Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er netop vendt hjem efter et besøg hos Kate, hvor jeg havde bestilt en halv time PSE med det hele til 1600. 

Jeg blev taget imod i døren af en sød og smilende Kate (det er hende på billederne), som var iført sort undertøj. Hun er høj og skinny, som man også kan se på billederne.

Efter betalingen kyssede vi lidt stående. Hun kysser med tunge, og det er dejligt - men hun er ikke den bedste kysser, jeg har oplevet i branchen. Men bestemt godkendt. Hendes BH kom af og afslørede de yndigste bryster. Ikke en finger at sætte her. Små, bløde, men velsiddende og med smukke brystvorter. Hun satte sig på sengekanten og slikkede lidt på min pik, inden hun tog den i munden.

Jeg kom ned at ligge på sengen, og hun gik i gang med at slikke mine nosser til UG, hvorefter hun gav et virkelig dejligt blow, hvor hun tog den dybt flere gange. Jeg kunne endda tage fat i hendes baghoved og presse hende ned over pikken.

Så var det min tur til at slikke. Hendes fisse smager dejligt frisk og neutralt - og den er virkelig et syn værd! Jeg slikkede længe, og en finger fik jeg også listet op. Så kom turen til røven, som jeg slikkede godt. Fik også lov til at stikke en finger dybt op i røven på hende, mens jeg slikkede hendes fisse. Det kunne hun tydeligvis godt lide.

Kondom på (og godt med glidecreme - næsten for meget) og en tur i missionæren, mens jeg tungekyssede hende. Det blev ikke til særlig længe, da jeg var bange for at komme for tidligt - så jeg fik vendt hende om på alle fire og trængte forbløffende ubesværet ind i røven på hende og stødte helt i bund.

Efter en god gang røvpuling trak jeg mig ud og tog kondomet af - for nu skulle hun gøre mig færdig med munden, så jeg kunne se hende sluge min sperm. Hun suttede godt og blev ved, til jeg var helt færdig - respekt for det. Men ærgerligt var det nu alligevel, at hun skyndte sig at spytte ud i noget papir, selvom vi havde aftalt, at hun skulle sluge. Det var i høj grad derfor, jeg havde valgt hende!

Udseende: 7/10 (ikke helt min type, men lækker krop, når man går efter en skinny model - hun er meget tæt på en 8'er)

Sind: 8/10 (sød og smilende - og meget villig til at gøre, hvad man beder om)

Blow: 8/10 (kunne måske være mere, for hun gjorde det virkelig godt.)

Sex: 8/10 (Fantastisk, som hun kan tage den i røven!! Lidt mere indlevelse/lidelighed havde været godt)

Afslutning: 3/10 (lækkert, at hun blev ved med at sutte, til jeg var fuldstændig tømt, men ærgerligt, at hun ikke slugte som aftalt. Hvis hun ikke havde reklameret med slug, havde karakteren været væsentlig højere!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...