Hop til indhold
Filosoffen

Bonnie – et liv i sexbranchen

Recommended Posts

Jeg fald lige over denne artikel i information:

http://www.information.dk/320059

med tilførende billedserie: http://www.information.dk/fotobloggen/320058

Må sige, at jeg synes hun er en stærk kvinde, og kan absolut ikke genkende den svage underkuede stakkels kvinde som prostitutionsmodstanderne agiterer for.

"Eller at manden kommer hjem med en buket blomster, fordi han gerne vil have fisse. Det er sgu da også at købe konen."

Ak ja, det er der nok et større grad af sandhed i, end de fleste tror.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige, at jeg synes hun er en stærk kvinde, og kan absolut ikke genkende den svage underkuede stakkels kvinde som prostitutionsmodstanderne agiterer for.

Jeg synes tværtimod at hun helt klart er et eksempel på en tragedie, at hun er havnet der hvor hun er pga. totaltsvigt i barndommen, og bliver meget trist til mode når jeg læser det.

Hun repræsentere alt det jeg synes er dårligt ved branchen, og ligger milevidt fra en pige jeg selv kunne

finde på at besøge.

Citat:

"Eller at manden kommer hjem med en buket blomster, fordi han gerne vil have fisse. Det er sgu da også at købe konen."

Ak ja, det er der nok et større grad af sandhed i, end de fleste tror.

Hvis man køber blomster eller en lille gave til en man holder af eller elsker, kunne det jo også være

for at vise hengivenhed og værdsætte vedkommende, for at udvise kærlighed.

På samme måde hvis jeg modtager en lille gave fra en kæreste, er det jo ikke sikkert at det er

fordi hun vil have pik, så primitiv er verden heldigvis ikke.

Men det er sikkert begreber hun slet ikke ved eksistere, ...hvor skulle hun ha' lært det?

Godt eksempel? ..stærk kvinde? måske, billederne taler deres tydelige sprog,

hun ser 20 år ældre ud end hun er.

Hendes søster voksede op under ligende forhold og blev kun halvt så gammel!

Poor her.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg fald lige over denne artikel i information:

http://www.information.dk/320059

Jeg holder mig væk fra resten af emnet, men Filosoffen, har du nogensinde været i et forhold, hvor du tog blomster med hjem, fordi du ville have sex?

Jeg har aldrig, kan jeg love alle, som gider at læse om det.

Jeg har været i situationer, hvor jeg ikke har fået dækket nogle ismer, og som jeg så har valgt at få dækket ude i byen, med "onsdagsveninder" og prostituerede, men et sundt rimeligt seksualliv, hvor vi begge havde lyst til hinanden, har der altid været, måske frataget nedture, som alle forhold vel rammes af. :shock:;) :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hendes private sexliv er ødelagt pga jobbet som massagepige, så jeg synes da ikke lige hendes historie er så fantastik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes tværtimod at hun helt klart er et eksempel på en tragedie, at hun er havnet der hvor hun er pga. totaltsvigt i barndommen, og bliver meget trist til mode når jeg læser det.

Jeg betvivler ikke, at hun har haft et hårdt liv. Men relativt set, så har hun været stærk. Hvis hun ikke havde været stærk, så havde hun - formentligt - slet ikke oplevet sin 38. leveår.

Tænk på hvis du selv havde haft et så hårdt liv som hende, og så tænk over i hvor lang tid du selv vil kunne holde dig selv i live under disse forhold.

Hun repræsentere alt det jeg synes er dårligt ved branchen, og ligger milevidt fra en pige jeg selv kunne finde på at besøge.

Det forstår jeg ikke. Vælger du hende fra, fordi du har kendskab til hendes baggrund? Hvad så med de piger, hvor du ikke kender deres baggrund?

Hvis man køber blomster eller en lille gave til en man holder af eller elsker, kunne det jo også være for at vise hengivenhed og værdsætte vedkommende, for at udvise kærlighed. På samme måde hvis jeg modtager en lille gave fra en kæreste, er det jo ikke sikkert at det er fordi hun vil have pik, så primitiv er verden heldigvis ikke.

Og jeg tror bare, at ubevidst så styrer vores seksuelle drifter en hel del mere en vi selv går og tror.

Men det er sikkert begreber hun slet ikke ved eksistere, ...hvor skulle hun ha' lært det?

Det er da temmelig fordomsfuld. Og det er netop et ganske fint eksempel på det som pigen i artiklen synes er forargeligt.

