Hop til indhold
Pite

I går onsdag faldt valget på Manja

Recommended Posts

Har mange gange nydt billederne af Manja på div. Site, og tænkt der må jeg forbi en dag :)

http://kolding-pigerne.dk/pigerne/manja/ og alle billeder er ægte.

Det blev så i går onsdag, hvor residensen var opslået på Middelfartvej 319 lidt uden for Odense. Fandt nemt huset og kørte ind, lidt slidt parcelhus, men jeg ringede på og blev lukke ind af telefondamen og ført ind i ”bollerummet” , med besked om, at Manja ville komme og hilse på om lidt.

Efter små 10 min venten, kom Manja, må sige flot kvinde og et dejligt smil. Da vi gav hånd , som blev til et lille kram, var der kemi og min mavefornemmelse sagde mig, det bliver godt det her.

Efter et lille besøg på badeværelset mødtes Manja og jeg midt på gulvet, vil kælede, nussede, små kyssede, fik pakket dejligheden ud.

Hvorefter vi entrere sengen, fik Manja ned på ryggen og gik på opdagelse langs hendes ben med tungen, til jeg fandt frem til lysthulen, efter lyden at dømme, var det noget Manja kunne lide, først forsigtige slik, og efter nogen minutter med pågående slik, Manja pressede sig op mod min tunge, sønt at slikke en kvinde og mærke fugten, duften.

Vi byttede plads, Manja lade sig, så jeg kunne kæle for ryg og baller, mens hun slik-kede mig på bedste vis. Efter lidt tid flyttede hun sig op på alle fire, så jeg kunne kæle for de skønne bryster, lår og lysthule.

Fik krabbet over under Manja, mens hun stadig slikkede mig, hendes lysthule smilede til mig som en åben rose og jeg lod tungen forsætte arbejdet i en ægte 69.

Men et ville Manja ride mig, så hun satte sig over mig, lod mig glide op, fandt takten uhmmmmmmmmmmmm legede med de skønne bryster, Manja vekslede mellem, at ride og grubbe sig frem og tilbage.

Fik Manja ned på ryggen, de lange støvleklædte ben op på mine skulder, og ind i varmen igen, fik øjenkontakt med øjne som lyste af tag mig.

Bedre kan det ikke blive og meget tæt på kæreste sex.

Kommer helt sikker igen

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...