Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony - Endnu en dag i paradis (?)

Recommended Posts

Så landede jeg på Harmony. Klokken 15.30.

Uden kø ved Elb-tunnel. Og kun cirka 12-15 km med vejarbejder mellem grænsen og Harmony. Tog kun cirka 2 timer fra grænsen i moderat tempo :-) 

Vejret er perfekt 25-26 gr. Dejligt i haven :-)

20 biler på P-pladsen. 

19 piger. Cirka 10 piger på de offentlige arealer. De sidste 9 er nok i gang med forretninger :-)

... ... ...

FØRSTE AFTALE

Ami. Rumæner. 21 år. 158 cm. 52 kg. Halvlangt glat sort hår  Ret brun hud.

Pæn krop. Store lidt hængende bryster.

(Havde lyst til at starte med en pige med lidt til gaden, selvom jeg er normalt er helt vild med små bryster :-))

Vi aftaler inden seancen

At jeg skal have blow i biografen

At det skal være stille og roligt

At vi ikke skal ‘fuck’

At jeg ikke skal komme, bare nyde, stille og roligt blow (der skal gemmes krudt til senere, for Harmony lukker først klokken 01.00 :-)

Og at prisen er 80 euro ‘mit französisch ohne’.

Under seancen

Hun siger allerede efter få minutter minutter, at hun ikke kan give mere blowjob.

Hun suger hårdt som en støvsuger, der er skruet op på max.

Hun spørger fem gange, om ikke vi skal ‘fuck’.

Siger højt, nærmest råbende, flere gange undervejs, at det er mærkeligt jeg ikke vil komme. 

Brokker sig højt over at jeg ikke vil ‘fuck’ “Its not normal”, siger hun meget højt ud i biografen. Og lidt senere “you are not normal”! Også højt, så alle kan høre det!

Efter seancen

(mens jeg finder pengene i mit skab)

Hun brokker hun sig over, at der var nogen, der kikkede på hende mens vi var sammen i biografen!

Summasummarum

Kun en af de aftalte ting holdt: Prisen op 80 euro!

Værste oplevelse i mange, mange år.

En time efter, jeg var sammen med hende, stod hun og skændtes højlydt med en anden rumæner på den udendørs terrasse, hvor jeg og tre andre måbende gæster var med på en lytter. 

Anbefaling

Hold jer langt væk. 

Hun bekræftede desværre, mine tanker om rumænere: Som regel nogle værre huzzlere, snydemikler :-( 

... ... ...

ANDEN AFTALE

For at få den oplevelse ud af både kroppen og hovedet i en fart, styrede jeg jeg direkte til baren og fandt en pige, der på afstand så sød ud, selvom hun ikke kikkede på mig.

Det var tyske Jana...

... men mere om hende senere her i tråden. Nu skal der først tankes op med mad og drikke :-) 

 

Venligst 

French

Billede: Amis beskrivelse på Harmonys hjemmeside

A2D8AAED-EFA2-4156-B8C2-51BCE1430C0C.png

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I får lige her et resume, af de fire piger, jeg hyggede med i går. Med en samlet karakter på en skala fra 1-10.

... ... ... 

Ami. 0. Sur. Snydemikkel.

Rumæner. 21,158,52

Halvlangt, glat, sort hår  Ret brun hud. Store noget hængende bryster. Lidt koldt og hårdt udtryk i ansigtet.

Brød alle vores aftaler. Var agressiv undervejs.

20 minutter (jeg gad ikke mere). 60 euro.

Jana. 8. Sød. Glad. Intuitiv. 

Tysker. Ikke beskrevet på hjemmeside. Cirkatal 24,160,55

Halvlangt blondt hår. Brun hud. Sødt ansigt. Velsiddende store bryster. Flot figur. Holdt alle aftaler.

Let at snakke med. Meget sød. Helt nede på jorden.

Brugte sin intuition. Fandt mine følsomme områder med lidt hjælp.

Må gerne gentages.