Fordi hun har et "arbejdsmæssigt" forhold til sex, betyder det vel ikke at hun ikke kan udvise kærlighed? Hvad med hendes kærlighed til hendes børn - er den nu pludselig intet værd?

Godt eksempel? ..stærk kvinde? måske, billederne taler deres tydelige sprog,

hun ser 20 år ældre ud end hun er.

Hendes søster voksede op under ligende forhold og blev kun havlt så gammel!

Poor her.

Du dømmer hende i forhold til dine egne standarder.

Jeg mener hun skal dømmes relativt.

F.eks. skal børn opvokset i dårlige kår, ikke sammenlignes med de børn der er opvokset med en guldske i munden. Det er f.eks. flot hvis et barn af en arbejder/kort uddannelses-familie tager sig en lang uddannelse. Hvorimod der skal mere til for et barn af en akademiker-familie førend at det er flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes private sexliv er ødelagt pga jobbet som massagepige, så jeg synes da ikke lige hendes historie er så fantastik.

Hvis alternativet havde været, at hun havde været død som sin søster, så er hendes historie vel om ikke fantastisk, så da en grad positiv.

For du mener vel ikke, at det er bedre at være død, end at have et ødelagt sexliv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

For du mener vel ikke, at det er bedre at være død, end at have et ødelagt sexliv?

JA, det vil jeg afgjort mene!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bonnie er en stærk kvinde fordi hun nøgternt har konstateret hvilke muligheder hun gerne selv vil have, og hvad hun gerne vil kunne give sine børn.

Prostitution er i den forbindelse et tilvalg, men ikke et nødtvungent valg. Under alle omstændigher kunne hun have valgt et lavtlønsjob, hvis hun kan få et, eller som en sidste mulighed en offentlig ydelse der som et mindstemål sikrer hende selv og hendes børn et eksistensgrundlag.

Dermed på ingen måde sagt at andre kvinder i samme situation burde gøre det samme som Bonnie, valget er deres, fravalget, som tilvalget er Bonnies.

De virkeligt ynkelige er de normal danskere med deres på det tørre, der vælger at lade deres holdning til Bonnies valg af erhverv komme til udtryk i form af at deres børn ikke må komme til Bonnies børns fødselsdag på McDonalds, når de bliver inviteret.

At de ikke vil hilse på Bonnie om morgnen siger mere om dem end det gør om Bonnie, for hun er mindst lige så god en mor for sine børn, som de er forældre til deres.

De straffer den af alle i denne sammenhæng uskyldige, sønnen Noa :evil:

De indskrænkede fordumsfulde forældre bør anerkende at Bonnie har lige så stor ret til at ønske sig at kunne give sine børn det samme, som de selv kan, at hun gerne vil kunne tjene lige så mange penge som de selv gør, hvilket ikke er muligt i et ufaglært job, eller på en offentlig overførselsindkomst.

De har formentlig blot selv nogle uddannelser, sidder i nogle stillinger, gør måske en karierre der gør at de kan tjene så mange penge som de/nogle af dem vel gør, at de kan opretholde en levestandard, og give deres børn ting og oplevelser, på grundlag af at de har tjent deres penge på måder, der alment står større respekt om, end der beklageligvis ikke gør om Bonnies metier.

Mon de selvsamme moralsk indskrænkede forældre havde sagt nej tak på deres børns vegne, hvis det var moren på førtidspension der havde inviteret deres børn til hendes søns fødselsdag?

Næppe og forhåbentlig da ikke, men den enlige mor på passiv forsørgelse er det stuerent at vise medfølelse med, måske respekterer de hende ikke, men det er ufarligt at vise kolleger, venner og familie at de har middeklasse overskuddet til at vise medfølelse med en mor og hendes barn af underklassen.

Det er hyklerisk og top råddent - skam jer, nægt ikke jeres børn at komme til Noas fødselsdag næste gang, om I vil/tør hilse på Bonnie om morgnen, er selvfølgelig jeres egen sag, men at I ikke gør det siger uendeligt meget mere negativt om jer som voksne mennesker end det gør om Bonnies tilvalg af prostitution i hendes liv :cry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hvis alternativet havde været, at hun havde været død som sin søster, så er hendes historie vel om ikke fantastisk, så da en grad positiv.

For du mener vel ikke, at det er bedre at være død, end at have et ødelagt sexliv?

