Hop til indhold
Normann1001

Manja, Odense-Stjernepigerne

Recommended Posts

Så var det tid til årets julebonus, og det skulle straks omsættes til en god julegave til mig selv.

Så tog på besøg hos Manja, selvom jeg normalt går efter de yngre piger.

Men, men, men - det er måske slut nu.... for hold da op for en pige.

Manja er 35 år men har en body som lige så godt kunne tilhøre en 25 årig. Så jeg var tændt lige fra starten og bestilte en hel time (nu går der jo lige et par uger med julehygge og uden besøg hos pigerne)

Manja viste sig at være ekstrem kysseglad jubiiii, og virkede meget tændt, måske fordi jeg var første kunde i dag. Hun gik hurtigt igang med pikken og kælede for den mens hun smøg sig rundt om min krop flere gange, som en slange.

Efter lidt lagde hun mig på sengen og hun lagde sig ovenpå og brugte hele sin krop til at kæle og hun arbejddede sig ned mod pikken og lod sine enorme nødder glide hen over min krop og kørte lidt frem og tilbage da hun nåede min stive og våde pik.

Hun tryllede gummi frem og trak det ned over pikken med sine læber.

Hun sugede så man helt glemte at der var gummi på, fantastisk.

Herefter kneppede jeg hende mens hun red, mens hun lå på ryggen, bagfra og bagfra stående.

Jeg kom mens jeg tog hende bagfra stående og mine ben forsvaadt under mig. Manja fulgte med og hun gig hurtigt igang med at bearbejde pikken igen.

Denne gang fig jeg kondom på pr håndkraft, men hun suttede igen pikken stiv og jeg tog hende i missionsstilling til jeg kom. Måske kom hun også!! jeg ved det ikke men ellers simulerede hun rigtig godt.

Fantastisk julegave, og manja skal også besøges når jeg skal have fødselsdagsgave, eller andre gaver af mig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...