Hop til indhold
FriendandLover

Mia.dk Aalborg og nu også Esbjerg

Recommended Posts

Dette er ikke bare en anmeldelse af Mia, det er en hyldest!
Jeg har mødt Mia utallige gange siden hun første gang kom til Aalborg for knap 2 år siden.
Første gang blev jeg fuldstændig overvældet af den modtagelse jeg fik. Som var jeg en længe ventet kæreste. Og det var den samme oplevelse jeg havde under hele mødet. Jeg blev forelsket lige på stedet. Vi er siden blevet rigtig gode venner.
Hun er langt kønnere i virkeligheden end på billederne, hun har de dejligste bløde naturlige bryster og man kan drukne i hendes øjne. Og hendes smil kan smelte enhver.

Jeg vil ikke gå i detaljer med det vi foretager os, men der bliver ikke sparet på noget. Og hun kan nogle ting som kan tænde enhver.

Jeg vil gerne have at Mia bliver ved med at komme til Aalborg, derfor denne anmeldelse, selv om jeg selvfølgelig helst ville beholde hende for mig selv, men det kan desværre ikke lade sig gøre.

Jeg giver ikke karakterer da det ikke giver mening for mig.
Mia, you are the best ❤

Mia

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriendandLover skrev, for 2 timer siden:

Dette er ikke bare en anmeldelse af Mia, det er en hyldest!
Jeg har mødt Mia utallige gange siden hun første gang kom til Aalborg for knap 2 år siden.
Første gang blev jeg fuldstændig overvældet af den modtagelse jeg fik. Som var jeg en længe ventet kæreste. Og det var den samme oplevelse jeg havde under hele mødet. Jeg blev forelsket lige på stedet. Vi er siden blevet rigtig gode venner.
Hun er langt kønnere i virkeligheden end på billederne, hun har de dejligste bløde naturlige bryster og man kan drukne i hendes øjne. Og hendes smil kan smelte enhver.

Jeg vil ikke gå i detaljer med det vi foretager os, men der bliver ikke sparet på noget. Og hun kan nogle ting som kan tænde enhver.

Jeg vil gerne have at Mia bliver ved med at komme til Aalborg, derfor denne anmeldelse, selv om jeg selvfølgelig helst ville beholde hende for mig selv, men det kan desværre ikke lade sig gøre.

Jeg giver ikke karakterer da det ikke giver mening for mig.
Mia, you are the best ❤

Mia

Måske den burde rykkes til hyggesnak.

Det er jo på ingen måder en anmeldelse eller overser jeg noget:blink:

men hun er da hurtig til at få denne skriv på sin annonce. 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Måske den burde rykkes til hyggesnak.

Det er jo på ingen måder en anmeldelse eller overser jeg noget:blink:

men hun er da hurtig til at få denne skriv på sin annonce. 

Selvfølgelig er det en anmeldelse, når anmelderen synes det er en anmeldelse. Det er jo ikke en objektiv betragtning

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriendandLover skrev, for 18 minutter siden:

Selvfølgelig er det en anmeldelse, når anmelderen synes det er en anmeldelse. Det er jo ikke en objektiv betragtning

Men det er også meget objektivt at det er endnu et helt nyt medlem herinde, der tilfældigvis lige ligger en hyldest op som det første opslag han laver, på trods af at han ifølge sit skriv har besøgt denne skønhed igennem flere år. Lidt sjovt at der så lige dukker en "salgstale" op nu hvor hun er i Esbjerg. Det stinker lidt, men det er da bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 32 minutter siden:

Men det er også meget objektivt at det er endnu et helt nyt medlem herinde, der tilfældigvis lige ligger en hyldest op som det første opslag han laver, på trods af at han ifølge sit skriv har besøgt denne skønhed igennem flere år. Lidt sjovt at der så lige dukker en "salgstale" op nu hvor hun er i Esbjerg. Det stinker lidt, men det er da bare min mening.

Nu er du jo kendt for gerne alle ville lave lidt "sjov i gaden", så jeg vil ikke forholde mig yderligere til dit indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriendandLover skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig er det en anmeldelse, når anmelderen synes det er en anmeldelse. Det er jo ikke en objektiv betragtning

Der er ikke meget anmeldelse over det skriv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriendandLover skrev, for 12 timer siden:

Nu er du jo kendt for gerne alle ville lave lidt "sjov i gaden", så jeg vil ikke forholde mig yderligere til dit indlæg.

 

Det er da sjovt at du ved hvad jeg er kendt for, specielt da også fordi jeg kan se din profil er oprettet 4 timer inden jeg skrev mit indlæg ;-) . Så selv om du ikke vil forholde dig yderligere, så må du da indrømme at det ser underligt ud at du som "nyt" medlem skriver som du gør. Kunne forstå at du måske havde skrevet at du havde oprettet ny profil herinde efter at være blevet smidt ud, eller efter du havde været væk et par år ( som så passede med de par år du havde kendt hende du anmelder), men set i lyset af din anmeldelse eller reklame så synes jeg bare det ser naturligt underligt ud for mange. Men fred være med det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at blande mig i denne diskussion .... Men uagtet om denne anmeldelse er en reklame eller ej - må jeg tilslutte mig (efter at have besøgt Mia flere gange)

Hun er dejlig - naturlig - fræk og ja ... de lækreste bryster .. Man kan mærke at hun kan lide det hun laver. Så gå bare ud og besøg hende med oprejst lem ... øh pande..

Jeg har vedhæftet tidligere anmeldelser :) 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/77690-unik-gfe-mia-aalborg/?tab=comments#comment-708094

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym9999 skrev, for 17 timer siden:

Hvornår var hun sidst i landet og hvornår kommer hun igen og hvilken by?

Denne tråd handler om hendes besøg i Esbjerg 

ellers ved jeg intet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt okay. Ser bare ud til hun mest holder til i Aalborg, så ville bare høre om det var længe siden hun havde været i Esbjerg, så der måske var håb for at hun kom igen eller om hun mon har skiftet by.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, for 2 timer siden:

Nogen ide om hvor i verden den unge skønhed kommer fra?

Mmm ... nogle gange ynder hun at sige Rusland og andre gange Letland eller et af de andre baltiske lande - og jeg hælder mest til Baltikum ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 21 minutter siden:

Mmm ... nogle gange ynder hun at sige Rusland og andre gange Letland eller et af de andre baltiske lande - og jeg hælder mest til Baltikum ..

spændt på om hun er i aalborg nu, eller annoncen bare ikke er opdateret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...