Det var da en underlig måde du argumenterer på. Det er altså ikke fantastisk at hun har fået en arbejdsskade, uanset hvad hendes baggrund er eller hvordan det er gået hendes søster. Sådanne hypoteser er ikke argumenter. Det er muligt at du er ligeglad med at hun har fået en alvorlig arbejdsskade, men det er da synd for hende at hun har og hun ville have været bedre stedt uden og derfor er hendes historie ikke fantastisk.

Hvis to brødre vokser op i misvækst, den ene dør, den anden får et job og en arbejdsskade, den arbejdsskade bliver ikke mindre alvorlig fordi hans bror er død. At hendes sexliv privat er ødelagt pga hendes job som massagepige er meget synd for hende, og derfor er hendes historie altså ikke fantastisk. Hun har altså ikke fået død stemplet i ryggen, og hvordan det går ens søster er ikke ensbetydende med hvordan det vil gå en selv, og det kan altså ikke bruges som argument eller som en måde at bagatalisere Bonnies arbejdsskade på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De virkeligt ynkelige er de normal danskere med deres på det tørre, der vælger at lade deres holdning til Bonnies valg af erhverv komme til udtryk i form af at deres børn ikke må komme til Bonnies børns fødselsdag på McDonalds, når de bliver inviteret .....

Det er hyklerisk og top råddent - skam jer, nægt ikke jeres børn at komme til Noas fødselsdag næste gang ..... :cry:

Du har begået flot indlæg, Netværk. Jeg har, uden at sige for meget, iagttaget selvsamme forhold i både en fjern barndom og i en ret sen alder.

Man må blot håbe, at det segment, du helt berettiget langer ud efter, også læser med på Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ak ja, det er der nok et større grad af sandhed i, end de fleste tror.

Jeg er enig med de andre i, at det er en gang vrøvl.

Jeg har tit givet blomster til piger jeg har holdt af, fordi jeg har holdt af dem, ikke fordi jeg ville have sex. Jeg kan læse at på debatten, at det er der flere andre mennesker der også har. Det kan sagtens være der sidder nogle beregnende egocentrerede kyniske mænd og har det anderledes, men at generalisere på andres vegne, der må jeg sige fra personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hyklerisk og top råddent - skam jer, nægt ikke jeres børn at komme til Noas fødselsdag næste gang, om I vil/tør hilse på Bonnie om morgnen, er selvfølgelig jeres egen sag, men at I ikke gør det siger uendeligt meget mere negativt om jer som voksne mennesker end det gør om Bonnies tilvalg af prostitution i hendes liv :cry:

Flot indlæg rejse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en underlig måde du argumenterer på.

Sjovt, jeg tænker netop det samme om dig. Måske kan det være vi misforstår hinanden?

Det er altså ikke fantastisk at hun har fået en arbejdsskade, uanset hvad hendes baggrund er eller hvordan det er gået hendes søster.

Hvis du mener, at jeg har skrevet, at jeg synes at hendes ødelagte sexliv er "fantastisk", så kan jeg berolige dig med, at du har misforstået mig.

Og jeg skal straks beklage, at jeg åbenbart ikke kan skrive, så du kan forstå min mening. For selvfølgelig mener jeg ikke, at det er "fantastisk", at hun har et ødelagt sexliv.

Hvis du læser mine indlæg igennem, så vil du kunne se, at jeg aldrig fremført, at noget i den historie er "fantastisk".

Sådanne hypoteser er ikke argumenter.

Jeg har hverken skrevet hypoteser eller argumenter. Derimod har jeg skrevet hvad jeg subjektivt mener.

Det er muligt at du er ligeglad med at hun har fået en alvorlig arbejdsskade,

Det har jeg aldrig skrevet, at jeg er.

men det et da synd for hende at hun har og hun ville have været bedre stedt uden og derfor er hendes historie ikke fantastisk.

Ja, det er synd for hende. Men om hun ville have været bedre stedt uden afhænger af hvad alternativet i så fald ville have været.

Hvis to brødre vokser op i misvækst, den ene dør, den anden får et job og en arbejdsskade, den arbejdsskade bliver ikke mindre alvorlig fordi hans bror er død.

Næ, det bliver den ikke. Men det er da flot at den overlevende bror har klaret sig set i forhold til sin døde bror.

At hendes sexliv privat er ødelagt pga hendes job som massagepige er meget synd for hende, og derfor er hendes historie altså ikke fantastisk.

