Hop til indhold
Nicested

Strip / dild show med lapdance

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg skal afholde et polterabend snart og ville gerne høre om nogle piger kunne anbefales til et privat strip show. Vi er ikke kredsen omkring hvad pigen skal gøre, det skal bare være noget underholdende og måske lidt tease til gommen.

Kan i anbefale nogle piger eller bereauer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at spamme din tråd. Var for en del år siden til en fødselsdag hvor fødselaren fik en "stripper" i fødselsdags gave. Stripperen var så mænd både fræk og gav en godt show, problemet var bare at ingen af gæsterne syntes det var nogen god ide, det var sku synd for "stripperen". Er du helt sikker på at det vil falde i god jord også hos den kommende brud? Måske er jeg snerpet men hvis nogen på min polterabend sendte mig en stripper så var jeg godt nok blevet sur. Hav en rigtig god polterabend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal bare have et eller andet - mangelr bare nogle gode anbefalinger. Folk er rimelig enige om at der skal være en stripper af en art.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så vidt jeg ved decideret bureauer, hvor man kan hyrer stripper til diverse arrangementer, jeg kender ikke lige nogen specifikke, men er sikker på at google kan hjælpe med den del.

Ps. god fornøjelse

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...