Hop til indhold
Thaiuser

Hvorfor det er ligemeget om indgangen er diskret

Recommended Posts

Nu så jeg lige i thaiforummet igen.. igen.. igen.. problemstillingen om hvorvidt en indgang til et sted er diskret nok eller måske rettere ikke er diskret nok. Og det har vi jo selvfølgelig nok alle hver vores individuelle holdning til. Nogle er ligeglade og for andre betyder det åbenlyst meget, siden det så ofte bliver nævnt i anmeldelser.

Da jeg så problemstillingen nævnt igen kom jeg til at tænke på et blogindlæg jeg læste for nogle år siden og genlæste igen for nogle dage siden. Jeg ved ikke om nogen herinde kender blog'en i forvejen, men hvis man har lidt tid på hånden, og ikke er afskrækket af at læse en lidt længere tekst på engelsk, så synes jeg at det her er et virkelig "good read" .. Humoristisk og samtidigt med meget stof til eftertanke om hvorfor det betyder noget for os hvad andre tænker om os, og hvorfor vi måske ikke bør lade det betyde så meget.

https://waitbutwhy.com/2014/06/taming-mammoth-let-peoples-opinions-run-life.html

Tæm din mammut! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For os, der er kendt i området, betyder det nu en del - og specielt fordi thaipigerne jo har det med at låse døren og lade kunden stå og blomstre nogen tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 8 minutter siden:

For os, der er kendt i området, betyder det nu en del - og specielt fordi thaipigerne jo har det med at låse døren og lade kunden stå og blomstre nogen tid.

Er det dem, som er gift/har et forhold - eller er det den generelle holdning, at indgangen skal være godt gemt af vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det en generel holdning. De fleste forbinder det, at stå og vente udenfor en thai klinik, hvorefter en letpåklædt ung kvinde kommer og lukker en ind, med prostitution - underligt nok ;--)

Kender man folk i området, så er det da ubehageligt at stå til skue!

En diskret indgang, et sted hvor man kan vente ubeskuet og åben dør eller hurtig åbning - det passer Jensen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 1 time siden:

for andre betyder det åbenlyst meget,

Der er nok en grund til at de mange steder holder døgnåbent ;-)

Det bedste er faktisk steder med privat/diskret, hvor værtinden låser døren op - eller lader den stå lidt på klem, så man hurtigt kan smutte indenfor, uden at behøve ringe på og vente på hun kommer til døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er så måske, en af de få der er fløjtende ligeglad med beliggenheden, om den er diskret eller ej.

hænger nok lidt sammen med, jeg er single.:)

forstår da udmærket godt, dem der er gift eller har kæreste tænker meget over beliggenheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør mig heller ikke så meget om stedet er diskret. Det er jo ikke ulovligt at besøge et thaisted. 

Selvom jeg er stødt på folk når jeg har forladt stederne, så har jeg aldrig fået nogen kommentarer. Folk lader til at være ret ligeglade. 

Og hvis der en dag er en der kommer med en kæk bemærkning, så må man jo bare svare igen. 

"Det er jo bare et massagested... Var det et bordel, så havde jeg jo nok mødt din mor, tror du ikke?" 

eller

"Det er kvinder der er derinde, så der er ikke noget for en svans som dig"

Forhåbentlig kan folk tage sådan nogle kommentarer med et smil. If you can't take a joke, it's because you are a joke. Som en klog mand engang sagde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt diskretion er godt, men med tidens erfaring betyder det mindre – man bliver hårdhudet med årene. Jeg har nogle thaibikser i nærområdet, og med en enkelt undtagelse, hvor fristelsen blev for stor, har jeg ikke turdet nærme mig disse steder. Chancen for at støde på en nabo er for stor.

Derfor er det blevet privat/diskret eller en anden bydel. Jeg har også en enkelt gang prøvet legelejlighed på Frederiksberg. Der er egen indgang, men det er ret nemt at komme ind.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare et lille indput til når i besøger piger der er diskret og privat, ret ryggen, løft hoved og smil hvis i møder en. I er da bare på vej ind tante/søster/en date mm. 

