende her inden besøg 

 

Eller efter dit 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slave jens skrev, den 21/6/2019 at 16:23:

Nej men skal besøge hende på søndag. Til smæk og golden shower. Og hvad hun ellers finder på og gøre ved mig  så ville være godt og høre om hende her inden besøg 

 

Må vi høre om din oplevelse ? 

Ikke at jeg skal den vej ( er på vej til andre ) men kunne gavne  nogle med læsere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave jens

Må i gerne, men det blev ikke til noget. 

Følte ikke hun var så proff alligevel, så lurer på andre muligheder. Hun virkede sur vred kold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave jens

Ved ikke om hun og foto matcher 

Nåede ikke og se hende, kommunikerede på sms

Redigeret af Slave jens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slave jens skrev, for 3 minutter siden:

Ved ikke om hun og foto matcher 

Nåede ikke og se hende, kommunikerede på sms

Tak for svaret.

Jeg har en stærk fornemmelse af at billederne ikke er af hende, og at f.eks. avisen er sat ind med photoshop (men kan ikke dokumentere det og jeg er heller ikke ekspert på området - jeg synes bare det ser forkert ud).

Kan du beskrive lidt nærmere hvad det var i hendes kommunikation der afholdt dig fra at lave en aftale? Hun ser super-interessant ud i mine øjne hvis hun ellers er ægte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave jens

Måden hun virkede på afholdt mig. Men syntes ikke det er nok begrundelse til at evt hænge personen ud her.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...