Hop til indhold
CPHiThere

Domina Doll / Dominaernes univers

Recommended Posts

Er der nogen der har været forbi Domina Doll, eller i øvrigt har erfaringer med hende?

Jeg kan huske at hun for nogle år siden huserede med en anden pige som "Dominaernes univers" med en tekst der ikke var så venlig stemt overfor resten af "branchen", men hendes nuværende annonce ser ret spændende ud. Det har bare ikke rigtigt lykkes mig at få fat i hende. Andre der har haft held?

https://annoncelight.dk/showad/253422

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Hej @CPHiThere Nu kom der jo desværre ingen svar på dit spørgsmål, så blev nysgerrig om du i mellemtiden har besøgt Domina Doll? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TBcph skrev, for 1 time siden:

Hej @CPHiThere Nu kom der jo desværre ingen svar på dit spørgsmål, så blev nysgerrig om du i mellemtiden har besøgt Domina Doll? 

Nope.


Fuldstændig radiotavshed trods sendte beskeder i et væld*.
..men det er måske også en besked i sig selv...
... Det kan være du har bedre held! :D

 

*Jeg har trods alt ikke tæppebombet hende med beskeder, men det skulle jo lige rime.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Og af og til, der er det rent faktisk vigtigt at rime! Tror egentligt blot jeg var nysgerrig. Synes at annonce teksten er meget fin, så ville da gerne høre om hun levede op til sine ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph skrev, den 27.6.2019 at 17:19:

Og af og til, der er det rent faktisk vigtigt at rime! Tror egentligt blot jeg var nysgerrig. Synes at annonce teksten er meget fin, så ville da gerne høre om hun levede op til sine ord. 

Jeg har kontaktet hende her til aften. Hun sendte et par små videoer og gik derefter hurtigt over til at bede om penge via MobilePay. 

Jeg sendte en 50'er som tak for videoer, men det var bestemt ikke nok. Jeg sendte 100 mere med samme resultat.

Ikke fordi jeg er dum, men jeg var villig til at betale lidt for at overbevise mig selv om, at hun er fake - mest fordi jeg håbede, at hun var den ægte vare. Men der er næppe nogen, der kommer til at møde hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Domina Doll
Fausto skrev, den 6.5.2020 at 22:29:

Ikke fordi jeg er dum, men jeg var villig til at betale lidt for at overbevise mig selv om, at hun er fake - mest fordi jeg håbede, at hun var den ægte vare. Men der er næppe nogen, der kommer til at møde hende. 

@Fausto Hvordan kommer du frem til den konklusion? 
 

Fausto skrev, den 6.5.2020 at 22:29:

Jeg sendte en 50'er som tak for videoer, men det var bestemt ikke nok. Jeg sendte 100 mere med samme resultat.

Jeg viste mig frem på billeder og videoer - netop for at bevise, jeg faktisk findes. 
Jeg ved egentlig ikke hvad du havde regnet med at “få” for 50 kr. og de 100 kr. efterfølgende, men det virker som om, du føler dig snydt, så du får dine små penge retur nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Doll skrev, den 22.5.2020 at 09:59:

@Fausto Hvordan kommer du frem til den konklusion? 
 

Jeg viste mig frem på billeder og videoer - netop for at bevise, jeg faktisk findes. 
Jeg ved egentlig ikke hvad du havde regnet med at “få” for 50 kr. og de 100 kr. efterfølgende, men det virker som om, du føler dig snydt, så du får dine små penge retur nu. 

Jeg skal bekræfte, at jeg faktisk har modtaget pengene retur - så måske har jeg taget fejl af dig alligevel. Det beklager jeg i så fald! Der er mange svindlere i branchen, og derfor kan man være nødt til at være på vagt.

Det, der fik mig til at tænke i den retning, var forretningsmetoden: Du sender billeder, og efterfølgende kræver du penge. Normalt ville man på forhånd være enige om prisen, så du havde sagt, at du gerne ville sende billeder, men at det ville koste XX kr. Når det er den anden vej rundt, ligner det bare svindel. Hvis det så rent faktisk ikke er det, er jeg selvfølgelig ked af, at jeg har skrevet det her. Men nu ved du, hvorfor jeg fik den tanke (selvfølgelig i kombination med, at ingen her åbenbart har mødt dig).

Jeg håber faktisk stadig at møde dig! Så må du jo straffe mig lidt for mine anklager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager zombietråden, men har nogen rent faktisk formået at kunne mødes med Domina Doll siden maj?

Hun annoncerer jo stadig jævnligt.

Jeg har lige haft en ret dårlig oplevelse med hende, hvor jeg henvender mig på snap (der tilsyneladende er eneste kommunikationsvej) og ønsker at mødes, enten IRL eller til noget cyber/cam pga Corona. Der kommer i ny og næ et ikke-svar på mine konkrete spørgsmål (vedr. fx pris), men hun afviser ikke og holder alligevel gryden lidt i kog. Jeg bliver i frustration over ikke at kunne få en melding mere og mere direkte i min måde at spørge på. Samme resultat. Der skal gå tre hele dage, før jeg endelig kan få et "svar" - eller hvad man nu skal kalde det: Jeg skriver nu til hende, at jeg er frustreret over, at min tid tilsyneladende ikke er vigtig for hende og at det er sløjt, at jeg ikke kan få et svar på de ting, hun i sin annonce lover besvaret ved henvendelse. Hun svarer, at "det er sløjt, jeg ikke forstår en hentydning". 

Super dårlig kommunikation, tilsyneladende umulig at lave en aftale med. Arrogant på den ufede måde. Hvis nogen andre har formået at mødes og kan berette at det rent faktisk kan lade sig gøre at lave en aftale med DD, så tager jeg min negative anmeldelse tilbage. Hvis ikke, vil mit råd til andre være: don't bother.

Redigeret af Slavethomas
forkert ord - meningsforstyrrende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været så heldig i tidernes morgen, så hun eksisterer skam og er alle pengene værd og ganske fair i sine priser. Meget indledende også og gode smuk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHiThere skrev, den 20.6.2019 at 10:00:

Er der nogen der har været forbi Domina Doll, eller i øvrigt har erfaringer med hende?

Jeg kan huske at hun for nogle år siden huserede med en anden pige som "Dominaernes univers" med en tekst der ikke var så venlig stemt overfor resten af "branchen", men hendes nuværende annonce ser ret spændende ud. Det har bare ikke rigtigt lykkes mig at få fat i hende. Andre der har haft held?

https://annoncelight.dk/showad/253422

Annoncen findes ikke!

Her har du måske forklaringen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_HBX(2) skrev, 1 time siden:

Annoncen findes ikke!

Her har du måske forklaringen ;)

Forespørgslen er også lige lidt over 3 år gammel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, den 26.6.2022 at 18:03:

Forespørgslen er også lige lidt over 3 år gammel 

Sorry - jeg så det ikke og troede spørgsmålet var helt nyt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...