Hop til indhold

Recommended Posts

Hej..

Er der nogen der kender til en erstatning for BIBI / APEX? - jeg har længe syntes at indgangen er alt for indiskret, men hendes service og fortrin har trukket mig op af trappen igen og igen :-)…...

Nat er i Centrum, men giver ikke FP.

Alice er i Virum og er dyr.....

Amber..jeg har aldrig prøvet hende, da rygterne vil at hun ikke er til andet end HJ....

Er der andre spændende thai piger man skal prøve?

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg

...kom lige i tanke om hende i Frederikssund - der er lidt om hende på efterlyser Sjælland (ikke thai forummet). Jeg har set hende, men kunne ikke komme til da hun var optaget. Tror godt hun kunne være en mulighed, om end det ligger lidt langt væk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

...kom lige i tanke om hende i Frederikssund - der er lidt om hende på efterlyser Sjælland (ikke thai forummet). Jeg har set hende, men kunne ikke komme til da hun var optaget. Tror godt hun kunne være en mulighed, om end det ligger lidt langt væk.....

Fr. Sund er lidt langt...er i København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 3 minutter siden:

Tak. Nancy ser godt ud, og har store bryster. - det ser ud til at hun er to steder?...er links ikke til forskellige klinikker

Det tror jeg ikke hun er.

Der er også en anden pige på stedet der har sin egen annonce, det samme gjorde sig også gældende med Jenny som rykkede til Mona Lisa - hun var både i stedets annonce og i sin egen annonce, og det er det jeg også har på fornemmelsen med Nancy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 10 minutter siden:

Det tror jeg ikke hun er.

Der er også en anden pige på stedet der har sin egen annonce, det samme gjorde sig også gældende med Jenny som rykkede til Mona Lisa - hun var både i stedets annonce og i sin egen annonce, og det er det jeg også har på fornemmelsen med Nancy.

ved du hvilket af stederne hun er?..der er 2 numre. kan selvfølgelig bare ringe, men thai'erne er jo ikke blege for at booke en anden end hende man ønsker hvis hun ikke er der ..GG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 8 minutter siden:

ved du hvilket af stederne hun er?..der er 2 numre. kan selvfølgelig bare ringe, men thai'erne er jo ikke blege for at booke en anden end hende man ønsker hvis hun ikke er der ..GG

Jeg tror ikke at hun er to steder.

Jeg tror hun er ét og samme sted. Men at stedet - og lad os kalde en spade for en spade - at Angkor Wellness på Folehaven 6 har sin egen annonce indrykket og at Nancy også har sin egen annonce indrykket, fordi hun så måske selv lidt hurtigere kan skifte billeder og tekst og den slags end hvis mutter på stedet skal gøre det. Telefonnummeret i den ene annonce går nok til butikkens telefon og telefonnummeret i den anden annonce er nok Nancys.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror ikke at hun er to steder.

Jeg tror hun er ét og samme sted. Men at stedet - og lad os kalde en spade for en spade - at Angkor Wellness på Folehaven 6 har sin egen annonce indrykket og at Nancy også har sin egen annonce indrykket, fordi hun så måske selv lidt hurtigere kan skifte billeder og tekst og den slags end hvis mutter på stedet skal gøre det. Telefonnummeret i den ene annonce går nok til butikkens telefon og telefonnummeret i den anden annonce er nok Nancys.

Der faldt  10-øren. Tak Thaiuser.....jeg skal have booket et besøg hos hende snarest/JR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...