Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Tilsyneladende ikke, men tag en tur for holdet, og giv en anmeldelse.

pft 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Please Alko -  den der standard med at tage en for holdet er umådelig trættende at læse - når man spørger herinde er det jo for at blive bedre informeret inden man træffer er valg -  kortbart med for mange kiksere. Det hedder informationsudveksling...

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, den 20/6/2019 at 16:36:

Please Alko -  den der standard med at tage en for holdet er umådelig trættende at læse - når man spørger herinde er det jo for at blive bedre informeret inden man træffer er valg -  kortbart med for mange kiksere. Det hedder informationsudveksling...

Men siden ingen svarer, kan man vel stadig kun blive klogere, ved selv at prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
duderbo skrev, den 19.6.2019 at 19:06:

Hej 

Er der nogen der kender til hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/277489

 

Profilteksten er sparsom og billederne er lidt så som så.... Jeg er bare død nysgerrig :)

 

Du kunne jo også blot skrive til hende og høre hvad hun tilbyder, så får du da stillet noget af din nysgerrighed :)

Hun har oprettet profilen for nogle dage siden, så måske begrænset hvor mange kender hende, hvis hun ikke har haft en profil før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
duderbo skrev, 1 time siden:

Det har jeg gjort, jeg har også snakket med hende dog meget kort, hun virker sød og reel nok :)

Er det så ik bare at gå til den???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...