Hop til indhold
Onslow

Teplice - Usti nad Labem

Recommended Posts

Min sædvanlige Himmelfarts mini-ferie gik i vasken i år, så jeg måtte vente til efter pinse, alt var optaget i helligdagene.

Om det skyldes mine anbefalinger, er uvist, men der er i den grad run på mit sædvanlige hotel i grænsebyen Hrensko, så jeg måtte 20 km tilbage i Sachsen for at finde en Gasthof, der levede op til mine krav, såvel økonomisk som udrustningsmæssigt.

Lige uden for Hohnstein fandt jeg så på Gasthof Rußigmühle et lækkert værelse til 44 € inkl. morgenmad, lige mig.

Skøn natur og masser at kigge på indenfor køreafstand, hvilket jeg gør brug af efter morgenmaden for så hen på eftermiddagen at sætte kurs mod Teplice, en by på størrelse med Vejle.
Lige efter murens fald var den og forstaden Dubi Europas sexmekka med ikke mindre end 10.000 gadepiger og et utal af natklubber. I dag er udvalget mildest talt noget mere beskedent, hvor der sjældent er mere end 5-10 piger på gaden. Kvaliteten er også meget svingende, men har man lidt tålmodighed, er chancen for at score fornuftigt til en efter tjekkiske forhold rimelig pris.

I fredags stødte jeg så på vejen op gennem Dubi lige ved den nederste rundkørsel på mine drømmes pige. Engleansigt, langt blondt hår, D-skål, sprød røv og silkebløde stænger.
30 € blev aftalt, og da hun havde værelse på Penzion Miami, foreslog hun det. Indehaveren gloede lidt på mig, men en 10 € seddel lukkede snuden på hende.

Herefter fulgte så en gensidig afklædnings seance, hvor jeg kunne konstatere, at BH'en kun var der for et syns skyld, de sad helt perfekt, naturlige og kyssevenlige. Vi var det meste af det blide register igennem, og hun var 100 % nærværende hele tiden, både da jeg slikkede hende, så safterne løb, i en 69'er og i forskellige stillinger.
Da jeg måtte overgive mig ud over hendes bryster, førte hun den hen til sin smukke mund og gjorde den pænt ren.

Bagefter lå hun bare i mine arme og fortalte om sit liv, der var blevet forvandlet fra en lovende modelkarriere til et liv fra tid til anden på gaden på grund af en håbløs forelskelse i en alfonstype.
Jeg foreslog at spise sammen, og da hun følte sig udkørt oven på strabadserne indvilligede hun med et smil.
Vi kørte ud ad byen til en Autorast, hvor jeg af erfaring ved, at maden er god, og hvor en gammel gubbe som mig kan spise sammen med en prinsesse uden at falde uheldigt op.

Ved 10-tiden kørte jeg hende tilbage til Miami og efter lange kys og kram skiltes vi, efter at jeg havde rundet op til 50 €, og jeg kørte tilbage til min Gasthof og skvattede halvdød om i sengen og sov til den lyse morgen. :) 

Lørdag sov jeg længe og nåede først over middag ind til Pirna for at besøge Gedenkstätte Sonnenstein, en klinik for primært psykisk udviklingshæmmede, som i takt med onkel Adolfs tiltagende grusomhed konverterede til en udryddelsesinstitution. Da den lukkede ned i 42 var flere end 14-000 blevet gasset i kælderen og brændt samme sted.

Mæt og utilpas af dokumentationen blev det så tid til at besøge Teplice igen, og bare 500 m længere oppe i Dubi fangede synet af en vandrende røv mit blik, og da jeg holdt ind og rullede vinduet ned, afslørede hun et smukt ansigt og en gudekrop.
Hun viste sig at være slovak og talte kun sproget, så jeg fattede kun, at hun ikke ville hverken kysse eller sutte. Men med det udseende var jeg villig til at acceptere hvad som helst.  Eneste lillebitte minus var lidt spredte, mørke dun på overlæben, ellers alt i topklasse, langt, sort hår sat op i en knold på hovedet, smukt ansigt, en spændstig, selvsiddende B-skål, en oh-lala rund og lækker røv og ben,  der i den grad animerede til at lade tungen køre op ad inderlårene til hendes pikant behårede grotte, som qua sin duft og tørhed klart indikerede, at jeg var dagens første.

Vi kørte op til en diskret græsmark, som jeg kender fra tidligere, jeg bredte mit store velour tæppe ud og klædte hende af, mens min mund gik amok på hendes dejlige bryster, og det satte gang i hendes væske produktion, så min mund måtte via hendes flade mave en etage længere ned. Jeg trak hende ned at sidde på mit ansigt, mens jeg brugte læber og tunge på bedste beskub, til hun kom i en styrtsø.
Hun lagde sig så på ryggen med benene trukket op, og jeg arbejdede mig langsomt op ad hendes vidunderlige krop og kom desværre til at give hende sugemærker på halsen, mens jeg pumpede hende. Og hun lukkede benene om mig mens hun stønnede med vidt åben mund, og da jeg lod den gå inde i hende, holdt  hun fødderne flettet på min ryg, så der dårligt var andre muligheder end at fylde hende med saft.

Da vi jo ikke kunne snakke sammen, kørte jeg hende tilbage ned ad bjerget, og da hun blev sat af, kvindede hun sig op til et tantekys og et smil, så på trods af de nævnte mangler, var de 30 € value for Money. ;) 

Søndag er sædvanligvis stendød, ikke andet end et par ynkelige gestalter fra rædselskabinettet, så det blev ved sightseeing.

Jeg havde fået et tip fra brugerne på http://www.forum-sachsen.com/forums/ueberregional-ausland.44/ om en ny "Strich" i et industrikvarter i Usti nad Labem, det besluttede jeg mig for at prøve.

