Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Samanta harrislerstrasse 19

Recommended Posts

Gæst

Var en tur forbi harrislerstrasse 19 idag. Plejer at være ret tilfældig hvem der er der, fair girls og deres hjemmeside holder ofte ikke :) men man drejer bare om på hælen og går, hvis man ikke ser noget interessant når døren bliver åbnet

Det viste sig at samanta var den eneste der idag

www.fair-girls.de/689

Først vil jeg lige sige undskyld til, omadsen for at have disset hende på chatten. Det er ikke den sure kælling som jeg har mødt dernede!!! Nej samanta er faktisk ret sød, ret dejlig, ret fantastisk

Magen til veltrænet pige skal man lede længe efter!! Har aldrig mødt en glædespige i tilnærmelsesvis hendes form. Billederne på fair girls må være nye, 100 % hende. Ikke specielt pænt ansigt, desværre kort hår, men hvilken krop!!!!!!!!

Det startede med den helt store nussetur, den krop skulle nydes i fulde drag. Magen til liderlig bæst. Blev til fingerstimuli af klitoris, inden jeg røg ned på ryggen og startede med blowjob. Det blev det eneste jeg oplevede. Urutineret, men jeg var helt væk. Spurgte om der var tid til lidt massage bagefter, var der ikke! Der var nu kun gået 20-25 minutter, normalt ville jeg have været utilfreds og skrevet en dårlig anmeldelse. Men nej, jeg er en super glad mand, næste gang vil jeg gøre mit bedste for, jeg også kommer til at kneppe hende ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle du have truffet hende da hun var ny startet.

Dengang var hun bare toppen af poppen, men hun er blevet meget mere prof siden hen. (Eller beregnende)

Jeg siger ikke at hun er dårlig slet ikke, men se bare en positiv oplevelse du havde i dag, men dengang var hun bare bedre. Åh disse minder ha ha.

Ja hun er top trimmet, men jeg køber aldrig en hel time hos hende mere, da hun i halvlegen, som vi gamle mennesker jo har behov for, smutter ud af sengen ud af værelset, og efterlader en til sig selv, det er ikke i orden, og så lugter hun af cigaretrøg når hun kommer tilbage.

Sam er faktisk god når man bare knepper igennem det er også noget hun holder af, men nogen sofistikeret dame bliver hun vist aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende tre gange. Første gang var helt i top, anden gang rimelig og sidste gang var hun

lidt kedelig.

Jeg har hørt at andre har samme erfaring, ved flere besøg.

At hun har en fantastisk krop kan jeg tilslutte mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Olemadsen jeg synes alligevel det er lidt sjovt, hun render ud og tager en smøg, så den gamle mand kan komme sig :-) oplevede hende som lidt reserveret, hun opholdte sig i et andet rum mens jeg tog tøj på.

Der er jo nød til at være en rematch, kan da ikke have hængende på mig, jeg ikke har været på hende ;) og herreste Gud de 50 euro går nok, hvis det ikke bliver en super oplevelse anden gang hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimras

Hej

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Samanta en del gange efterhånden

Jeg vil give ret i at hendes indlevelse var større i starten, men hun er stadig en dejlig pige at være sammen med.

Mit største problem er dog at mit Tyske er meget dårligt og det derfor begrænser kommunikationen til et absolut minimum, da hendes engelske er på niveau med mit tyske:-)

Hun har en meget fræk krop og kysser dejligt, så hun er min foretrukne når turen går forbi Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit største problem er dog at mit Tyske er meget dårligt og det derfor begrænser kommunikationen til et absolut minimum, da hendes engelske er på niveau med mit tyske:-)

Det er nok det bedste argument for, at undervisningssystemet ikke skal satse så ensidigt på engelsk, men også på andre europæiske sprog :lol::lol::lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimras

Hvad kostede sådan en omgang :mrgreen: ?

Det kostede 80 Euro.

Ved ikke om det er dyrt for området, men det var value for money.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimras

Det er nok det bedste argument for, at undervisningssystemet ikke skal satse så ensidigt på engelsk, men også på andre europæiske sprog :lol::lol::lol:.

Måske, men nu valgte jeg et par andre sprog, udover engelsk, så du skal ikke skyde på undervisningssystemet (og det var ikke Polsk, for så kunne jeg ret sikkert have ført en samtale med hende på hendes nationalsprog):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...