Hop til indhold
Rvm17

Tiffany Diamond - uartig og smuk !

Recommended Posts

http://www.pussygalores.dk/tiffany.htm

Det var flere år siden jeg sidst havde set Tiffany, men forleden kunne jeg konstatere, at hun kun bliver frækkere og smukkere med årene : )

Bestilte en halv time til 1.100 og fik Fuld valuta for pengene. Tiffany får altid det værste op i mig...,.så jeg kom vist til at hjælpe hende med en fast hånd i nakken imens hun gaggede mit stive lem godt og grundigt :)

Dybe kys, 69, fingerknep og en brutal doggy....hun er bare Fantastisk !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 25 minutter siden:

http://www.pussygalores.dk/tiffany.htm

Det var flere år siden jeg sidst havde set Tiffany, men forleden kunne jeg konstatere, at hun kun bliver frækkere og smukkere med årene : )

Bestilte en halv time til 1.100 og fik Fuld valuta for pengene. Tiffany får altid det værste op i mig...,.så jeg kom vist til at hjælpe hende med en fast hånd i nakken imens hun gaggede mit stive lem godt og grundigt :)

Dybe kys, 69, fingerknep og en brutal doggy....hun er bare Fantastisk !

Ja, må gi dig ret.

Hun er helt klart i min top5 over alle piger.

Hvis man så tænker alle årene tilbage med hende, blir det jo bare endnu mere frækt at tænke på.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany er og bliver en ener. Hun ved hvad en mand vil have, og hendes humør er i top.

once you go black you Never go back.

Redigeret af kayano

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang jeg tænker “der gik du vist liiidt for langt”....så giver Tiffany den bare endnu mere gas :)

Hun er Møg-uartig, sød, dejlig og meget ærlig - man får alt hvad annoncen lover og meget mere i form af nærvær og liderlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Har læst om Tiffany herinde og det er dejligt med noget nyt om hende. 

Hvordan ser hun ud, for jeg tvivler på hendes billeder er nye?Krop, ansigt osv

Skal nemlig besøge hende i næste uge

Tak

Redigeret af tindrum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står i annoncen at billederne er fra oktober 2018 - det er da ret nye billeder...

Hvad får dig til at tvivle?

men naturligvis er de temmelig photoshoppede som næsten alle Pro-billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

What you see is what you get....men ja, der er lagt Photoshop soft-skin på.....men hvis du bliver skuffet over, hvor realistiske Tiffanys billeder er, så vil du blive skuffet hver gang du bevæger dig ud i virkeligheden : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

What you see is what you get hænger ikke sammen med der er lagt Photoshop. 

Er hun slim?Slank? Lidt mave? 

Smuk? Over gennemsnittet eller almindelig pæn? 

Jeg er interesseret i objektive beskrivelser, ikke fanboys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tindrum skrev, for 57 minutter siden:

Hvad får mig til at tvile? 

At de er "temmelig photoshoppede". 

Hej, lad endelig vær med at besøge hende, hvis du er i tvivl, så er der mere af hende til os der syntes hun er fantastisk. 

Du får ALTID fuld valuta for din investering i Tiffany.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At spørge andre mænd om objektive beskrivelser er da Total spild af tid og Umuligt at kræve af dem !

Min Subjektive opfattelse er :

Kroppen er trænet, fast og fit - som på billerne.

Meget kønt ansigt - langt over middel.

Fantastisk smil, charme og humør.

Silikonebryster - langt over middel, ingen ar og ikke for hårde.

Fantastik dejlig velformet røv og super lækker mis.

...et godt råd - kan se du er ny:

Tjek de anmeldelser jeg og de andre fanboys har skrevet. Det vil give dig en fornemmelse af om vi er for lette at begejstre....tror jeg sgu vi er - du virker ikke som typen der er nem at imponere :)

Anyways - god fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany er en ener. Smuk, fræk, sjov og et superknald. Havde senest fornøjelsen sammen med Sianna (se evt. min anmeldelse under sexevents/afholdte). Sjældent oplever man en så nærværende og dejlig pige. Udover at hun er smuk, dejlig osv, så kysser hun rigtig dejligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så blev det min tur til at skrive lidt om hende her, i er muligvis ikke enige men pyt

alderen passer ikke, det er ikke ægte bryster, man kan tydelig mærke en hård klump i brysterne, og hendes foto er i den grad redigeret,  

ok sex, fik bj, stedet pænt og rent så samlet

sted 8

pigen 3 

værdi for pengene 4

 

så kort sagt brug ikke jeres penge her venner, der findes mange andre dejlige damer derude, SIF mmf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt
Bager85 skrev, for 16 minutter siden:

alderen passer ikke

Nej det gør den så laaaaangt fra..... forstår ikke hvorfor hun ikke melder rent Milf ud. Jeg ville til enhver tid springe på den fantasi med hendes frække look :ph34r:

Bager85 skrev, for 19 minutter siden:

det er ikke ægte bryster

Nix....... og hvor er det bare dårlig stil at lyve om den Pussygalores!! Som tommelfingerregel lyver dette sted dog raskt væk om dette. 

Bager85 skrev, for 21 minutter siden:

så kort sagt brug ikke jeres penge her venner

Det skal jeg eddermame nok selv bestemme!

Lyder til at du skulle have gjort hende den tjeneste at sige pænt tak for at hilse på dig, men nej tak til lagengymnastik i stedet for at knalde hende og dernæst være en røv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bager85 skrev, for 16 timer siden:

så blev det min tur til at skrive lidt om hende her, i er muligvis ikke enige men pyt

alderen passer ikke, det er ikke ægte bryster, man kan tydelig mærke en hård klump i brysterne, og hendes foto er i den grad redigeret,  

ok sex, fik bj, stedet pænt og rent så samlet

sted 8

pigen 3 

værdi for pengene 4

 

så kort sagt brug ikke jeres penge her venner, der findes mange andre dejlige damer derude, SIF mmf.

Ja, OK, alderen passer ikke,  brysterne er ikke helt ægte, men hendes humør, charme og afslappende dejlighed opvejer da det, i helt uhørt grad. 

Hvis du kan mene at pigen skal have et 3-tal, kan jeg kun undre mig over hvad der er gået galt imellem jer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bølle-1 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg besøgte hende for 15 år siden på Bjerringbro Vej. Hun er nærmere 40 år end 28 år

Med moms 45 og vi er der næsten.

Men som med portvin, rom og mange andre ædlere ting.

Tiff blir bedre og bedre med aldern.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...