En rundtur afslørede intet, men jeg drejede en runde mere, og der stod sandelig én af gadens løse fugle, lille, sorthåret sat op, bluse og afklippede jeans. Fra bilen til over på den anden side af vejen så hun ganske acceptabel ud.
Der var så tale om lidt af en distanceblænder, for særlig køn var hun ikke tæt på, nok i 2. halvdel af 30'erne, en lille A-skål, som i det mindste ikke hang, og et ansigt, hvis karaktertræk antydede, at hun nok ikke studerede atomfysik, men skidt, jeg spurgte til prisen for et blow. 10 €, så helt galt kunne det jo ikke gå.

Hun kendte et ugeneret sted og gik til kalorius med entusiasme, mens jeg nuldrede hendes brystvorter. Pludselig stoppede hun op og gjorde med fagter og falbelader mig klart, at jeg skulle komme i et papir og ikke i munden på hende.
Da jeg nikkede suttede hun videre, og hun må have kunnet mærke, at tiden var ved at være inde, for mens hun ledte efter noget papir i tasken, stod der en stråle ud over hendes bryster og mave. Hun måbede lidt, men grinte så, mens jeg fandt noget køkkenrulle, og vi begge blev tørret rene.
Jeg valgte så at give hende 400 Kurona, hvilket er 50 % mere end de 10 €, hun havde forlangt, så der var smil på i hele krydderen.

Undervejs tilbage kunne jeg så konstatere, at jeg åbenbart var kommet for tidligt, for vi kørte forbi et par særdeles attraktive unge piger, som jeg nok vil kigge nærmere på i aften eller i morgen

Nu kl. 15 har jeg en termin hos http://www.ruanthai-thaimassage-dresden.de/ til 2 timers wellnes, ingen hankypanky, blot total afslapning i én af de søde pigers kyndige hænder.

Se you later

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig detaljeret beretning, indrømmer blankt at jeg er grøn af misundelse, ikke pga. oplevelserne ( der har jeg intet til gode i østen ) men over at jeg ikke hørte bedre efter i tysktimerne, nu hvor man de sidste 30 år har været deporteret til grænselandet. Alt andet lige ville den kortere afstand , som alderen skrider frem, være en ubetinget fordel.

Fortsat god ferie - håber vi får et par oplevelser mere :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tirsdag var jeg inviteret ud af gamle bekendte, så bortset fra nogle dejlige timer med vandring i bjergene skete der ikke så meget andet. God mad og drikke sørgede selvfølgelig for både stemning og veltilpashed,

Så i dag, den sidste, for det går hjemad i morgen, cruisede jeg igen i Teplice for at sondere terrænet. På vej op ad ringvejen mod Dubi fik jeg så øje på hende, som jeg tidligere har lagt mærke til p.g.a. hendes lidt asiatiske ansigtstræk. Jeg vendte i rundkørlen ved Maiami og kørte ned til hende. Jo hun ville godt give et øko blow for 20 €. Ind i bilen med hende, og minsandten kendte hun et diskret sted, som jeg ikke var klar over fandtes.

 Egentlig mindede hun faktisk mere om en ½ grønlænder end asiat, men køn og en skøn krop med dejligt struttende bryster. Da vi holdt stille fortalte jeg hende, at hun var smuk, og hun smilte sødt og bad om pengene. Det var så det sidste smil, for da stakaterne havde skiftet hænder, skiftede hun i den grad attitude til det sure, for hvem det absolut ikke var forbundet med hverken nydelse eller service.

Nuvel, jeg fik den skudt af på hendes bryster, og det var det.

Nu vil jeg sove, for jeg har 8-9 timer bag rattet foran mig i morgen, jeg skal nemlig over Petrovice og købe kødvarer med hjem til mine tjekkiske venner og mig selv, frosttasken skal fyldes, for priserne er helt fantastiske, kvaliteten ligeså

Godnat. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minder mig om min første tur til Prag med gymnasiet hvor vi kørte i bus over Zinnwald passet af den gamle E55 og gennem Dubi til Teplice. Jeg husker det som at pigerne stod hele vejen langs vejen fra passet til Dubi. Der var sgu noget at kigge på for en 17 årig knægt fra provinsen, mens vores lærere lod som ingenting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, for 1 time siden:

Minder mig om min første tur til Prag med gymnasiet hvor vi kørte i bus over Zinnwald passet af den gamle E55 og gennem Dubi til Teplice. Jeg husker det som at pigerne stod hele vejen langs vejen fra passet til Dubi. Der var sgu noget at kigge på for en 17 årig knægt fra provinsen, mens vores lærere lod som ingenting. 

Utroligt. Dine lærere altså. Man tager vel på ekskursion for at se verden og virkeligheden, i stedet for kun at læse om den. Det I så var virkeligheden, og det ville da være oplagt at tale om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Onslow ved du om det stadig er muligt at samle gadepiger i dette område, eller er det ved at være slut? Jeg er ved at kigge på at planlægge en smuttur sydpå senere på året og synes din beretning lød spændende.

 

/Tsar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsar skrev, den 14.4.2021 at 16:27:

@Onslow ved du om det stadig er muligt at samle gadepiger i dette område, eller er det ved at være slut? Jeg er ved at kigge på at planlægge en smuttur sydpå senere på året og synes din beretning lød spændende.

 

/Tsar

Ja, det er endog meget muligt, men kvaliteten er meget svingende.

Bedste muligheder i Teplice er mellem Rundkørslen ved Lidl og ONO tanken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 14.4.2021 at 21:46:

Bare synd at der ikke findes clubs og barer med piger der endnu. Er det blevet forbudt der nede?

Nej, der findes da mange luderbarer på hele strækningen, men ligesom på gaden er kvaliteten meget svingende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...