Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge den dejlige Maria....og saftig det er hun sgu :P.

Vil ikke sige så meget om hende, for det klarer hun fint selv på sin hjemmeside i form af tekst og billeder. Vil dog sige at i mine øjne er billederne stærkt undervurderet ift. hvad man møder, så jeg blev positiv overrasket. Hun har en lækker juicy timeglasfigur, dejlige hofter og en bagdel i verdensklasse. Klart bedste udsyn i meget lang tid. Og et rigtig sødt smil har hun også.....faktisk lidt charmerende i mine øjne.

Har egentligt ikke så meget dårligt at sige. God oplevelse trods det var første gang - og bestemt ikke sidste ;). Hun indfriede mine forventninger til fulde, det samme med omgivelserne som var tiptop. Der er bestemt potentiale til mange dejlige oplevelser med Maria, og jeg glæder mig alledere til hun igen nærmer sig Fyn eller trekantsområdet :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/276924

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig24/7 skrev, den 16.7.2019 at 03:33:

Har bestilt trusser af skønne Maria og jeg siger jer hun sender dem dagen efter hun har haft dem på

Øhhh du er lyserød. 

Andre gp'er med samme lyst? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig24/7 skrev, den 16.7.2019 at 03:33:

Har bestilt trusser af skønne Maria og jeg siger jer hun sender dem dagen efter hun har haft dem på

Med B-post? Så kan de jo være det meste af 14 dage "gamle" inden de når frem. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes fx det er frækt at købe brugte trusser fordi jeg tænder på den duft jeres fisse sætter i dem fx. Har også fået nogen af andre GP'er i forbindelse med aftaler hvor de fandt ud af jeg havde den lyst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 20.6.2019 at 02:43:

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge den dejlige Maria....og saftig det er hun sgu :P.

Vil ikke sige så meget om hende, for det klarer hun fint selv på sin hjemmeside i form af tekst og billeder. Vil dog sige at i mine øjne er billederne stærkt undervurderet ift. hvad man møder, så jeg blev positiv overrasket. Hun har en lækker juicy timeglasfigur, dejlige hofter og en bagdel i verdensklasse. Klart bedste udsyn i meget lang tid. Og et rigtig sødt smil har hun også.....faktisk lidt charmerende i mine øjne.

Har egentligt ikke så meget dårligt at sige. God oplevelse trods det var første gang - og bestemt ikke sidste ;). Hun indfriede mine forventninger til fulde, det samme med omgivelserne som var tiptop. Der er bestemt potentiale til mange dejlige oplevelser med Maria, og jeg glæder mig alledere til hun igen nærmer sig Fyn eller trekantsområdet :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/276924

Ja Maria,s store fyldige mor lignende NUMSE er i den grad verdensklasse wow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervers rollespil skrev, for 9 timer siden:

Ja Maria,s store fyldige mor lignende NUMSE er i den grad verdensklasse wow

Bare så ærgerligt at hun ikke kommer på Fyn mere :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden46 skrev, for 4 timer siden:

Hun har fået nye billeder nu. Synes det er en skam hun ikke kommer til THY mere. samt man ikke længere kan chatte med hende.for de frister

Hvor ser du det? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...