Hop til indhold
eransch

Besøg hos Madame Sascha København

Recommended Posts

http://[email protected]

Har idag besøgt Madame Sascha i København -  til en helt forrygende oplevelse - 

vi havde aftalt 3 timer med langtidsbondage og leg med udnyttelse og brug - og hold da op hvisken super oplevelse jeg fik.

Først og fremmes er Madame Sascha gude smuk - fræk og med nogle smilende drilske øjne der bare forfører en slave total. 

Jeg blev bundet op i japansk bondage og lagt på en briks - min pik kom i bur og jeg blev spændt fast til briksen -  her lå jeg uden at kunne gøre noget og blev tilset i ny og næ og fik også tilbudt natursekt af skønneste slags - et tilbud man ikke kunne afslå -

jeg blev efter nogen tid flyttet til cellen hvor jeg blev lagt i en tung jern gabestok - med hoved og hænder var spændt sammen og for at gøre det mere behageligt -)  satte Madame en tung jernkæde i som jeg også skulle bære -  uha en anstrengende omgang - jeg blev igen beværtet med natur nektar denne gang i glas - og som rigtig fange også med tørt brød - 

efter nogen tid i cellen stod den på Wellness - ) som bestod af strøm - og mere natursekt - og en flot pirring af min pik og anus - 

efter nogen tid - tæt på at eksplodere - og stadig med natursekt sivende i min mund - fik jeg til sidst lov at eksplodere i en skøn udløsning _ 

Madame Sascha kan varmt anbefales - en super skøn Madame -  jeg kommer helt sikkert igen 

 

knus fra slaven  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...