Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle af jer husker måske locomusen og sugarhayat der tidligere har kørt møder sammen, nu er det imidlertidogt kommet på mode at der sælges dropbox mapper med billede og video materiale - samt der er kommet et hav af nye brugere til.

Af nye brugere kan bl.a. nævnes nanabandana123, kittykhandii, iraqibabe og josefinepay - disse brugere sælger igen mapper som en indgangsvinkel til at mødes... men i flere tilfælde sælger de mapper med enten andres indhold eller bruger andres billeder som deres egne på snapstory.

Når adgang til mappen først er handlet sker der ikke mere, har efterhånden naivt forsøgt at få en aftale i hus mere flere af dem gennem de sidste 4-5 uger hvor enten udskydes der straks med en undskyldning om manglende tid, eller reelt de ikke svarer når aftalen er eller møder op på aftalte sted. 

Det hele lugter lidt i og med deres dropbox mapper over hele linien er navngivet ens, prissat ens og de er blevet anbefalet på stories fra loco og hayat... Jeg har mødt dem irl tidligere hvor jeg forbarmede mig lidt over en af dem efter at have skrevet i et par måneder, da hun var i problemer og skulle flytte fra et sted asap.

Jeg kan ikke længere gennemskue hvem der er reel og hvem der ikke er, men det lugter lidt af en fælles stil der er lagt af flere personer eftersom tilbud om at købe mappe og betale ved fremmøde pure afvises, da de ikke mødes uden salg af dropbox

Håber dette kan hjælpe herinde og skulle der være folk der har bedre erfaring høres de også gerne

Mvh Sukkerfar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Sukkerfar skrev, for 2 timer siden:

Nogle af jer husker måske locomusen og sugarhayat der tidligere har kørt møder sammen, nu er det imidlertidogt kommet på mode at der sælges dropbox mapper med billede og video materiale - samt der er kommet et hav af nye brugere til.

Af nye brugere kan bl.a. nævnes nanabandana123, kittykhandii, iraqibabe og josefinepay - disse brugere sælger igen mapper som en indgangsvinkel til at mødes... men i flere tilfælde sælger de mapper med enten andres indhold eller bruger andres billeder som deres egne på snapstory.

Når adgang til mappen først er handlet sker der ikke mere, har efterhånden naivt forsøgt at få en aftale i hus mere flere af dem gennem de sidste 4-5 uger hvor enten udskydes der straks med en undskyldning om manglende tid, eller reelt de ikke svarer når aftalen er eller møder op på aftalte sted. 

Det hele lugter lidt i og med deres dropbox mapper over hele linien er navngivet ens, prissat ens og de er blevet anbefalet på stories fra loco og hayat... Jeg har mødt dem irl tidligere hvor jeg forbarmede mig lidt over en af dem efter at have skrevet i et par måneder, da hun var i problemer og skulle flytte fra et sted asap.

Jeg kan ikke længere gennemskue hvem der er reel og hvem der ikke er, men det lugter lidt af en fælles stil der er lagt af flere personer eftersom tilbud om at købe mappe og betale ved fremmøde pure afvises, da de ikke mødes uden salg af dropbox

Håber dette kan hjælpe herinde og skulle der være folk der har bedre erfaring høres de også gerne

Mvh Sukkerfar

Så ingen af dem du henviser til er på sugardaters ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøjagtig det samme skete for mig - og har også mødt dem IRL tidligere.

Fjernede dem fra min Snapchat for 1 1/2 måned siden, da jeg simpelthen løb sur i alle de tilbud om dropbox og intet andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også kun advare om dem for tiden. Plus der er nogle lignende piger på Djursland, Rønde, Tirstrup jeg mistænker for at være lidt i ledtog med dem. De kører samme setup og tigger hele tiden penge via snap.

Ved et besøg skulle der køres forbi deres pimp og forudbetales. Jeg vendte naturligvis om. Der er mere til historien, men ønsker ikke at fortælle i detaljer da det er ord mod ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 5 timer siden:

Så ingen af dem du henviser til er på sugardaters ?

Hayat og loco har tidligere været at finde på SD, dog primært hayat... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århusman skrev, for 2 timer siden:

Nøjagtig det samme skete for mig - og har også mødt dem IRL tidligere.

Fjernede dem fra min Snapchat for 1 1/2 måned siden, da jeg simpelthen løb sur i alle de tilbud om dropbox og intet andet.

 

Nej det bliver lidt for kedeligt i længden og når man prøver at aftale noget så kan de først i næste uge... næste gang fpr man samme svar eller at i denne uge kører hun noget med en veninde så man skulle købe ny dropbox...

Har sågar prøvet at påpege hvis de delte samme indhold som værende dem, hvor de enten nægter/ikke kender til det eller påstår det er den anden der har "stjålet" det

Det er som hovedformålet er flyttet til at lave nogle lette penge ved salg af dropbox og som udgangspunkt ikke mødes med folk mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan også kun advare om dem for tiden. Plus der er nogle lignende piger på Djursland, Rønde, Tirstrup jeg mistænker for at være lidt i ledtog med dem. De kører samme setup og tigger hele tiden penge via snap.

Ja. Dem kender jeg godt. De sendte dog numre til mig over chat, og har da også ved flere lejligheder snakket med dem.

De skulle så ha' kr. 2000,- hver for et blow i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
chewie skrev, for 9 timer siden:

Har set billeder på snap af deres pimp. Og de har skrevet ting der gør jeg j ikke kommer i nærheden af dem

Du mener der står en alfons bag pigerne ?

Ham burde vi have et billede af, til skræk og advarsel !

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, den 18.6.2019 at 21:33:

Har set billeder på snap af deres pimp. Og de har skrevet ting der gør jeg j ikke kommer i nærheden af dem

Som?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg fortæller det, så kan de regne ud hvem jeg er. Så det ønsker jeg ikke. Men håber da der er nogle der har positive oplevelser med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de sender snaps konstant. Så har locomusens veninde smidt nøglen væk, vil du ikke give mig penge til låsesmed. Så er dækket på bilen punkteret, så er der sprunget en pære, så mangler hun en oplader osv osv. Jo selvfølgelig vil jeg da gerne sende dig penge :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har haft blandede erfaringer med Hayat og Locomusen, tror ikke de har en pimp, men måske mere at de hustler sig frem det bedste de kan og spiller på deres fortrin og lover mere end de reelt har tænkt sig at være med til.

Derfor mødes jeg kun med dem irl og til en fastsat pris inden møde. Det har hjulpet en del og har haft et par gode frække oplevelser med dem siden.

Skal dog siges at især locomusen er særdeles temperamentsfuld og en anelse utroværdig i hendes opfattelse af virkeligheden... men hun er også umådelig smuk og på gode dage ganske sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hvad er deres Snapchat? Er det kun udenlandske piger eller også danske piger? Har skrevet med en dansk pige som var frisk på trekant men så efter et stykke tid vil hun kun sælge billeder og ikke andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, den 29.10.2019 at 20:28:

Hvad er deres Snapchat? Er det kun udenlandske piger eller også danske piger? Har skrevet med en dansk pige som var frisk på trekant men så efter et stykke tid vil hun kun sælge billeder og ikke andet

Jeg vil ikke ligge deres Snapchat ud her. De 2 omtalte piger er så vidt jeg ved begge af blandet etnisk herkomst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...