Hop til indhold

Thaimassage i Hollænderdybet på Amager

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi for et par dage siden. Jeg har været der en 4-5 gange totalt set nu. Hun er nu meget sød og rar og giver en nogenlunde massage. Jeg kommer der primært fordi det ligger super godt i forhold til min tur hjem fra arbejde og så kan man lige tage en halv times massage til 300 kr og 300 kr for et HJ.

Jeg tror ikke at hun giver FP mere - jeg spurgte en gang og der var svaret noget i stil med "nej jeg har en kæreste" så jeg lod den glide.. Jeg har derfor ikke selv fået det hos hende, men synes jeg har læst andre har. Jeg kan dog ikke forestille mig, at det er en god oplevelse. Selv hvis man smider 200 ekstra for at hun skal være nøgen under HJ, sidder hun lidt genert og gemmer sig væk.

Skrevet
  • Author

Hej

Tak for feedback.

Du har helt ret, hun er ganske sød at snakke med, men jeg tror også du har ret i, at det nok er bedst, blot at holde sig til HJ. Som du skriver virker hun lidt generet.

• 2 months later...
Skrevet

En lille opdatering. Jeg var forbi for et par dage siden og der er nu kommet en ekstra massør til. Hun er en flot midaldrende kvinde med en pæn krop og silikonebabser. Her er alt muligt. Jeg betalte 500 for HJ mens hun var nøgen og hun var absolut berøringsvenlig og blev naturligt våd. En glimrende oplevelse :)  Fuld pakke er en mulighed for 1.000 kr. ekstra sagde hun - det kunne jeg godt finde på næste gang bare for hyggens skyld.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak for update.

Beret gerne hvordan det gik med fuld pakke.

• 3 weeks later...
Skrevet

Er den midaldrende der alle dager

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der fortsatt 2kvinder på denne salong

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.