Nicested 50 Skrevet 19. Juni, 2019 Hej, Jeg skal afholde et polterabend snart og ville gerne høre om nogle piger kunne anbefales til et privat strip show. Vi er ikke kredsen omkring hvad pigen skal gøre, det skal bare være noget underholdende og måske lidt tease til gommen. Kan i anbefale nogle piger eller bereauer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 882 Skrevet 19. Juni, 2019 Med fare for at spamme din tråd. Var for en del år siden til en fødselsdag hvor fødselaren fik en "stripper" i fødselsdags gave. Stripperen var så mænd både fræk og gav en godt show, problemet var bare at ingen af gæsterne syntes det var nogen god ide, det var sku synd for "stripperen". Er du helt sikker på at det vil falde i god jord også hos den kommende brud? Måske er jeg snerpet men hvis nogen på min polterabend sendte mig en stripper så var jeg godt nok blevet sur. Hav en rigtig god polterabend. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 19. Juni, 2019 Det lyder spicy. Skal hun lave hjemmeblandet rævesovs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 19. Juni, 2019 Er kørvelshow ikke at foretrække frem for dildshow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicested 50 Skrevet 19. Juni, 2019 Vi skal bare have et eller andet - mangelr bare nogle gode anbefalinger. Folk er rimelig enige om at der skal være en stripper af en art. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 19. Juni, 2019 Der er så vidt jeg ved decideret bureauer, hvor man kan hyrer stripper til diverse arrangementer, jeg kender ikke lige nogen specifikke, men er sikker på at google kan hjælpe med den del. Ps. god fornøjelse Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 20. Juni, 2019 Strip med dild-dip..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg