Hop til indhold

Recommended Posts

En super dejlig trans for øjeblikket findes i Aalborg. Hun gøre alt for at gøre dig tilfreds. Hun har dog en kæmpe store lem så bliv advaret! 

Hun kan findes på https://shemalewiki.com./?id=987&profileid=5919&lan=da

Agatha har det lidt svært med engelsk, men hun gøre alt for at forstår dit behov. Hun kigger ikke på uret, heller ikke på mobilen hvis den summer. 

Ja hun er der for at tjene penge, men du bliver behandlet som du var hendes kæreste.

Min bedst Trans oplevelse nu to gang.

 

Redigeret af PaulC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg.har besøgt hende og er enig i trådstarters anbefaling af Agatha.

Ægte billeder ingen tvivl om det og meget serviceminded. 

Jeg var den aktive og hun var vild med det og ingen kiggen på uret selvom jeg havde taget et quicky på 15 min. Tror jeg gik noget over tiden, men fik lov at kneppe hende til jeg kom. 

Stedet meget tæt på Sallings indgang ved Algade. Samme sted som de lækre piger med det ovale spejl i annoncerne bruger. 

Aalborgs klart bedste sted med piger og transer der udelukkende bruger ægte billeder. 

Agatha er dog tager videre til Cuba. Men hun har været på stedet af 3 omgange, så tror hun kommer retur. Der er flere gode transer, der har fundet frem til dette sted, så tror bestemt der er gode oplevelser i vente der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER den pik virkelig så stor? Efter min erfaring bliver der ofte overdrevet en del fakta, understøttet af tydeligt manipulerede billeder. Synes bare at hun på wiki:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5919&lan=en#videos

ikke viser noget på videoerne og de fleste billeder, hvor hun har en meget lille trusse på ikke rigtig gemmer sig noget bag ved af betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Hedonis skrev, for 3 timer siden:

ER den pik virkelig så stor? Efter min erfaring bliver der ofte overdrevet en del fakta, understøttet af tydeligt manipulerede billeder. Synes bare at hun på wiki:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5919&lan=en#videos

ikke viser noget på videoerne og de fleste billeder, hvor hun har en meget lille trusse på ikke rigtig gemmer sig noget bag ved af betydning.

Jeg synes hendes pik ser lidt photoshoppet ud på billederne, men vil alligevel mene, at hendes pik er mere eller mindre af samme størrelse, som på billederne. Den er lidt skæv og måske derfor den er “rettet” lidt til på billederne. 

 

Hun er i hvert fald det jeg vil sige “Godt udrustet”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolf67 skrev, den 17/7/2019 at 09:16:

Hun er i Aarhus i denne uge,  og billeder er 100 % retvisende,  og det er en ret stor pik :eek:

Vækker lige denne tråd da jeg kan se hun nu er i Vejle :)

Er der nogen der har besøgt hende og kan berette om hun stadig er super lækker?:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men så tog jeg selv afsted :D Og hold nu kæft hun er lækker. Flotteste plastikpatter, lækker krop og en stooor tøsediller:x

Jeg kan umulig være den eneste med hende i tankerne, for hold da kæft hendes telefon summede :D Men ikke en eneste gang skænkede hun sin telefon et blik. Hun var totalt nærværende, mega sexet og den fik på fuld skrue i en time (2000,-) 

Lidt dyrt måske, men hold nu kæft hun var pengene værd :P 

Hun er højere end jeg lige havde ventet, måske 182 cm i høje hæle, lækkert sexet undertøj og ægte langt flot hår. Og så de bryster der.... <3 Fuck de sidder godt og er overraskende bløde. Havde et-tallet imellem dem et par gange. Hun gav superfransk så dybt som jeg aldrig har prøvet det før, og jeg afsluttede i munden og ansigt på hende, som hun dog spyttede ud bagefter. Jeg bryder mig ikke om sperm, så jeg efterspurgte ikke hendes. Hun var stiv fra start til slut, og virkede oprigtig liderlig med ægte kærestekys. 

Jeg forsøgte ihærdigt at få hende helt i bund i mig, men det lykkedes aldrig rigtigt og helt godt blev den del ikke. Ikke hendes skyld, det var bare mig der ikke kunne tage hendes pik :blink:Kæft den er stor og tyk :wacko:

Hendes billeder er af hende og som nogen har skrevet om hendes pik, så kan det ganske rigtigt se ud som om billederne med pik er fotoshoppet... Det er de ikke, den ser sådan ud. Dig vil jeg sige at billedet på annoncelight, hvor der er en mand der sutter hjul på hende, er en tatovering på hendes lår...! Det har hun ikke, så det billede er nok ikke af hendes, men stor pik - det har hun sgu. 

Der ud over vil jeg sige at hun har det skønneste og kærligste væsen jeg længe har mødt. Total nærværende og ikke noget med at skynde på mig eller få mig gjort færdig hurtigst muligt. Blev tilbudt bad bagefter (takkede dog pænt nej tak) og også et glas koldt cola som vi drak mens vi hygge snakkede lidt i køkkenet. Som hendes telefon ringede og SMS’er der kom ind, samt de to gange det bankede på døren, så har hun sikkert travlt. Jeg mærkede det ikke :) Stort plus til hende for det :)

så er man til en lækker shemale, som de lækreste på film, så er det afgjort hende her der skal besøges:wub:

Hun er i øvrigt portugiser og er 27 år:)og alderen skal nok passe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Agatha i flere byer. Jeg besøger hende så meget som muligt. Hun er top professionel og super sød og sjov og fræk og hun har en MEGET stor pik som hun virkelig forstår at give nydelse med. Hendes priser faste og hun er hver en krone værd, 1500 for en halv time, 2000 for en time. Hun forhandler ikke om prisen og det er helt rimelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommenar til om billedet, hvor hun får suttet pik er hende pga tatovering. Jow, billedet er helt rigtig og ikke fotoshoppet. Tatoveringen er på mandens skulder og ikke på Agatha's lår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet lææææææænge med hende om at hun skulle kigge forbi kbh og nu kommer hun endelig - men har efterhånden hørt mange sige, at København er et dårligt område fordi vi aflyser aftaler og gang på gang forsøger med useriøse opkald og insisterer på lavere priser, jeg håber Agatha får en god oplevelse her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...