Hop til indhold

Recommended Posts

En anden kvinde på denne adresse har fået mega gode anmeldelser - og en skrev, at de bruger de rigtige billeder !!! Hmmm - rigtige billeder - måske - men ikke af hende på stedet:lol: !! Ellers er de minimum 10 år gamle og 15 kg tungere ! Pigen er ok sød men ikke en jeg havde valgt normalt (i annoncen står : dejlig slank figur - aaaaa) - men var nok der, hvor jeg havde sprunget på selv Thyra Frank :roll: ! Fik det jeg kom efter så lidt positiv skal jeg vel være !

Stedet : 5, rigtig gl.dags bordel men ok diskret

Pigen : 5, sød og rar - ikke mere end det

Behandling : 6-7. 

10 skalaen er brugt

https://annoncelight.dk/showad/240772

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Masha sidste gang hun var i DK, og havde en fantastisk oplevelse. Ja, der er ikke flad mave længere, men det var på ingen måde nok til at ødelægge oplevelsen for mig.

Smilende og glad, interesseret og selv med til at tage initiativ. Jeg kan kun anbefale hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Jeg har også besøgt hende ved en af hendes tidligere besøg på stedet, og havde samme oplevelse som Pokerface.

Hun er blevet noget ældre, og lidt mere rund siden billederne blev taget. Men når det er sagt, så tror jeg nu at det er hende på billederne , men som sagt i en noget yngre version.

Jeg havde heller ikke den store ophidsende oplevelse, det bliver sådan lidt anstrengt når der bliver åbnet i en pæn løs sidende "natkjole" ting, pengene bytter hænder, og så ryger tøjet af og der gemmer sig noget andet inden under, end det man havde forventet :mellow:

Men stedet er ellers ok, og som regel er billederne nogenlunde ret visende. Og jeg er også selv en af dem der har anmeldt piger på stedet meget positivt, for der er virkeligt nogle perler imellem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well. som tidlige skrevet så har jeg bare i år besøgt hende 4 gange = 2 x 2  de sidste 2 gange hun har været her. 

Ja, hun har lagt sig lidt ud, men for f... de bryster.:)

Jeg har intet at klage over, super service, super blow, hun elsker at blive slikket til hun kommer.

God tid, hygge, nusse, kys og massage, så har absolut intet at klage over.

Jeg skal besøge hende igen i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportysex skrev, den 19.6.2019 at 19:09:

Well. som tidlige skrevet så har jeg bare i år besøgt hende 4 gange = 2 x 2  de sidste 2 gange hun har været her. 

Ja, hun har lagt sig lidt ud, men for f... de bryster.:)

Jeg har intet at klage over, super service, super blow, hun elsker at blive slikket til hun kommer.

God tid, hygge, nusse, kys og massage, så har absolut intet at klage over.

Jeg skal besøge hende igen i weekenden.

JAMEN SPORTY har du så også besøgt EMMA ? Hvordan syndtes om hende ? hun er måske ikke så god som SMUKKE SEXY  MASHA ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Nu har jeg besøgt masha gennem der eneste af den tid hun har været i hampen.

Hun er fantastisk sød og meget åben for ønsker, og hun matcher billederne. Hun er den eneste jeg guder besøge der, for der er ingen slinger, har aldrig følt hun havde travlt med at komme af med en igen. Lækker hud, læber, dejlig mis, og bløde bryster som sidder hvor de skal. 

Vil man have en rigtig kæreste oplevelse får man det, men hun kan også være streng og være hård, har prøvet begge dele, og man kommer så meget, når man er med hende 

10 ud af 10 fra mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg kan kun give dig ret dkpoul. Hun er nemlig fantastisk, og jeg har svært ved at se hvor de 15 kg

ekstra skulle være, ja hun er ikke slank men absolut heller ikke tyk.  

Den meget populære Sophie i Bording fylder mere i landskabet !! 

Og ja, jeg har besøgt Emma i Hampen 1. gang da hun lige var startet.

Jeg er mere til Mascha, det bliver bedre og bedre for hver gang, og stedet er perfekt,

meget diskret, dejlige badeforhold, rent og pænt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er dejlig i hendes figur, en sund krop ikke tyk og ikke så knogler stikker ud. Hun er lækker. 

Sportysex du har helt ret med stedet, det er helt i top og ikke snusket og skummelt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...