Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

Bundløse trusser på en mandag

Recommended Posts

Sommertiden er over os, så jeg tog bundløse trusser og hofteholder på under min nederdel her til morgen Skulle afsted på min faste GPE vagt. Så kunne jeg gå og hygge mig ved det og tænde på, at jeg var fræk, og så var stemningen klar til jeg mødte ind. 

Jeg skulle et stop med S-toget og netop som toget kom, blæste vinden min tynde nederdel op, så alle kunne se min meget bare bagdel. Jeg må indrømme, at jeg fik røde kinder, men også mange frække blikke fra de mandlige medpassagerer, der havde fået et blik af, hvad der gemte sig under min nederdel.  Men så blev mandag morgen da en smule mere fræk en normalt :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 20 minutter siden:

Sommertiden er over os, så jeg tog bundløse trusser og hofteholder på under min nederdel her til morgen Skulle afsted på min faste GPE vagt. Så kunne jeg gå og hygge mig ved det og tænde på, at jeg var fræk, og så var stemningen klar til jeg mødte ind. 

Jeg skulle et stop med S-toget og netop som toget kom, blæste vinden min tynde nederdel op, så alle kunne se min meget bare bagdel. Jeg må indrømme, at jeg fik røde kinder, men også mange frække blikke fra de mandlige medpassagerer, der havde fået et blik af, hvad der gemte sig under min nederdel.  Men så blev mandag morgen da en smule mere fræk en normalt :)

 

Det er en dag, jeg er ked af, jeg ikke kørte med S-toget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må lære ikke at glo på min telefon hele tiden i toget. Tænk hvad man går glip af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden:

Sommertiden er over os, så jeg tog bundløse trusser og hofteholder på under min nederdel her til morgen Skulle afsted på min faste GPE vagt. Så kunne jeg gå og hygge mig ved det og tænde på, at jeg var fræk, og så var stemningen klar til jeg mødte ind. 

Jeg skulle et stop med S-toget og netop som toget kom, blæste vinden min tynde nederdel op, så alle kunne se min meget bare bagdel. Jeg må indrømme, at jeg fik røde kinder, men også mange frække blikke fra de mandlige medpassagerer, der havde fået et blik af, hvad der gemte sig under min nederdel.  Men så blev mandag morgen da en smule mere fræk en normalt :)

 

 

Det kan en hver jo komme og sige, men uden billeder tror vi ikke på at du overhovdet har nogle bundløse trusser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så ligger Ringstedgade en god gåtur fra både Østerport og Nordhavn stationer. Det vil ikke give mening at tage s-toget 1 stop til nogen af disse i forhold til bus 1A eller 3A. Der er vist noget lusk med i spillet. Finder vi nogen sinde ud af hvilken station vi alle sammen skal stå og lure ved? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 33 minutter siden:

Og så ligger Ringstedgade en god gåtur fra både Østerport og Nordhavn stationer. Det vil ikke give mening at tage s-toget 1 stop til nogen af disse i forhold til bus 1A eller 3A. Der er vist noget lusk med i spillet. Finder vi nogen sinde ud af hvilken station vi alle sammen skal stå og lure ved? :ph34r:

Jeg hader busser. Derfor tager jeg S toget fra Nørreport til Østerport og går derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nå det var dig jeg så, ja det var et smukt sødt syn, tak for det.

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Anna - fræk og sexet skrev, for 7 minutter siden:

Jeg hader busser. Derfor tager jeg S toget fra Nørreport til Østerport og går derfra.

Nu ska du ikke undre dig hvis strækningen næste mandag er usædvanligt crowded :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Åh nej. Jeg undskylder ;)

Hvorfor det var da lækkert og vidste jeg du var cass Girl så havde jeg da taget rundt om Ringstedgade knuz Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden:

Jeg hader busser. Derfor tager jeg S toget fra Nørreport til Østerport og går derfra.

Vinden? Blæste nederdelen op? På perronen på Nørrebro Station? Hvor er Sherlock smileyen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lauersen skrev, for 38 minutter siden:

Vinden? Blæste nederdelen op? På perronen på Nørrebro Station? Hvor er Sherlock smileyen?

Sherlock, hvor og i hvilken sammenhæng nævnes Nørrebro station? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 15 minutter siden:

Sherlock, hvor og i hvilken sammenhæng nævnes Nørrebro station? :P

 

Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Jeg hader busser. Derfor tager jeg S toget fra Nørreport til Østerport og går derfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hun skriver Nørreport, du spørger om Nørrebro...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 13 minutter siden:

Fra det gennemkørende tog. Du må komme noget mere på Stationen

Kommer der kun ca. en gang om ugen. Synes dog alle S-togene stopper der. Har ikke oplevet et der var gennemkørende. Det er stadig omgæret af mystik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 20 timer siden:

Hun skriver Nørreport, du spørger om Nørrebro...:D

Ah det ser jeg først nu. Jeg var vist så fordybet i efterforskningen at jeg lod telefonen stave for mig. Jeg håber vi kan komme tilbage til det indre billede af nederdelen der blæser op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...