Hop til indhold

Recommended Posts

Mich skrev, for 5 timer siden:

Hejsa

Er der nogen der har besøgt Nina i Frederikssund ( thai pige )

Læs det her. Det er samme pige 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, den ‎18‎-‎06‎-‎2019 at 13:51:

Læs det her. Det er samme pige 

 

Har besøgt hende og giver dig ret, god massage og dejlig lir med skønt HJ til sidst

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mich skrev, den 18.6.2019 at 08:25:

Hejsa

Er der nogen der har besøgt Nina i Frederikssund ( thai pige )

sidste gang jeg var forbi var det helt ok hård massage men lidt automatagtigt hj  men hun får en chance i morgen Jeg tager en tur forbi  efter arb.  Skal nok følge op

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gulfeber skrev, for 8 timer siden:

sidste gang jeg var forbi var det helt ok hård massage men lidt automatagtigt hj  men hun får en chance i morgen Jeg tager en tur forbi  efter arb.  Skal nok følge op

Jeg tror ikke niveauet holder i øjeblikket. Jeg var forbi for et par uger siden. Dejlig pige, men hun er (forståeligt nok) Corona-forskrækket, og det går ud over mulighederne for leg. Bare til info

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 8.9.2020 at 08:38:

Jeg tror ikke niveauet holder i øjeblikket. Jeg var forbi for et par uger siden. Dejlig pige, men hun er (forståeligt nok) Corona-forskrækket, og det går ud over mulighederne for leg. Bare til info

 

Jeg er enig. Har også været forbi for nylig, og det var langt fra samme gode oplevelse som før Corona. Hun bærer mundbind under hele seancen.

Der er røget nogle Corona-kilo på hende,  det gør nu ikke mig noget .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...