Hop til indhold
Serious

A&P Thaimassage, Rønnede

Recommended Posts

Hej allesammen,

Med lidt hjælp herindefra fandt jeg frem til A&P Thaimassage, som er flyttet fra Tureby til Rønnede (Møllevej 7, Kongsted / Rønnede, Tlf. 9171 0164), og efter en opringning for at sikre der var tid hoppede jeg ud i bilen og kørte afsted.

Jeg havde i telefonen spurgt om alder, da jeg selv er 33 og ikke er til ældre kvinder. Jeg fik oplyst at de var to på henholdsvis 36 og 38...hmmm, ikke helt det jeg havde drømt om, men det lå inden for den køreafstand jeg kunne nå, så ok. Da jeg ankom blev jeg modtaget af en sød og smilende Thai, MEN, jeg må nok sige at jeg vil nærmere skyde hende til at være sidst i 40'erne, ikke langt fra de 50, og det var hende der havde tid. Det var sgu ikke lige det jeg havde drømt om, men nu var jeg der, og jeg fik bestilt en times massage.

Jeg blev ledt ind i et værelse, men kunne ikke undgå at lægge mærke til, at det var en VIRKELIG nedslidt gammel villa jeg var kommet til. Allerede fra indgangen kunne jeg kigge ind i et nedslidt køkken med gammel opvask, og turen igennem stuen på vej til værelset afslørede et rodet hus og gamle "sure" tæpper. Værelset var indrettet med en fast seng, en lille reol, sengebord og et par stearinlys. Det virkede til at være rene håndklæder, men helhedsindtrykket af et nedslidt og ucharmerende sted lod sig desværre ikke fortrænge.

Jeg kom ud ad tøjet og hen på sengen, hvor massagen gik i gang og her blev oplevelsen heldigvis vendt lidt, for det var uden tvivl massagen der var i fokus, og den var som sådan rigtig god. Jeg havde som nævnt bestilt en times massage, og synes bestemt jeg nævnte thai massage, men det var vidst nærmere oliemassage jeg fik (massagen blev udelukkende udført med hænderne og i olie, med undtagelse af føderne som også blev æltet med underarmene). Uanset hvad, så må jeg dog sige at massagen var yderst veludført. Ryg, nakke, skuldre, arme, hænder, fødder, ben, balder, brystkasse...intet blev vidst glemt. Mod slutningen blev der indirekte pirret lidt i området sydpå, og der kom da også en lille reaktion, så da spørgsmålet om ekstra kom, kom det lille hoved til at tage over og takke ja. Det fortrød jeg egentlig hurtigt, ikke fordi der var noget i vejen med udførelsen (måske lige bortset fra for meget olie til min smag), men fordi der ikke var nogen fysisk tiltrækning, og deraf ikke noget jeg ikke ligeså godt selv kunne have klaret :?

Efter seancen blev jeg tørret af med varme våde klude, og kunne konstatere at jeg i hvert fald havde fået den fulde time, og nok også lidt mere...var der vel omkring 70 minutter alt i alt.

Massagen kostede 450 for en time, og ekstra (HJ) blev tilbudt til +300 hvortil jeg må have set lidt forbavset ud, for det blev hurtigt ændret til +250 og nårh ja...så passede det lige med de 700 der var i pungen så jeg forsøgte ikke yderligere forhandling.

På vej ud så jeg den anden "pige", som jeg vil skyde til starten af 40'erne, og bestemt kønnere end "min" men stadig for gammel til at det er et sted jeg vil komme igen for en erotisk oplevelse, så det ville udelukkende være hvis jeg VIRKELIG bare trængte til en massage.

Hvis jeg skal prøve at give lidt karakterer må det blive noget i denne stil:

Stedet/Omgivelserne: 1 / 6

Massagen: 4 / 6

Afslutningen: 2 / 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne, men er egentlig ikke tændt.

Det er sket for mig og andre. Egentlig har vi ikke lyst til ekstra. Der er ikke kemi, og vi ved at vi kan gøre det rigtig godt selv. MEEEEEnn, så træder kroppens mekanik igang. Der er sendt blod fra hjernen ned til det nederste hoved. Altså er muligheden for fornuftig tænkning ikke eksisterende. Der er simpelthen ikke ilt nok til det øverste hoved. Så ligger man og ønsker egentlig at det hele bare bliver overstået i en ruf. Det går lidt hurtigere - ved vi mænd - hvis man får lidt kvindehud at røre ved. På den anden side er tiltrækningen så ringe, at man næsten, eller faktisk, ikke kan få sig selv til at hive lidt op i blusen osv. Hm, så lukker man øjnene og kører billeder på bagsiden af øjenlågene fra den sidste kanon oplevelse man havde. Resultatet viser sig, og så videre afsted ud i verden.

Vi ved jo godt alle sammen at dette sker, fordi vi dels er for høflige til at vende om i døren. Vi vil helst ikke såre nogen, og så er vi tit også så dumme at vi passer et besøg ind i hverdagen, hvor vi ikke har tid til at køre rundt og checke flere forskellige vandhuller.

Det er ikke fordi vi er ædle riddere i skinnende rustninger på stolt stejlende blanke sorte hingste, mere fordi vi er liderlige og konflikt sky på én gang. Det er ikke nogen god cocktail( cucktail?).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi ved jo godt alle sammen at dette sker, fordi vi dels er for høflige til at vende om i døren. Vi vil helst ikke såre nogen ... vi er liderlige og konflikt sky på én gang. Det er ikke nogen god cocktail( cucktail?).

Det er en meget præcis beskrivelse, Århuselsker.

For mit eget vedkommende er det svært at vende om, når jeg først er kommet indenfor i det uvisse. På et eller andet plan er man jo høflig og kan ikke rigtigt "være bekendt" at gå igen. Og så håber man, at tingene alligevel er bedre længere inde, når man nu er kommet helskindet ind fra gaden på et måske mindre diskret sted.

Eneste gang, hvor jeg direkte har sagt fra, var på Stærevej i juli, hvor pigen ved nærmere eftersyn viste sig at være en trans :( . Der følte jeg mig tilstrækkeligt ført bag lyset til at sige fra – se strengen "lidt snydt" under hyggesnak.

Men god til det, det er jeg bestemt ikke :( .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt det samme som hvis du er sulten og går på restaurant,

maden måske ikke er helt perfekt, men du spiser alligevel,

men det er ikke sikkert du kommer igen. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...