Næ, jeg synes heller ikke at hendes historie er "fantastisk". Hvor er det lige, at du mener, at jeg har skrevet at hendes historie er "fantastisk"?

Hun har altså ikke fået død stemplet i ryggen,

Nej, det har hun da netop ikke! Hun er nemlig en stærk person!

og hvordan det går ens søster er ikke ensbetydende med hvordan det vil gå en selv,

Netop! Men man kan sagtens sammenligne to søskende og sige om den ene har klaret sig bedre end den anden.

og det kan altså ikke bruges som argument eller som en måde at bagatalisere Bonnies arbejdsskade på.

Og jeg mener, at det er helt normalt anerkendt, at man bruger søskende-sammenligninger i forbindelse med argumentering - specielt i forhold til vurdering af menneskers livsforløb.

Derimod så mener jeg, at du flytter fokus væk fra det væsentlige i hendes historie (som er, at hun faktisk har klaret, selvom oddsene har været i mod hende).

Ja, faktisk kan man sige, at du bagatelliseret hele hendes livshistorie, ved udelukkende at fokusere på hendes "arbejdsskade"...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tit givet blomster til piger jeg har holdt af, fordi jeg har holdt af dem, ikke fordi jeg ville have sex. Jeg kan læse at på debatten, at det er der flere andre mennesker der også har. Det kan sagtens være der sidder nogle beregnende egocentrerede kyniske mænd og har det anderledes, men at generalisere på andres vegne, der må jeg sige fra personligt.

Lad mig endnu en gang uddybe:

Jeg betvivler ikke, at de umiddelbare hensigter med at give gaver (eller lignende) sagtens kan gøres på andet grundlag end at man ønsker at forbedre sin mulighed for sex.

Men specielt i forhold mellem mennesker hvor seksualitet spiller en rolle, så kan handlinger sagtens - ubevist - være påvirket i retning af sex, ganske uden at vi selv er klar over dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Til "Filosoffen":

Jeg startede med at skrive, at jeg ikke synes hendes historie var fantastisk, fordi hun havde fået en arbejdsskade. Det provokerede åbenbart dig så meget, at du kom på banen med et spørgsmål om det var bedre hun var død ligesom hendes søster. Jeg forstår stadig ikke at mit lille besyv kan få dig sådan op ad stolen med et så dårligt argument. Derved kunne man nemt få den opfattelse at du bagataliserede hendes arbejdsskade og at det åbenbart provokerede dig, at jeg ikke synes hendes historie er fantastisk. Ved at reagere sådan neglicerer du hendes arbejdsskade virkede det på mig og det synes jeg ret beset er usmageligt. At det så måske skyldes misforståelser, siger du. Okay.

Det er ikke sjovt at få ødelagt sit sexliv så meget, at man ikke privat kan dyrke sex. Prøv at tænke på, hvis det var dig selv. Det er en alvorlig arbejdsskade. Det fastholder jeg.

Ingen af os ved hvilket alternativ hun havde fået hvis hun ikke var blevet massagepige. Du ved ikke om hun havde fået det bedre eller værre, selvom du hentyder til at hun kunne være død, det er en hypotese at gøre dette. Hvad vi ved er, at hun har fået en alvorlig arbejdsskade af at være massagepige.

Mht at bruge søskende-sammenligninger, så bevæger vi os også ind på et felt hvor man også ved, at det er noget der skal tages med et stort forbehold alene af den grund at en vis del af ens identitet allerede skabes ved fødslen siger de som rent faktisk ved noget om det, og derved ser man af og til søskende som har den samme opvækst men hvor den ene er meget følsom og den anden meget stærk. Så at bruge det som et altoverskyggende argument skal man sørme være påpasselig med. Selvfølgelig påvirker ens opvækst også hvordan man er, men der er flere forhold at tage med i den betragtning.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer om hvor godt hun har klaret sig i hendes liv på baggrund af en lille sølle avisartikel skrevet af en journalist og ikke engang hende selv. Hun har åbenbart haft lig i lasten, hun virker åbenbart til at være en stærk pige og det er jo dejligt, hvis det er tilfældet. Men det er ærgeligt og tragisk for hende, at hendes erhverv som massagepige har medført at hun har ødelagt hendes private sexliv, som hun åbent citeres for at sige. Det har intet at gøre med at bagtalisere hendes livshistorie at gøre. Jeg kender ikke noget til at udtale mig markant om denne, det gør du heller ikke Filosof, men det jeg kan forholde mig til, er det tragiske hvor hun selv er citeret for at sige at hendes erhverv som massagepige har ødelagt hendes private sexliv.

