Hop til indhold
smheaven

Thaimassage i Hollænderdybet på Amager

Recommended Posts

Jeg var forbi for et par dage siden. Jeg har været der en 4-5 gange totalt set nu. Hun er nu meget sød og rar og giver en nogenlunde massage. Jeg kommer der primært fordi det ligger super godt i forhold til min tur hjem fra arbejde og så kan man lige tage en halv times massage til 300 kr og 300 kr for et HJ.

Jeg tror ikke at hun giver FP mere - jeg spurgte en gang og der var svaret noget i stil med "nej jeg har en kæreste" så jeg lod den glide.. Jeg har derfor ikke selv fået det hos hende, men synes jeg har læst andre har. Jeg kan dog ikke forestille mig, at det er en god oplevelse. Selv hvis man smider 200 ekstra for at hun skal være nøgen under HJ, sidder hun lidt genert og gemmer sig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Tak for feedback.

Du har helt ret, hun er ganske sød at snakke med, men jeg tror også du har ret i, at det nok er bedst, blot at holde sig til HJ. Som du skriver virker hun lidt generet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille opdatering. Jeg var forbi for et par dage siden og der er nu kommet en ekstra massør til. Hun er en flot midaldrende kvinde med en pæn krop og silikonebabser. Her er alt muligt. Jeg betalte 500 for HJ mens hun var nøgen og hun var absolut berøringsvenlig og blev naturligt våd. En glimrende oplevelse :)  Fuld pakke er en mulighed for 1.000 kr. ekstra sagde hun - det kunne jeg godt finde på næste gang bare for hyggens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...