30 minutter. 80 euro. Prisen på 80 fordi jeg ikke bare ville ‘fyre den af’, men ville have det hyggeligt, girlfriend-agtigt. Det kostede ekstra, sagde hun.

Eliza eller Elisa. 10+. Simpelthen fantastisk.

Italiener. 30,165,55.

Mørkt krøllet hår, sat op i nakken. Brun hud. Sødt ansigt. Levende øjne og mund. Slank og meget flot krop af en kvinde på 30+ år. Holdt alle aftaler.

Hun jager ikke mændene. Hun har ikke travlt med at komme på rum. Vi talte sammen i 20 minutter, før vi gik op. Og en lille time lige før lukketid. Hyggeligt og sjovt begge gange.

Hun havde simpelthen en intuition, indlevelse, glæde og liderlighed, som få glædespiger har. Naturlig. Superlet at snakke med. Sjov. Flot og fit. Masser af psykisk og fysisk overskud. Tænker stadig på hende her dagen efter. Potentiale til et gifte-mål. Yeahhh, ja, giftemål :-)

Toppen af de piger jeg har mødt, nogensinde. Lidt som polske Marta, da hun startede på Harmony for cirka 3 år siden. 

Eliza er til at blive domineret blidt, meget blidt. Og hun har såmænd også en lille dominerende evne, som hun fik udfoldet de sidste 10 minutter af den time, det blev til med hende  Hun blev selv overrasket over det, hun gjorde ved mig. Hun var faktisk lige ved at give mig en lussing, men hun stoppede sig selv, fortalte hun bagefter :-)  Og grinte :-)

Super til at læse mig. Undervejs fik vi en kæmpe kneppetur, og hun virkede til at nyde det.

Vi var begge to gennemsvedige efter ‘finalen. Noget jeg altid tager som et godt tegn.

Skal helt sikkert gentages.

100 euro for de første 30 minutter. I baren sagde hun, at hun havde ikke lyst til at gå på rum for bare 60 euro. Hun sagde også, at hvis jeg ville forlænge til 60 minutter, kostede det 100 euro ekstra. På rummet sagde hun, at jeg kunne få de 30 minutter ekstra for kun 60 euro :-) . Hun fik 20 euro i drikkepenge.

Clar eller Cler. 8. En lille cute kneppetrold..

Bulgarer. 20,150,45.

Halvlangt, afbleget blondt hår. Hvid hud. Silicone i bryster, der er pænere i bh end set nedefra uden bh. Holdt alle aftaler.

Selvom hun giver et ok blow, så er hun mest til et svedigt knald. Ok men ikke let at tale med. Men fuck hun er lækker bare at kneppe.

Ku godt igen, lige nu. Hun er perfekt som pige nummer et, når man ankommer til Harmony, og trykket bare skal tages.

20 cm høje hæle. Råkneppede hende bagfra, hvor hun stod i det åbne vindue mod haven. Og bagefter på sengen. 

60 euro. Virkelig god pris for et ‘lige på’-knald.

... ... ... 

Marta eller Martha. 10+

Fra Polen. Cirka 30 år. Slank  langt sort hår.

Jeg fik desværre ikke tid med hende i går.   Hun var meget optaget. I mine øjne er hun en af Harmonys helt store stjerner, på linje med Elisa/Eliza omtalt ovenfor, og flere, jeg talte med, anbefalede hende.

Fernanda. ???

En tysker jeg talte med anbefalede hende meget positivt. En her på EG har også omtalt hende meget positivt. Men hun var der desværre ikke i går,

De trælse rumænere

En enkelt kedelig ting ved Harmony i går, det var rumænerne. 60-70 procent af pigerne er rumænere, fortalte en dame i receptionen.

De fylder simpelthen for meget. De optager gerne alle de fire sofaer, der står tæt ved maden og det høje spisebord. Og de taler og diskuterer meget højt. Så højt at man ikke kan sidde i fred og spise ved det høje bord henne ved maden :-( 

På et tidspunkt var to af rumænerne i et længere og meget højlydt skænderi ude på terrassen. Sammen med tre andre gæster, sad jeg bare måbende og overværede det!

