Hop til indhold
Lange

Lotte - Århus/Ålborg

Recommended Posts

Guest Gaffer

Joe det kan jeg da.

Besøgte hende som første kunde sidste fredag i Århus

Lotte er god nok. Det er hende på billederne og hun står ved sine ydelser.

Hun er ikke GFE på den proffe måde, da hun er ganske nystartet. Der er mere fokus på det frække og jeg husker underbukserne nåede ikke helt af før hun havde pikken i munden. Så gik det ellers derud med den gode gamle leg. Hun kysser på den fede måde og er egentligt helt godt med. Hende kan jeg godt anbefale et besøg hos. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joe det kan jeg da.

Besøgte hende som første kunde sidste fredag i Århus

Lotte er god nok. Det er hende på billederne og hun står ved sine ydelser.

Hun er ikke GFE på den proffe måde, da hun er ganske nystartet. Der er mere fokus på det frække og jeg husker underbukserne nåede ikke helt af før hun havde pikken i munden. Så gik det ellers derud med den gode gamle leg. Hun kysser på den fede måde og er egentligt helt godt med. Hende kan jeg godt anbefale et besøg hos. :)

Det lyder ret spændende. Kan du informere om hun er smuk eller om hun har et mere almindeligt sød udseende? Fik du lejlighed til at vurdere om brysterne var ægte :lol: ?

Er er kys med i den halve time til 1.000 kroner eller er det til +200 for GFE?

Og et sidste. Holder alderen sig under de 24-25 år i virkligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nå så må jeg på den igen, det er ikke nemt at få det hele med...lad mig se:

Jo, hendes ansigt er smukt og man får straks tankerne henledt på at hendes mund og læber er skabt til..det!

Vil bedømme hende til en rigtig sutteprinsesse. Hvad er nu lige definitionen på en sutteprinsesse.

Man fornemmer at det er noget hun kan lide - ved mit besøg resulterede det i at jeg knap nok havde fået underhylerne af inden hun havde den i munden.

Hun går dybt og man mærker pikken støder imod i den bagerste del af munden og der falder masser af ekstradelikatesser af som at boller og pik bliver forkælet, mens hendes varme øjne siger; Du lader mig få alt saften ikk.

Ved mit besøg i en halvtime med fuld program til 1400,- måtte jeg bede hende om at smide trusserne og nåede ikke at bede hende om at sende Bh'en samme vej. Der blev prøvet lege som 69'er, samleje i forskellige stillinger og masser af våde tunge kys når det var muligt. Da hun sad øverst i sceancen fik jeg lejlighed til at leget lidt med -og veje brysterne med BH på. Det er tunge sager og vil umiddelbar bedømme dem til at være af den løse slags...altså ægte!

Alderen er ganske rigtig og tror ikke hun går så højt op i om man har betalt for kys når først "musikken spiller"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...