Hop til indhold
Guest Pe40

Thaimassage. Lægger i HAM TIL Højre venstre op eller ned med bedste vennen

Recommended Posts

Guest Pe40

Hej alle 

jeg har tit tænkt på hvad i andre gør når i får thai massage.  

Hvordan lægger i den til rette når I er på maven ?   Og hvad oplever i massøren tager imod det.   Fordele og ulemper ? 

Jeg har den selv til højre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 10 minutter siden:

Hej alle 

jeg har tit tænkt på hvad i andre gør når i får thai massage.  

Hvordan lægger i den til rette når I er på maven ?   Og hvad oplever i massøren tager imod det.   Fordele og ulemper ? 

Jeg har den selv til højre 

Nedad, ellers kan hun jo ikke følge med i hvad der sker ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedad og tilgængelig - det er klart bedst for alle muskelsmerter, nakken, fødderne osv., iflg. årtusinders lærdom fra Thailand ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Helt klart nedad. Hvis ikke briksen er for kort og gulvet snavset.

Det må jeg prøve næste gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 3 minutter siden:

Ok.  Så alle gør det nedad. Bliver den rørt mens i er på maven 

Som man forsigtigt prikker til en pølse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 14 minutter siden:

Ok.  Så alle gør det nedad. Bliver den rørt mens i er på maven 

Rørt ved den? Er du gal? På thaiklinik? Men nogle gange har de da snublet på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 9 timer siden:

Jeg lægger min ned mellem knæene :D

Husk nu at få den med og sæt den ordenligt fast når du går igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Opad; ellers skal man svinge den rundt når den vokser, og det er ik så diskret når man ligger på maven. Og hvad end den ene eller den anden vej skal de søde små nok finde den alliwl... (hvis den er stor nok...):P

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
glatteløg skrev, for 29 minutter siden:

Hejsa

jeg kan forstå på det hele, der er nogen som har et stort problem..

Go dag til jer alle..

Jah, og for nogle er det vel et mindre problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, 1 time siden:

Opad her.. Jeg synes ikke nedad er ret behageligt, hvis den begynder at røre på sig.

Jeg lagde den altid nedad, da jeg var aktiv, havde nu ikke nogen problemer når den "tranformerede" sig:)

Jeg synes også det er en god indikation til massøsen om, at HVIS hun nu føler for det, så kan hun jo næsten kende svaret på forhånd når hun spørger.

Engang på Grundvigsvej, der blev ikke vekslet ét ord, men den enøjede hævner vokser simpelthen bare stille og roligt, og i takt med transformeringen, blev focus stille og roligt flyttet til den enøjede, stadig ikke èt ord fra nogen af os, og mig stadig på maven, jeg blev vendt om og HJ forsatte til "the very end".

Ca. 1 måned efter skete der nøjeagtig det samme, dog med den lille forskel at hun blev ved, med mig liggende på maven; Det er et af de bedste pirrings HJ jeg nogensinde har fået, og jeg kom SÅ kraftigt, samtidig med at massøsen fik trillet mig om på ryggen, således at det hele kom ud.

Hold nu op det var lækkert:wub:

Nå, det var et lille sidespring i forhold til det oprindelige emne........Sorry:razz:

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 13 timer siden:

Ok.  Så alle gør det nedad. Bliver den rørt mens i er på maven 

Det kan næsten ikke undgås, når massøsen massere dit inderlår;), og det er lige hér at magien sker:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Mange tak for svar    Det lader til st folk har den oppe og nogle få nede   Ulemper ved begge ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Mange tak for svar    Det lader til st folk har den oppe og nogle få nede   Ulemper ved begge ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 2 minutter siden:

Mange tak for svar    Det lader til st folk har den oppe og nogle få nede   Ulemper ved begge ... 

 

Ingen ulempe ved at have den nede. Skulle den blive lidt stivnakket er det bare at lette numsen 5 cm, så smutter den opad. Men der er jo nok nogen der skal løfte sig væsentligt mere :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pe40 skrev, for 3 timer siden:

Mange tak for svar    Det lader til st folk har den oppe og nogle få nede   Ulemper ved begge ... 

 

Kun 2 svarede oppe, 5 svarede nede, så din konklusion er forkert - men 7 svar er nok lidt lidt til en prognose.

Har du den nede, så vil den selvfølgelig fungere som om "omvendt donkraft", og du vil helt automatisk blive løftet og vende dig, når tiden er til det ;) 

 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Mange tak for svar    Det lader til st folk har den oppe og nogle få nede   Ulemper ved begge ... 

Dane skrev, for 4 timer siden:

Kun 2 svarede oppe, 5 svarede nede, så din konklusion er forkert - men 7 svar er nok lidt lidt til en prognose.

Har du den nede, så vil den selvfølgelig fungere som om "omvendt donkraft", og du vil helt automatisk blive løftet og vende dig, når tiden er til det ;) 

 

Prøvede bare at sorterer de sjove fra. Kunne ikke lige se om de mente det   Men gode svar. Mange tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nedad

En enkelt lille historie. Har en enkelt gang i Berlin prøvet en briks med et centralt placeret hul. Dvs pikken hang ned i gennem briksen fra starten og kunne frit vokse sig stor. 

Efter en halv times massage kom der en ekstra pige ind. Hun kravlede under briksen og suttede og malkede min pik alt imens den stående massøse masserede videre. 

Vild oplevelse:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...