Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg er gået lidt "kold" i  anmeldelser og div annoncer omkring Vejle, synes det hele smelter sammen, når man begynder at læse og følger link, så jeg har et enkelt spørgsmål, jeg håber I kan hjælpe med, uden jeg bliver "svinet" til for ikke selv at søge osv., jeg har prøvet, men jeg synes det er svært at finde rundt, specielt hvor mange piger der er på div. steder, kan finde mange annoncer, med enkelt piger osv. Kan læse mig til at Rose, Ten, Lisa mv. er gode, men arbejder der flere piger på stederne???

Har aldrig fået massage i Vejle, mange andre steder i Jylland, så dette er min jomfru rejse til Vejle

Søger et godt sted i Vejle, hvor vi kan komme 2 herre på samme tid, og få en en god omgang massage i 1 time og gerne FP, men det vigtigste er, at pigerne er søde, lækre og forstår hvordan en herre skal behandles ... :) Håber I forstår hvad jeg søger og gider hjælpe med link og evt. en kort beskrivelse.

Skal nok ligge en anmeldelse op efterfølgende.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten arbejder alene. 

Rose og Lisa arbejder sammen med anden pige. 

Men skriv til dem og de vil svare om de kan opfylde ønskerne. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernjyden skrev, for 18 timer siden:

hvilke alder er de og har du eventuel navne samt er de slanke . mm.

Mvh. Jernjyden :)

 

'

 

 

Iflg. annoncen:

Nana 32year
NICKY29year
Bella 28 year

og de er nogle små nips (men tag navn og alder med lidt forbehold - de skifter lidt, nogle gange hedder f.eks. Nicky også Selina og er et sted mellem 28-32 år)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...