Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen, der har et godt råd?

Jeg vakler mellem at prøve Nati på Frederiksberg eller Fox i Glostrup. Begge tilbyder 30 minutter for 1200 - inklusive slug, hvilket tiltaler mig en del ;) 

Hos Nati er de 30 minutter oven i købet også inklusive anal, hvilket frister mig meget. Men til gengæld ser Fox lækrere ud og har fået overstrømmende gode anmeldelser (Nati har dog også gode anmeldelser).

Hvem skal jeg tage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos dem begge flere gange, og de er meget forskellige. Overordnet er Nati mere GFE og Fox PSE - Der er mere ro på ved Nati og fuld fart hos Fox - både i handlinger og med eks blow. Det gør der super godt begge to, men meget forskellige. Hvis du gerne vil styre giver Nati sig hen - hvis du gerne vil tages er Fox kvinden for det. Eller også siger det bare mere om mig ???  Jeg har aftale med Nati senere, hun er min favorit, men Fox giver fuld valuta også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fox er lige på og giver sig men er også meget ærlig, hun kan godt tage en del ;)

Hun sluger som var hun ren undertryk...;)

Du går ikke anal med Fox...;) 

Kender ikke Nati... det er vist en fejl;( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har været hos dem begge flere gange, og de er meget forskellige. Overordnet er Nati mere GFE og Fox PSE - Der er mere ro på ved Nati og fuld fart hos Fox - både i handlinger og med eks blow. Det gør der super godt begge to, men meget forskellige. Hvis du gerne vil styre giver Nati sig hen - hvis du gerne vil tages er Fox kvinden for det. Eller også siger det bare mere om mig ???  Jeg har aftale med Nati senere, hun er min favorit, men Fox giver fuld valuta også.

Tak for det uddybende svar! Jeg kan høre, at jeg bliver nødt til at prøve dem begge!! Men i dag ender jeg på noget helt tredje - nemlig Kate.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak! Fox er nu meget tæt på toppen af min to do-list (hvis ikke endda helt oppe i toppen). I dag bliver det til Kate, som jeg også har kigget på i et stykke tid. Anmeldelse følger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...