Jeg tror at Harmony har glemt, hvem der er gæsterne her, hvem der lægger pengene.

Jeg har hidtil tænkt Harmony som en oase, som et paradis. Men hvis ikke de får rumænerne dæmpet, må jeg revidere mit syn :-( 

Jeg påtalte det overfor de to damer i receptionen, og de lovede at gå videre med det. Håber meget at de ændrer på det :-) 

Venligst

French

 

Info i billeder herunder er om:

Ami

Elisa/Eliza

Clar/Cler

 

03B5DCB2-4C26-412E-9DD8-49D7AA3C03DA.png

6DFA03AD-5C38-48C7-84EA-CE669413CEF6.png

3A7CEDF3-9C7A-4B27-9B92-3884C35EFE77.png

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @frenchlover1

Super skriv med en masse gode korte informationer,, :)

Husk at drikke rigeligt med vand her i varmen 

Er slet ikke misundelig på dig, mere sådan glad på dine vegne agtigt ;):rolleyes::D

Venligst Hunter 

P. S. Ja man skal kende sin grænse OG tilkendegive den overfor især visse rumænske piger, ellers får man flere skideballer, tro mig har jo selv været "der" B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 44 minutter siden:

Dejlig beretning, set i lystet af det foregår i Tyskland, syntes jeg priserne ligger i den høje ende.

Hej Jens, og tak for din kommentar :-) 

Jeg vil dig bede om, at priser ikke bliver en afgørende diskussion i den tråd.

Priserne kan man synes om eller ej. Det er tal, man kan forholde sig til. Og dem kan man mene om, lige det man vil. Billigt, dyrt eller ok. Så er den potte ude :-)  

Det jeg synet er MEGET mere interessant, der er at få tilføjet og viderebragte brugbar information om de forskellige piger, der er på Harmony,  da det ellers er en jungle at manøvrere sig frem til de gode piger, når 20 eller flere dejlige piger står og går rundt og strutter med det hele foran vores sultne øjne :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Hej Jens, og tak for din kommentar :-) 

Jeg vil dig bede om, at priser ikke bliver en afgørende diskussion i den tråd.

Priserne kan man synes om eller ej. Det er tal, man kan forholde sig til. Og dem kan man mene om, lige det man vil. Billigt, dyrt eller ok. Så er den potte ude :-)  

Det jeg synet er MEGET mere interessant, der er at få tilføjet og viderebragte brugbar information om de forskellige piger, der er på Harmony,  da det ellers er en jungle at manøvrere sig frem til de gode piger, når 20 eller flere dejlige piger står og går rundt og strutter med det hele foran vores sultne øjne :-) 

Venligst

French

ER hermed taget til efterretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 3 timer siden:

Er de ikke blevet en smule forkælet på harmony? gider helst ikke gå på rum for under 100€

Hej @freeman

Du må da meget gerne starte en tråd, hvor du diskuterer priser. 

Men jeg vil gerne endnu engang bede om, at priser ikke bliver en afgørende diskussion i denne tråd.

Jeg synes stadig, at det er LANGT mere interessant at give hinanden information om de forskellige piger, der er på Harmony,  da det ellers er en jungle at manøvrere sig frem til de gode piger, når der er mere end 20 dejlige piger, der går rundt og strutter med det hele, foran vores sultne øjne :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 7 timer siden:

French,,,:)   Er du stadigvæk sydover og kommer der flere dejlige beretninger fra din pen i denne omgang ?

pft  Hunter

Hjemme igen. Men var et smut forbi igen i eftermiddags.

Jeg kom 11.00 og gik 15.30. Mellem 11 og 14.30 var der kun 5 piger. Fra cirka 14.30 var der 13 piger. 

Fik endnu en tur med bulgarske Clea. Det var super igen. 60 euro for 30 minutter

Havde håbet på polske Martha, men hun er åbenbart så populær, at jeg ikke engang så hendes skygge i de 4,5 timer, jeg var der.

