Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde spurgt herinde vedr. Lisa i Vejle. Fik aldrig noget svar, nå så må jeg jo selv finde svar. Besøgte Lisa en times tid. Hun er ikke vanviddet smuk, massage er bestemt ikke hendes spids kompetence, jeg vil faktisk sige at  jeg selv kunne have gjort det bedre, så hvis nogle vil betale 350,- kr, for en times massage af hende, så vil I få en bedre oplevelse hvis I betaler mig for en times massage. Jo jo man kan da få et bad og jow jeg fik da en vand, måske den mindste vandflaske jeg har set, man kan da godt parkere i nærheden men det er jo ikke nogen overdækket garage. 

HOLD KÆFT den bedste sex jeg har fået/købt.

Skrevet

Ingen link og en anmeldelse der efterlader mig mere forvirret end klogere.

Skrevet
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/251395

et forsøg på at bringe lidt humor.

Det lykkedes du så ikke særlig godt med, så stop med det.

Jeg er stadig forvirret. Er massagen elendig, men sexdelen fantastisk eller hvordan skal det forstås?

Skrevet
  • Author
Herbertus skrev, for 28 minutter siden:

Det lykkedes du så ikke særlig godt med, så stop med det.

Jeg er stadig forvirret. Er massagen elendig, men sexdelen fantastisk eller hvordan skal det forstås?

Lige præcis.

Hav en god Søndag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.