Hop til indhold

Recommended Posts

Seriøs og erfaren Herre søger slavetøs i jylland til at ledsage Herre i hans veludstyret sm loake, er der nogles er har kendskab til nogle kvinder/tøser/slavetøsen der vil indgå i dette, der vil indgå sex, sm, piske, kommer, sterin m.m 

skriv hvis du er seriøs for det er jeg og vi ser om der er et match 

søger også en Domina til at indgå samarbejde med brug af tøser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  jeg tror  du skal kontakte  , de slavetøser  som tænder dig ,og  som  annoncere forskellige steder evt med  egen hjemmeside .

Det er nok  det du får størst  succes med . tror ingen slave tøser  henvender sig   her desværre, da det jo handler om sikkerhed  og tryghed .Håber du finder hvad du søger    mvh madame ll /Bloodbitch  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit svar 

 

du har helt ret i at sikkerhed og tryghed er et og alt og da jeg har været i bdsm verden de sidst 25 år kender jeg gamet men det koster jo ikkenoget at indlede en dialog om og se om det kan blive til en aftale, min erfaring er at dem der annoncer ik altid er lige ærlig om løster men gære det blot fordi det giver et godt afkast og så bliver det lidt svært at nyde at mærke en slavetøs ikke nyder legen, jeg overholder altid grænser og aftaler da alt er nydelse og glæde og både for giver og modtager og jeg har ikke noget ønske om at påføre ting der ikke nydes så kun de ting der tænder slavetøs vil blive brugt i legen.

så måske med den efterlysning vil der blive grundlag for nye kendskaber til nogle der nyder bdsm og jeg søger også en domina hvor vi kan spar med hinanden om brug af slavetøsen og evt mere på sigt da jeg ved nogle har også løster der omhandler salg, her er jeg kun med for sjov og ingen intresse ud over det. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bloodbitch skrev, den 16/6/2019 at 08:16:

Hej  jeg tror  du skal kontakte  , de slavetøser  som tænder dig ,og  som  annoncere forskellige steder evt med  egen hjemmeside .

Det er nok  det du får størst  succes med . tror ingen slave tøser  henvender sig   her desværre, da det jo handler om sikkerhed  og tryghed .Håber du finder hvad du søger    mvh madame ll /Bloodbitch  

Kan absolut kun være enig med Bloodbitch og  Mrxsm  

og som Mrxsm så rigtigt skriver så koster det ikke noget at indlede en dialog og indgå en aftale  

men det koster på renommeet ikke at holde sine aftaler 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...