Havde også håbet på en tur mere med Elisa/Eliza. Fra Italien. Men hun var der slet ikke i dag.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jae Harmony er ved at udvikle sig til en underligt sted. Jeg havde næsten samme oplevelse med Alexis som du beskriver.

Samt hende den sævre af pigerne som jeg ikke kan huske navnet på. Jeg gad ikke høre mere på hende reklame og sagde lad mig i fred. Det gentog hun højlydt og pegede på mig, for lige som at advare de andre piger. Kunne hun ikke få noget forretning med mig, mente hun at andre heller ikke skulle have det.

 

En skam at Dana - hende den lille - er rejst på ferie eller bare ikke er der i dag. Hun giver et gudsbenådet blowjob

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Harmony to dage i sidste uge. Der var mange mænd, og kun få piger, det vil sige at på trods af at der var 16-17 piger på arbejde, så var der virkeligt klem på hele tiden, nogen piger så man næsten ikke, de var kun ganske kort i lokalerne, hvorefter de gik ovenpå igen, selvfølgelig de mest populære piger, som var mest optaget.

Jeg var sammen med en Rumænsk pige, som hedder Magdalene, som jeg husker det, hun er 20 år og rigtig dejlig, hun taler ikke Tysk, men kun Engelsk, hvilket ikke generede mig, hun var meget berørings venlig, og var eminent til at give BJ, første gang jeg var sammen med hende, nåede vi kun BJ, jeg tog hende med op ovenpå senere igen samme dag, hvor hun fik den helt store tur. Hun er på ingen måde genert, og meget indstillet  på at man skal have en god oplevelse, for at det ikke skal være løgn, så nappede jeg hende en gang mere dagen efter. Hun er slank, og har en eminent krop.

Den anden jeg var sammen med var Ada, hun er også Rumæner, hun har det smukkeste lange sorte krøllede hår, med hende var jeg sikker på succes, da jeg har været der før, med rigtig stor succes. Denne gang var også en succes, hun har måske fået lidt mere på sidebenene, men det gør ikke mig noget, for jeg skal love for at hun kan give en god oplevelse, Hun tager den til roden, når hun giver BJ, og så er hun bare så sød, og dejlig at tale med. Hun giver sig god tid, når man taler med hende i de nedre gemakker, og når man er på rum, så er der absolut ikke noget hastværk. Dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vil lige tilføje en ny stjerne fra Harmony, hun er rumæner og tilsyneladende ikke i klike med de andre lidt aggressive piger fra Rumænien. 

Diana - En lille bolletrold på 150cm og 40Kg, samt nogle flotte ungpigebryster. (en god håndfuld) Hun er 21 år, står godt nok 19 i beskrivelsen. Jeg talte nok sammenlagt 1 time med hende i løbet af aftenen, uden der var salgstaler om både det ene og andet. Jeg valgte en halv time med hende og her efterfølgende ærgrer det mig lidt at jeg ikke sluttede aftenen af med en time med hende, jeg mødte hende ellers på vej ud. 

Selve akten startede med en omgang superfransk, hvilket jeg ikke har fået bedre på Harmony, derefter var det cowgirl begge veje, doggy hvilket er helt fantastisk med udsigt til den fantastisk lækre lille bagdel og afsluttende med superfransk, der gik over i handjob da jeg kom...

Meget populær pige på stedet... (Priser ½ time 60€, SF 20€, MF 30€, ½ time med SF, 69, kissing og fingering 100€) Hun har også en deluxe pakke 1 time 200€. Helt sikkert alle pengene værd.

De øvrige jeg var sammen med er beskrevet her i tråden, men vil dog også lige fremhæve Elisa, fantastisk pige fra Italien dog født i Albanien og lidt ældre end de øvrige, måske med undtagelse af Claudia.

 

Diana1.thumb.jpg.f249dad9e59aed11406fab21f65e74b0.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...