Når i går stille, lang væggen, og med krave/hatten trukket godt for ansigt lugter i lang væk af her sker noget tys tys og dermed vægge opmærksomhed. 

Skal i besøge en i lokale by, er der måske nogle gange en bagdør i kan bruges, spørg efter det. 

Ønsker jer en god aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var single og gjorde brug af Thai massage og kom flere eller mange gange i den samme by og specielt 2 af stederne og ikke diskret, det gjorde mig ikke noget, men jeg gik da lidt langsommere hvis der lige var trafik på fortovet. Begge steder kom der også mange kvinder om de fik en eller anden form for afslutning ved jeg ikke:lol:

Det som måske var lidt grænseoverskridende, det var at specielt de 2 steder talte sammen, så de vidste når jeg havde været på besøg, men de var ikke helt ærlige omkring hvad jeg fik og fik lov til.

Der bliver sladret meget på Thai steder, men jeg er stadig tiltrukket af stederne og også de 2 steder jeg har besøgt mange gange, men diskret indgang ingen betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 29 minutter siden:

Bare et lille indput til når i besøger piger der er diskret og privat, ret ryggen, løft hoved og smil hvis i møder en. I er da bare på vej ind tante/søster/en date mm. 

Når i går stille, lang væggen, og med krave/hatten trukket godt for ansigt lugter i lang væk af her sker noget tys tys og dermed vægge opmærksomhed. 

Skal i besøge en i lokale by, er der måske nogle gange en bagdør i kan bruges, spørg efter det. 

Ønsker jer en god aften :)

enig. ret ryggen og smil:) og tro selv på, at de fleste ikke ved hvad der foregår bag den hoveddør du styrer imod.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 6 timer siden:

Nu så jeg lige i thaiforummet igen.. igen.. igen.. problemstillingen om hvorvidt en indgang til et sted er diskret nok eller måske rettere ikke er diskret nok. Og det har vi jo selvfølgelig nok alle hver vores individuelle holdning til. Nogle er ligeglade og for andre betyder det åbenlyst meget, siden det så ofte bliver nævnt i anmeldelser.

Da jeg så problemstillingen nævnt igen kom jeg til at tænke på et blogindlæg jeg læste for nogle år siden og genlæste igen for nogle dage siden. Jeg ved ikke om nogen herinde kender blog'en i forvejen, men hvis man har lidt tid på hånden, og ikke er afskrækket af at læse en lidt længere tekst på engelsk, så synes jeg at det her er et virkelig "good read" .. Humoristisk og samtidigt med meget stof til eftertanke om hvorfor det betyder noget for os hvad andre tænker om os, og hvorfor vi måske ikke bør lade det betyde så meget.

https://waitbutwhy.com/2014/06/taming-mammoth-let-peoples-opinions-run-life.html

Tæm din mammut! ;)

Spændende læsning. Ja de der fucking mammoths står og blokerer døren ved hver eneste thaibriks. Men nu har jeg lært hvad jeg skal sige: "Væk med dig din store klumpedumpe, min AV har sagt jeg skal ind her til lidt thaihygge!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Spændende læsning. Ja de der fucking mammoths står og blokerer døren ved hver eneste thaibriks. Men nu har jeg lært hvad jeg skal sige: "Væk med dig din store klumpedumpe, min AV har sagt jeg skal ind her til lidt thaihygge!"

 

Det sjove ved denne tråd, med bare 10-12 indlæg i, er at man allerede kan høre en del mammutter tale.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 15 timer siden:

Det gør mig heller ikke så meget om stedet er diskret. Det er jo ikke ulovligt at besøge et thaisted. 

Selvom jeg er stødt på folk når jeg har forladt stederne, så har jeg aldrig fået nogen kommentarer. Folk lader til at være ret ligeglade. 

Og hvis der en dag er en der kommer med en kæk bemærkning, så må man jo bare svare igen. 

