Hop til indhold

Strip / dild show med lapdance

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg skal afholde et polterabend snart og ville gerne høre om nogle piger kunne anbefales til et privat strip show. Vi er ikke kredsen omkring hvad pigen skal gøre, det skal bare være noget underholdende og måske lidt tease til gommen.

Kan i anbefale nogle piger eller bereauer?

Skrevet

Med fare for at spamme din tråd. Var for en del år siden til en fødselsdag hvor fødselaren fik en "stripper" i fødselsdags gave. Stripperen var så mænd både fræk og gav en godt show, problemet var bare at ingen af gæsterne syntes det var nogen god ide, det var sku synd for "stripperen". Er du helt sikker på at det vil falde i god jord også hos den kommende brud? Måske er jeg snerpet men hvis nogen på min polterabend sendte mig en stripper så var jeg godt nok blevet sur. Hav en rigtig god polterabend.

Skrevet

Det lyder spicy. Skal hun lave hjemmeblandet rævesovs? :P

Skrevet

Er kørvelshow ikke at foretrække frem for dildshow? :huh:

Skrevet
  • Author

Vi skal bare have et eller andet - mangelr bare nogle gode anbefalinger. Folk er rimelig enige om at der skal være en stripper af en art.

Skrevet

Der er så vidt jeg ved decideret bureauer, hvor man kan hyrer stripper til diverse arrangementer, jeg kender ikke lige nogen specifikke, men er sikker på at google kan hjælpe med den del.

Ps. god fornøjelse

Kvindebeundren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.