Hop til indhold
Sommerfyr

Fræk Studine tilbyder

Recommended Posts

Skulle en tur til Kbh, og havde et par timer tilovers til et hurtigt besøg =)

Så efter at have haft kontakt til hende her i nogle dage, valgte jeg at aflægge hende et besøg.. Som var privat hjemme hos hende.. Hun sender et par billeder hvis man spørger til det og sender man et ansigtsbillede til hende, så sender hun et retur..

Og udseende set, så lever hendes billeder ikke op til hende, hun er virkelig en køn pige.. Meeeeeen hun har haft problemer med vægten før tror jeg, for maven hænger, og der er ekstra på lår og røv. Brysterne er lavet (hvilket er okay, da de er dejlige ;) )

Hvorom alting er, så efter en lille snak og en aftale om en time til 1800,- gik vi ind i soveværelset, hvor hun slog sig løs, og hun er rigtig god til at sutte, og hun sutter også gerne uden gummi, men sluger ikke.. Hun er god i sengen, men lidt i den dyre ende i forhold til at jeg ikke syntes hendes krop er så dejlig igen..

https://annoncelight.dk/annonce/29865/fr ... e-tilbyder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har set hende et par gange

første gang for et par år siden hvor hun var ret slank og havde halv store naturlige bryster.

sidst jeg så hende var i sommers 14 dage efter at hun havde fået lavet brysterne.

Hun havde helt tydeligt taget et par kg. på så hendes ansigt var mere rundt og køndt en første gang jeg så hende. Jeg bemærkede ikke at hendes at hendes mave hængte eller at lårene skulle være ekstra fyldige.

Men hun sagde til mig at hun havde tabt sig en del, hvilket naturligt nok

havde fået brysterne til at blive mindre og at hun derfor har fået lavet brysterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er da en dejlig tøs. Personligt vil jeg helst bryde isen med sex med det samme, og evt tale bagefter, men hun vil det omvendt. Dvs en rigtig kvinde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

jeg sladrer ikke

Aiih :lol:

På én eller anden måde må vi da høre!? :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...