Hop til indhold

Recommended Posts

Havde lidt tid her til aften, så ledte selvfølgelig efter en at dele den med ;)

Jeg så Jessica is Esbjerg men kunne ikke finde en anmeldelse af hende. Hendes billeder var dog alt for gode til at jeg kunne sige nej. 

Aftalen kom nemt i hus og jeg bad hende om at åbne døren i hendes sygeplejerske kostume. Hvilket hun sagde ja til. 

Stedet var nemt at finde og ok diskret. En helt almindelig lejlighed. Ja det var hende på billeder 100%

Døren bliver åbnet og her står hun jo. Nøj det var et fantastisk syn. Indbegrebet af en petti pige. Hun har lidt tatovering men ikke noget som gør mig noget. Ind under bruseren og ellers bare igang. Små perfekt ungpige bryster, og hvilket syn det var når hun var i cowgirl position. Jeg bad hende beholde hendes sygeplejerske kostume på under vores samleje. Det var utroligt fræk og hendes krop var dejlig og blød at rører ved. 

Hun snakker ikke så meget og virker noget stille. Men hendes event i sengen fejler ikke noget. Hendes engelsk er ikke særligt godt så der var desværre ikke noget smalltalk efter. Men en utrolig smuk og ung pige. Bestemt et besøg værd hvis man er til den type pige. 

-unge.

Der tages forbehold for trykfejl. Da dette er skrevet på min mobil lige efter besøget.:)

https://annoncelight.dk/showad/253139

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...