Hop til indhold
.-.

Ariana PIN UP Århus

Recommended Posts

dickens skrev, den 15/6/2019 at 15:20:

Ligner en ombygget mand.

Hun har et ret markant kæbeparti, men ellers synes jeg hun er ret lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 3 timer siden:

Hun har et ret markant kæbeparti, men ellers synes jeg hun er ret lækker. 

Ja jeg må indrømme at hun ser ret fræk ud, men der er også en smule bekymring, om det rent faktisk er en "ombygget" mand.

Men selvfølgelig også (hvis hun er en kvinde forhåbentlig) om hun yder en god service :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i at hun ser lækker ud, og videoen virker jo overbevisende. Hun har været her flere uger nu (en måned?), og det var hun vel ikke uden kunder. Det kunne dælme være rart at høre fra en af dem hvordan hun er - servicemæssigt, vægtmæssigt og for den sags skyld kønsmæssigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er helt enig i at hun ser lækker ud, og videoen virker jo overbevisende. Hun har været her flere uger nu (en måned?), og det var hun vel ikke uden kunder. Det kunne dælme være rart at høre fra en af dem hvordan hun er - servicemæssigt, vægtmæssigt og for den sags skyld kønsmæssigt :-)

Du må afsted og så aflægge beretning efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg også bange for, @dickens.

Det er bare så megatræls at bruge tid på en aftale og så finde ud af, at noget ikke passer. og så gå med uforrettet sag I dette tilfælde har jeg en fornemmelse af at billederne er gamle. Hvis tiden er til det lægger jeg vejen forbi - ellers satser jeg på et af de sikre kort, der er anmeldt af andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det ene af billederne er der tagget 11/06/19 så det er ihvertfald ikke gammelt, 

hun er ikke på min liste - men hvodan nogen får hende til at være ombygget pga billederne er MEGA underligt...  men det skete jo også med Spanske Sabrina  :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 1 time siden:

På det ene af billederne er der tagget 11/06/19 så det er ihvertfald ikke gammelt, 

hun er ikke på min liste - men hvodan nogen får hende til at være ombygget pga billederne er MEGA underligt...  men det skete jo også med Spanske Sabrina  :)

 

 

Nu er jeg af den opfattelse at Spanske Sabrina er ombygget og det er ikke vurderet ud fra billederne men et besøg.

 

Har besøgt en der tidligere end Sabrina og det var samme opfattelse mht ombygning.

Det er påfaldende at en del piger alle på det sted muligvis er tidligere mænd .

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Herbert, jeg synes desværre nogle er blevet bedre til at manipulere billeder - falske danske aviser har jeg sågar også set nu. Falsk dato ville ikke være et problem selv for en amatør. 

Jeg kom ikke forbi, men valgte Natalia i Kolding i stedet - og det var et udmærket valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...