Hop til indhold
kunforsjov75

GP der vil ligge i ske. Holde i hånd ?

Recommended Posts

Undskylder på forhånd mit måske lidt anderledes efterlysning. Men søger en sød kvindelig gp der vil ligge i ske. Nusse og holde i hånd. Troede det var nemmere at finde. Men ikke lykkes mig, så derfor prøver jeg her. 

Vh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Kig efter os der tilbyder gfe, og spørg inden du booker tid. Så er jeg sikker på du nok skal finde en skøn kvinde der hellere end gerne vil nusse, ligge i ske og holde i hånd med dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Kig efter os der tilbyder gfe, og spørg inden du booker tid. Så er jeg sikker på du nok skal finde en skøn kvinde der hellere end gerne vil nusse, ligge i ske og holde i hånd med dig. :)

Måske. Men ikke når det “ kun” er det jeg vil. Altså ingen sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja spørg om det, ved at ringe eller skrive til de piger du synes lyder spænde i dit område. Hvis du kun ønsker kort tid er det evt svær at finde, men er du til god tid, fra halv time og op efter tror jeg godt det kan lykkes at finde flere piger der vil dine ønsker :)

Redigeret af Coco Darling
Driller, slå op før jeg var færdig med at skrive + stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kunforsjov75 skrev, Lige nu:

Måske. Men ikke når det “ kun” er det jeg vil. Altså ingen sex. 

Hvis du spørger inden, evt via SMS hvis du er for genert til at ringe op og spørge, så finder du en der gerne vil, selvom du ikke vil dyrke sex. Jeg havde svaret ja, hvis jeg havde fået det spørgsmål. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, for 56 minutter siden:

Undskylder på forhånd mit måske lidt anderledes efterlysning. Men søger en sød kvindelig gp der vil ligge i ske. Nusse og holde i hånd. Troede det var nemmere at finde. Men ikke lykkes mig, så derfor prøver jeg her. 

Vh. 

Du skal nok regne med prisen er den samme om I skal have sex eller ligge i ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, for 1 minut siden:

Du skal nok regne med prisen er den samme om I skal have sex eller ligge i ske.

J det er jeg med på. Og det er også helt fint. Men dem jeg har skrevet og spurgt, kan ikke lige forstå at der ikke skal være et blow svensk eller andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kunforsjov75 skrev, for 23 minutter siden:

J det er jeg med på. Og det er også helt fint. Men dem jeg har skrevet og spurgt, kan ikke lige forstå at der ikke skal være et blow svensk eller andet. 

At de spørger om du ikke vil have sex, er ikke det samme som at de ikke accepterer det. Ellers så prøv at spørge nogle kvinder, der er ikke er meget unge. Vi forstår det nok bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @kunforsjov

Jeg kan bare så godt forstå og genkende dine følelser i kroppen,, 

Du er jo bare et menneske med følelser og har jo selvfølgelig også brug for tryghed, omsorg nussen og kælen, 

At holde i hånd og bare lægge helt tæt sammen med en anden person er noget af det mest livsbekræftende 

Sex er da dejligt nok engang imellem ja, men som du selv beskriver så er det jo ikke lige det du søger lige i øjeblikket 

Ikke for på nogen måde at lyde nedladende, men jeg synes faktisk at du er pisse modig at gå ud herinde og melde klart ud at du IKKE ønsker Sex, så lad endelig være med at undskylde for noget som helst, vi er flere brødre herinde som burde se lyset nu. 

Super mange gange held til at finde det du lige netop søger 

Bedste tanker :) Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo også overveje  "Cuddling".   Det har intet med sex at gøre, og handler udelukkende kram og fysisk nærvær.  Prisen ligger i omegnen af kr. 800 for en time

Professionelle Cuddlere

Der er sikkert flere, hvis man googler lidt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

et godt bud, til endnu en ting på menu kortet hos gp, der tit ytrer gæsterne svigter.

30-60 min kun kropskontakt ingen sex, måske en 200-300 kr billigere end den normale time takst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du så mange ejer en hund eller kat.

Ja hudsult er en ting. Egentlig underlig det er mere privat at ville købe kærtegn, end købe sex.

Men svært at finde tilfredsstillet hos en GB. Har haft mange forsøg. Du betaler for fx for 30 minutter, og så rykker de besat i pikken, for at du kommer på 5 minutter og så ud af døren i en fart. Så vær sikker på din aftale med pigen. og med dit behov skal hun være dansk.

Min erfaring er at en sød stemme der hvisker 5 søde danske ord fylder mig mere op på den konto, end 20 minutter hed sex med en "Irina Taliana" Hvilket dog på andre dage er lige præcis det jeg søger og vil. 

Og ja ville også ønske man "bare" kunne købe 30 min kropskontakt og kærtegn. Man kan jo være så sulten man får noget ud af frisøren der roder i håret.

Du kan finde det, men du får ikke "en personlig kontakt" til pigen. Hun vil altid være proffessionel så snart du går ud af døren. Det skal man bare vide.

Men derfor tror jeg stadig du kan få det du søger. En god portion menneske kontakt. og det VIRKER. Men pigen du vælger er altså afgørende. Så bare vær kritisk.

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du finder/kender en sød pige som du har besøgt før var det måske en ide at besøge hende flere gange. Få opbygget en form for relation hvor I kan snakke om tingene. På den måde tror jeg du kan få intimitet og nærvær de dage du søger det, og sex i dage du søger det. Det kræver dog nok at pigen er mere eller mindre fast i Danmark og måske ovenikøbet er dansk.

Uanset hvad så mange gange held og lykke og god sommer :)

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du så mange ejer en hund eller kat.

 

Præcis. Har ikke mindre end 3 hunde at nusse og putte i ske med.

Har altid gjort grin med at kommer der en mand ind i billedet må han putte i bryggerset da sengen er optaget.:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du beskriver er også rigtig hyggeligt og kan i den grad være ligeså givende som at have sex. 

Så skriv rundt så er jeg sikker på du finder hvad du søger :rolleyes:

God jagt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, for 8 timer siden:

Undskylder på forhånd mit måske lidt anderledes efterlysning. Men søger en sød kvindelig gp der vil ligge i ske. Nusse og holde i hånd. Troede det var nemmere at finde. Men ikke lykkes mig, så derfor prøver jeg her. 

Vh. 

Søg på cuddling på nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...