"Det er jo bare et massagested... Var det et bordel, så havde jeg jo nok mødt din mor, tror du ikke?" 

eller

"Det er kvinder der er derinde, så der er ikke noget for en svans som dig"

Forhåbentlig kan folk tage sådan nogle kommentarer med et smil. If you can't take a joke, it's because you are a joke. Som en klog mand engang sagde.

Hvis du var lige så ligeglad som de fleste folk du møder, så behøver du jo ikke at svare igen.

Som du selv er inde på, så er folk flest jo fuldstændigt fløjtende ligeglade med tilfældige forbipasserendes gøren og laden, og er nok mere optaget af deres eget liv. Dit behov for at svare kækt igen, hvis du en dag skulle møde en som ikke var fuldstændigt ligeglad, indikerer sådan set bare at du selv er optaget af hvad en eller anden fuldstændigt tilfældig forbipasserende mener om dig.

Og det er altså totalt irrationelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, men det er bare sådan jeg er som person. Som udgangspunkt lader jeg andre være i fred. Men jeg svarer igen hvis folk siger noget. Og bruger så bare humor, og gerne en lidt grov en af slagsen. Det kan godt være det en dag resulterer i at nogen vil give mig en på hovedet, og det er også fair nok. I så fald vil jeg bare forsvare mig. Nu er jeg en ok stor gut der godt kan lide at løfte vægte. Så jeg har ikke været været ude for det endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskret eller ej. De fleste folk i lokalområderne af en klinik er sikkert udemærket bekendt med hvad, der sker på adressen, og langt fleste er da (heldigvis) ligeglade. Skulle man møde en man kender, så er det bare det, vi er der vel begge af samme årsag. Skulle man være nabo til et sted, så ville jeg nok helst have, at stedets indgang er tydeligt markeret, for at liderbukke ikke går forkert og genere naboerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, 1 time siden:

De fleste folk i lokalområderne af en klinik er sikkert udemærket bekendt med hvad, der sker på adressen

Ikke hvis stedet forstår at føre en effektiv diskretionspolitik med diskrete adgangsforhold og ikke skriver adressen i annoncen og kun giver den til dem som virkelig booker en tid + ikke mindst giver tydelige og letforståelige anvisninger til, hvordan man finder adressen, så folk ikke kører forkert + så at kunderne er virkelige gentlemen og ikke fortæller vidt og bredt om, hvor der er et vandhul - så kan et privat/diskret sted fungere i årevis uden at vække synderlig opsigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Ikke hvis stedet forstår at føre en effektiv diskretionspolitik med diskrete adgangsforhold og ikke skriver adressen i annoncen og kun giver den til dem som virkelig booker en tid + ikke mindst giver tydelige og letforståelige anvisninger til, hvordan man finder adressen, så folk ikke kører forkert + så at kunderne er virkelige gentlemen og ikke fortæller vidt og bredt om, hvor der er et vandhul - så kan et privat/diskret sted fungere i årevis uden at vække synderlig opsigt.

Du vil aldrig kunne gardere dig 100% i mod at folk ikke før eller siden tager fejl af nummer 25F og 25E, eller var det en fuchsia der stod i indkørslen eller var det en fresia? 3.sal men var det tv, th eller mf? Var navnet på postkassen Jansen eller Jensen? Alt hvad der kræves er en enkelt kunde, som ringer på ved den forkerte dør, en enkel kunde som skriver en anmeldes herinde om sit besøg med en brøkdel af en oplysning (den grønne trekant på døren i landsbyen lidt nord for Brovst), lidt for tynde vægge i boligblokken etc.

Snakken går meget let over hækken og i opgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 39 minutter siden:

Du vil aldrig kunne gardere dig 100% i mod at folk ikke før eller siden tager fejl af nummer 25F og 25E, eller var det en fuchsia der stod i indkørslen eller var det en fresia? 3.sal men var det tv, th eller mf? Var navnet på postkassen Jansen eller Jensen? ....

