Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Meena første gang for ca et års tid siden.. Dengang var det som erstatning for Bee. Nuvel, havde været til noget familiehalløjsa i Fredericia i dag, og syntes lige jeg ville forkæle mig selv. 

Husker fra mit første besøg, at hun ikke var noget vildt godt, heller ikke dårlig overhovedet. I dag var hun i fantastisk, simpelthen. Tungekys, fisseslik, finger til hende,  intens sex og et KONGEBLÆS med kom i mund. Mindst samme niveau som Bee hele vejen rundt. Pyyyha.. Det var vildt! Thanks Meena for a great great time today. 

God fornøjelse til jer andre. ^_^

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder jo rigtig dejligt. Jeg har besøgt Meena vistnok sidste efterår, og var noget skuffet over en laaaaang og noget kedelig omgang massage med hende fuldt påklædt. Der var ikke meget pirring, og så, måske efter 40 minutter næsten udelukkende med rygmassage, skulle jeg vende mig , og hun smed tøjet. Hvad derefter fulgte var absolut godkendt, men heller ikke mere. Det er jo dejligt hvis hun er blevet bedre.

Var massagen med hende nøgen? Og havde hun fundet ud af at pirre? Du sprang måske massagen over?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme niveau som Bee, det tvivler jeg meget på. Jeg har også besøgt Meena nogle gange, og hver gang har besøget været lige som det @stein beretter om, kedelig olieplaskeri uden pirring, hvor sex dog har været ok.

det plejer at koste kr.1200.- for 60 min FP på den adr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 17/6/2019 at 19:46:

Samme niveau som Bee, det tvivler jeg meget på. Jeg har også besøgt Meena nogle gange, og hver gang har besøget været lige som det @stein beretter om, kedelig olieplaskeri uden pirring, hvor sex dog har været ok.

det plejer at koste kr.1200.- for 60 min FP på den adr.

Nu var det over 1 år siden jeg sidst havde besøgt Meena, så tænkte at hun lige skulle have en chance igen.

nu har jeg flere gange kaldt hendes massage olieplaskeri, og der er hun altså blevet bedre. Fik en hård god massage 30-35 min. Og kunne slet ikke genkende noget fra de første besøg jeg har haft ved hende, det skulle lige være at der ingen pirring er overhovedet, og at hun har tøj på, indtil vi skal til det sjove.

Blow og sex var mere end godkendt, og jeg nåede ikke en gang min elskede doggy, men skidt med det for alt det andet var dejligt, og hun var naturligt våd efter en slikketur, selv kys var gode.

fortryder absolut ikke at hun fik en chance mere. Fik at vide at hun rejser hjem i eftermiddag, og håber at være tilbage igen i september-oktober. Hun fortalte også at Bee snart ville komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Meena imorges. 
 

Negativt: hun bruger alt for meget olie, har tøj på under massagen, og ingen pirring. 
alt andet var positivt.

handjob med masser af olie, blow uden, 69 og en del forskellige stillinger, afslutning i stående doggy. Det er længe siden jeg har kneppet så meget og med så meget energi, og samlet set var massagen og sex absolut godkendt.

Meena grinede bagefter over hvor forpustet jeg var blevet, og skyndte sig at hente vand til mig. Selv da jeg sad i min bil igen, var jeg stadig forpustet.

måske jeg skulle begynde at dyrke noget motion 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...