Det synes jeg faktisk er alvorligt og synd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Lad mig endnu en gang uddybe:

Jeg betvivler ikke, at de umiddelbare hensigter med at give gaver (eller lignende) sagtens kan gøres på andet grundlag end at man ønsker at forbedre sin mulighed for sex.

Men specielt i forhold mellem mennesker hvor seksualitet spiller en rolle, så kan handlinger sagtens - ubevist - være påvirket i retning af sex, ganske uden at vi selv er klar over dette.

Endnu engang : tal for dig selv. Jeg tror nærmere at det skyldes et stort behov for at vise sin kærlighed til et andet menneske man holder af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede med at skrive, at jeg ikke synes hendes historie var fantastisk, fordi hun havde fået en arbejdsskade. Det provokerede åbenbart dig så meget, at du kom på banen med et spørgsmål om det var bedre hun var død ligesom hendes søster.

Det provokerede mig ikke. Min jeg vil gerne debattere, da dette jo er et debatforum. Og så er det vil nærliggende at kommentere på de indlæg der kommer på en tråd jeg selv har startet?

Jeg forstår stadig ikke at mit lille besyv kan få dig sådan op ad stolen med et så dårligt argument.

Måske kan det være, at du skriver at "så jeg synes da ikke lige hendes historie er så fantastik."

Jeg har jo netop ikke skrevet at hendes historie er "fantastisk".

Derimod skrev jeg: "Må sige, at jeg synes hun er en stærk kvinde, og kan absolut ikke genkende den svage underkuede stakkels kvinde som prostitutionsmodstanderne agiterer for."

Derved kunne man nemt få den opfattelse at du bagataliserede hendes arbejdsskade og at det åbenbart provokerede dig, at jeg ikke synes hendes historie er fantastisk.

Og jeg mener at du bagatelliserer resten af hendes historie ved udelukkende at fokusere på hendes "arbejdsskade".

Ved at reagere sådan neglicerer du hendes arbejdsskade virkede det på mig og det synes jeg ret beset er usmageligt. At det så måske skyldes misforståelser, siger du. Okay.

Det er en misforståelse! Hendes ødelagte sexliv er da alvorligt. Men hendes historie om en dårlig skilsmisse hos forældrene, en far der går hen og bliver morder, en søster der dør af en overdosis, en ex-kæreste der er rocker og kærester der dumper hende når de får børn sammen osv., mener jeg heller ikke man kan negligere!

Det er ikke sjovt at få ødelagt sit sexliv så meget, at man ikke privat kan dyrke sex. Prøv at tænke på, hvis det var dig selv. Det er en alvorlig arbejdsskade. Det fastholder jeg.

Og det fastholder jeg også. Vi er bestemt enige om at det ikke er sjovt at få ødelagt sit sexliv.

Ingen af os ved hvilket alternativ hun havde fået hvis hun ikke var blevet massagepige. Du ved ikke om hun havde fået det bedre eller værre, selvom du hentyder til at hun kunne være død, det er en hypotese at gøre dette. Hvad vi ved er, at hun har fået en alvorlig arbejdsskade af at være massagepige.

Og når du nu er i gang med hvad vi ved og ikke ved, så kan du faktisk heller ikke sige, at grunden til at hun har fået et ødelagt sexliv alene skyldes arbejdet som massagepige. F.eks. har hendes oplevelser af de konstant svigtende fædre til hendes børn formentlig også påvirket hendes sexliv.

Mht at bruge søskende-sammenligninger, så bevæger vi os også ind på et felt hvor man også ved, at det er noget der skal tages med et stort forbehold alene af den grund at en vis del af ens identitet allerede skabes ved fødslen siger de som rent faktisk ved noget om det, og derved ser man af og til søskende som har den samme opvækst men hvor den ene er meget følsom og den anden meget stærk. Så at bruge det som et altoverskyggende argument skal man sørme være påpasselig med. Selvfølgelig påvirker ens opvækst også hvordan man er, men der er flere forhold at tage med i den betragtning.

Jeg siger ikke at man videnskabeligt bruger søskende-sammenligninger. Derimod er det normalt blandt almindelige mennesker at søskende bliver beskrevet/målt/vurderet i forhold til hinanden. F.eks. "han er mere spinkel af bygning end sin storebror".