Det har jeg selv prøvet. Jeg skulle besøge Liv i Hvidovre. Aftalen var, at jeg skulle ringe, når jeg stod i et bestemt kryds med en benzintank. Grundet en dårlig telefon samt trafikstøj. kunne jeg ikke høre, om adressen var XXB, XXC eller XXD. I hvert fald opfattede jeg det forkert og flakkede noget rundt i kvarteret, inden jeg fandt hende. Jeg nåede ikke at ringe på nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg besøgte Cassiopeia i Ringstedgade, var en ung kvinde ved at bakse en klapvogn ind ad gadedøren. Jeg passerede opgangen og vendte tilbage lidt efter, hvor hun fortsat var i gang med klapvognen. Hun spurgte, om jeg skulle ind, jeg benægtede, hun spurgte, om jeg var sikker. Så overgav jeg mig. Hun fik sit barn til at flytte sig, så jeg kunne komme forbe. “Det er nede i kælderen”, oplyste hun mig. På den måde føltes det pludselig ikke suspekt, men diskret er det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Det har jeg selv prøvet. Jeg skulle besøge Liv i Hvidovre. Aftalen var, at jeg skulle ringe, når jeg stod i et bestemt kryds med en benzintank. Grundet en dårlig telefon samt trafikstøj. kunne jeg ikke høre, om adressen var XXB, XXC eller XXD. I hvert fald opfattede jeg det forkert og flakkede noget rundt i kvarteret, inden jeg fandt hende. Jeg nåede ikke at ringe på nogen steder.

Det var altså også helt skørt, kære X ;) De fleste kommer heldigvis hurtigt frem i første hug, uden at gøre sig alt for bemærket ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden:

Du vil aldrig kunne gardere dig 100% i mod at folk ikke før eller siden tager fejl af nummer 25F og 25E, eller var det en fuchsia der stod i indkørslen eller var det en fresia? 3.sal men var det tv, th eller mf? Var navnet på postkassen Jansen eller Jensen? Alt hvad der kræves er en enkelt kunde, som ringer på ved den forkerte dør, en enkel kunde som skriver en anmeldes herinde om sit besøg med en brøkdel af en oplysning (den grønne trekant på døren i landsbyen lidt nord for Brovst), lidt for tynde vægge i boligblokken etc.

Snakken går meget let over hækken og i opgangen.

Nej, du kan ikke gardere dig 100 %, men du kan gøre dit til at vælge ud, så kun de skarpeste får adressen. Mht til dit eksempel med den grønne trekant, så er det netop derfor I skal lade være med at nævne vejnavne, landsbyer og diverse detaljer, fordi det så er muligt at gætte hvor det er, hvis man lægger stumperne sammen.

Ja, snakken går, men den kan begrænses, hvis man gør som Jernsvinet skriver længere oppe :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Nej, du kan ikke gardere dig 100 %, men du kan gøre dit til at vælge ud, så kun de skarpeste får adressen. Mht til dit eksempel med den grønne trekant, så er det netop derfor I skal lade være med at nævne vejnavne, landsbyer og diverse detaljer, fordi det så er muligt at gætte hvor det er, hvis man lægger stumperne sammen.

Ja, snakken går, men den kan begrænses, hvis man gør som Jernsvinet skriver længere oppe :) 

Det kan være et problem, hvis flere forskellige piger bruger et P/D-sted - og de ikke alle har samme holdning til at holde stedet hemmeligt - især udenlandske piger kan være mere lemfældige med adressen - og så kan det ofte, være svært at forstå deres adresseangivelser i en telefon, hvor de heldigvis ofte er gået over til at sende adressen + evt. vejbeskrivelse via SMS.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at vende situationen. Hvad tænker du selv hvis du ser en mand gå ind på et thaisted? Jeg selv tænker: Åhh. bare det var mig, eller noget i den retning. Ser da da på ingen måde ned på personen af den grund.

Personligt er jeg ret ligeglad hvad folk tænker hvis de ser mig gå ind på et thaisted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...