Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ten i går og fik en gang rigtig dejlig massage og sex med stor indlevelse. 

Men jeg bryder mig sgu ikke rigtig om at få en dildo op i røven. Til sidst måtte jeg bede hende om at fjerne den for at kunne nyde sex’en  

Dejlig sød og velskabt voksen pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 6 timer siden:

Men jeg bryder mig sgu ikke rigtig om at få en dildo op i røven.

Sidste gang jeg besøgte Ten havde jeg også pludselig en finger oppe i røven. Lå et øjeblik og tænkte på hvad meningen var med det, men da hun begyndte at vrikke med fingeren besluttede jeg at hvad meningen end var var det ikke noget for mig så jeg trak hendes hånd væk. Indvortes kælerier tænder mig ikke .

Jeg prøvede at finde ud af hvor hun tørrede fingen af henne, men det nåede jeg ikke at se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungtyr

Hvor i Vejle holder hun til henne ?, bare sådan ca. Er det tæt på motorvejen ?...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungtyr skrev, 1 time siden:

Hvor i Vejle holder hun til henne ?, bare sådan ca. Er det tæt på motorvejen ?...

Midtbyen tæt på sygehuset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare man skal sige til hende at det er hendes røv der skal bruges.

har aldrig oplevet hende proppe noget i min røv, men mange gange i hendes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi hende for nyligt. Det var da helt klart i den bedre ende af dem jeg har besøgt over årene, men ikke noget at man behøver at forgude hende over, som visse personer gør. 

Hendes berøringer var dejlige, men tøj kom kun af lige før det var nødvendigt og kom på hurtigt igen derefter. Slet ikke GF oplevelse eller noget derhenad. 

Prisen kan man til gengæld ikke klage over, men det bliver mellem hende og mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst om hende, men af en eller anden grund altid valgt en anden, når jeg er på de kanter. Nu skulle det så alligevel afprøves.

Nem at aftale en tid med. Ikke det bedste førstehåndsindtryk. Efter min mening ser hun slidt og brugt ud - tænderne indbyder ikke just til kys. Virker påvirket eller lidt småskør :) .

Når det så er sagt så fejler menukortet bestemt ikke noget - jeg vil kalde det frit valg på alle hylder! Og hendes måde at servere hendes dejlige krop på, fejler bestemt ikke noget. Meget levende og givende. Selvom tænderne ikke er for kønne må jeg indrømme, at hendes blow er i topklasse. Absolut medlevende sex - 2 min. efter jeg kom ud af badet var hun af tøjet og løjerne begyndte. Ved ikke om hun kan massere..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 26/6/2019 at 23:51:

Har læst om hende, men af en eller anden grund altid valgt en anden, når jeg er på de kanter. Nu skulle det så alligevel afprøves.

Nem at aftale en tid med. Ikke det bedste førstehåndsindtryk. Efter min mening ser hun slidt og brugt ud - tænderne indbyder ikke just til kys. Virker påvirket eller lidt småskør :) .

Når det så er sagt så fejler menukortet bestemt ikke noget - jeg vil kalde det frit valg på alle hylder! Og hendes måde at servere hendes dejlige krop på, fejler bestemt ikke noget. Meget levende og givende. Selvom tænderne ikke er for kønne må jeg indrømme, at hendes blow er i topklasse. Absolut medlevende sex - 2 min. efter jeg kom ud af badet var hun af tøjet og løjerne begyndte. Ved ikke om hun kan massere..

 

Oh yes...hun kan massere hvis du lige understreger, at du vil have ordentlig massage inden det bliver frækt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...