Hop til indhold
SexHooked

en skam det er fake

Recommended Posts

Ja der står nu Horsens, hvem smutter lige forbi, for der bliver da en lang kø, hvis det er ægte billeder :D En rigtig jule godte.

Nårh ja ok Horsens så... Har jo været på de fleste sider idag.. ikke til at huske det hele :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

hmm...ku' være man skulle ofre sig i den gode sags tjeneste. Bor ikke så langt fra Horsens.

Er billederne falske skrider jeg sikkert igen og der kommer ingen anmeldelse. :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle i julenisser.

Det er min erfaring, at du skal se bag ved pigen, - det kan være svært, når hun ser så godt ud som hende her - forstået på den måde, at hvis fotografierne er taget i noble omgivelser, Bo Bedre møbler og indretning, eller hvis fotos er taget under sydlige himmelstrøg med palmer og en smuk strand i baggrunden, så er det fake.

Når jeg tør udtale mig så skråsikkert, skyldes det bitter erfaring.

Jeg har flere gange forelsket mig i en smuk krop og et yndigt ansigt, og så gjort op med mig selv, at den skønhed ikke kunne klare sig uden at få besøg af mig.

Når jeg så kommer frem, og al fornuften med fantasiens hjælp er forsvundet ned i det nederste hoved, og det så viser sig, at det er en helt anden end den afbildede pige, der vil betjene mig, ja så er jeg da vendt om i døren, men de aller fleste gange lykkes tricket overfor mig. Jeg er blevet så sulten efter en fremmed kvinde, at jeg går med ind. Bagefter har jeg mange gange ærgret mig, og sagt, at den falder du ikke for en gang til, mennnnn -- det er nok ikke sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ikk, er osse ret stolt af den :)

Og god jul sailor dit sure apperat :lol:

Nååååå - slemme mig!!

Tænk at du bliver tøsefornærmet, fordi du placerer en efterlysning under anmeldelse - det er da også svært.

Men børnehave metoden - DEN kan du

Selv god jul :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Når billederne har været rundt så mange steder gider jeg ikke bruge tid på det. Må det være en lærestreg for dem der bruger fake billeder. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååååå - slemme mig!!

Tænk at du bliver tøsefornærmet, fordi du placerer en efterlysning under anmeldelse - det er da også svært.

Men børnehave metoden - DEN kan du

Selv god jul :roll:

Ikke at jeg orker at bruge min dyrebare tid på at skændes over forum sailor... Men lod du mærke til de 2 glade smiles...? der er ikke så meget børnehave eller tøsefornærmet over det... Den eneste der har skabt sig er vist dig sailor :) <-- Seeee happy smiley... :) <... og EN til ...

Men på bestyrelsens og mine egne vegne , vil jeg gerne give hele forum en dor dor undskyldning fordi jeg i min morgen kådhed placerede mit indlæg forkert... Den burde have lagt under falsk markedsføring "rettet" og ikke under hverken anmeldelse eller "efterlysning" ;)

Og til sailor, tag lige en hiver inden du skriver igen :P:P:P:P:P:P:P <---- happy smileys :)

Og nu til dagens ANMELDELSE! "under anmeldelser :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æhh, hvordan?

Kan I 2 mon selv finde ud af at debattere i gensidig respekt for hinanden og jeres divergerende synspunkter.

Rollen som embedsmand i funktion er der ingen i teamet, der bryder sig synderligt om, så tag jer nu lige sammen og hold en ordentlig tone, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Alle..

det er mit første indlæg herinde, da jeg faktisk ikke vidste siden eksisterede.

jeg var på gennemrejse gennem jylland og besøgt Emma 24..

og for at være helt ærlig var det sku en god oplevelse.

det er måske ikke 100% samme pige som på billedet, selvom hendes engelsk er 100% perfekt.

hun er skide sød, høj blond og gode bryster så det kunne sku lige så godt have været hende.

kan varmt anbefales, har besøgt hende et par gange siden.

skide rare omgivelser og kanon service!og ikke mindst skide lækker pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...