Jeg skal ikke gøre mig til dommer om hvor godt hun har klaret sig i hendes liv på baggrund af en lille sølle avisartikel skrevet af en journalist og ikke engang hende selv. Hun har åbenbart haft lig i lasten, hun virker åbenbart til at være en stærk pige og det er jo dejligt, hvis det er tilfældet. Men det er ærgeligt og tragisk for hende, at hendes erhverv som massagepige har medført at hun har ødelagt hendes private sexliv, som hun åbent citeres for at sige. Det har intet at gøre med at bagtalisere hendes livshistorie at gøre. Jeg kender ikke noget til at udtale mig markant om denne, det gør du heller ikke Filosof, men det jeg kan forholde mig til, er det tragiske hvor hun selv er citeret for at sige at hendes erhverv som massagepige har ødelagt hendes private sexliv.

Hm, du vil godt forholde dig til et enkelt helt specifikt citat fra en artikel du generelt ikke rigtig anerkender.

Hvis du kigger på artiklen en gang til, så vil du kunne se, at stort set hele brødteksten er i anførelsestegn og derved er direkte citater. Det eneste journalisten har bidraget med er den del af brødteksten der er skrevet med kursiv.

Så i min optik, så har alle de andre udsagn i artiklen lige så god sandhedsværdi som det enkelte udsagn om hendes ødelagte sexliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Til "Filosoffen"

Hvor er det lige jeg skriver i det indlæg, at det er dig jeg sigter til ? Jeg ved ikke om du er meget selvcentreret eller du bare følte dig ramt, men i mit allerførste indlæg på denne debat, skriver jeg at jeg ikke synes at hendes historie er særlig fantastisk grundet hendes arbejdsskade, og det får dig til at fare op, uden at jeg hverken har nævnt dig eller skrevet noget om dig, og derefter skyder du mig i skoene at jeg siger at du synes at hendes historie er fantastisk. Det skrev jeg intet om i mit første indlæg, men siden du reagerer som du gør på mit lille bitte besyv, så er det klart, at du jo formentlig har følt dig voldsomt ramt af en så lille kommentar, og så får jeg da en fornemmelse af at du måtte synes hendes historie er så fantastisk medmindre det skyldes rent selvcentrerethed hos dig.

Vedr. at hun har fået ødelagt sit sexliv så er det altså noget, som en del andre massagepiger også omtaler som noget de har oplevet grundet deres erhverv som massagepige og Bonnie selv angiver at det er hendes erhverv der er årsagen.

Vedr. selve artiklen så er det klart at en gennemgående psykoanalyse ikke kan foretages på grund af nogle citater som journalisten vælger skal med i artiklen. Men når hun rent faktuelt siger, at hendes sexliv er en arbejdsskade som hun har fået fra hendes job som massagepige, og når det er en kendt arbejdsskade indenfor det fag, så er det klart, at det er nemmere, at forholde sig til det argument fremfor at psykoanalysere hende på kryds og tværs og gøre sig til dommer over hendes liv og livshistorie på baggrund af nogle løse citater.

Ellers så gider jeg ikke bruge ret meget krudt på alt dit ordkløveri "Filosoffen". Du bliver nok nød til at acceptere at andre kan have en anden opfattelse end dig !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det lige jeg skriver i det indlæg, at det er dig jeg sigter til ?

Du kommenterer på et indlæg JEG har skrevet. Jeg kommenterer efterfølgende dit indlæg. Osv. Og det er faktisk det man kalder debat.

Jeg ved ikke om du er meget selvcentreret eller du bare følte dig ramt, men i mit allerførste indlæg på denne debat, skriver jeg at jeg ikke synes at hendes historie er særlig fantastisk grundet hendes arbejdsskade, og det får dig til at fare op, uden at jeg hverken har nævnt dig eller skrevet noget om dig, og derefter skyder du mig i skoene at jeg siger at du synes at hendes historie er fantastisk.

Så fremover så må jeg ikke kommenterer dine kommentarer til mine egne indlæg. Og hvis jeg gør så er JEG selvcenteret !?!? Suk....

Det var hyggeligt at debattere med dig Aros....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Du påstod at jeg havde skrevet at du mente det var fantastisk i mit første indlæg. Det er ikke korrekt, det er ikke sådan man fører debat., mit første indlæg var ikke rettet til dig men til emnet og artiklen. Du kan skrive hvad du vil men ordkløveri fordi andre mener noget andet end dig er mit liv for kort til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...